De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vertel mij even een basketballstadion met 90.000 man. O-)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Salarissen zijn hoog. Maar iedere club zit wel aan het zelfde maximum verbonden.

3. Seh

Seh Guest

Ah, op die manier.. Klinkt goed.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja oké, ik doelde vooral op football in dit geval. Michigan heeft bijvoorbeeld een stadion voor 110.000 man.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    He dat is bij P5! Is al een tijdje geleden gemaakt of niet?

Over het draftsysteem: dit is vrijwel onmogelijk te implementeren aangezien het voetbal wereldwijd te verdeeld is.
    NBA NHL NFL etc heten niet voor niets Amerikaanse sporten, aangezien het voornamelijk is gecentreerd in de US. We weten allemaal wel wat er gebeurd als US een écht sterrenteam richting de OS stuurt voor bv. basketbal :p.
    Nadeel aan het draftsysteem is dat clubs geen transfers hebben onderling, maar Europese clubs kunnen wel spelers 'kopen'. Bijvoorbeeld Childress die vertrok naar Olympiakos waar hij 32.5 miljoen ging verdienen in 3 jaar tijd, terwijl hij naar NBA begrippen geen whizzkid was ofzo. Atlanta Hawks deed daarna nog een bod maar kon nooit zo hoog als Olympiakos komen.
    Oftewel, als je dit systeem invoert moet het echt overal zijn, anders gaat bv iedereen in Spanje voetballen omdat ze daar veel meer geld krijgen.
    In de US denken sommige zelfs het tegenovergestelde van ons en dat ze maar een voetbalsysteem moeten invoeren :p.
    Echter zijn ze het ook wel weer eens dat Beckham aardig kan voetballen, maar de MLS geen Premier league niveau is.

Besides, moeten loten voor welk team je speelt is wat makkelijker in de US dan in heel Europa.

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter zal dit Ajax lekker motiveren :p.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die kop. :lol: Gewoon totaal verkeerd en selectief gequote aangezien hij 'PSV en Ajax spelen ook als een drol' zegt en daarmee aangeeft dat iedereen slecht speelt. Zeker weer Voetbalzone dat artikel?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vroeger misschien. Dat is nu allang niet meer. Komt ook omdat er andere regels gelden op de OS.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    @8.38, ADO:cool:?

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, AD.nl

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Doe maar Museumplein dan. Ik vind het vieren in de arena zo sfeerloos. :mad:

12. Seh

Seh Guest

Doe maar gewoon helemaal niet. Hup Twente. :+

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    *chik chik* *BOOM*

Nu ben je neergeschoten.

Die wedstrijd tussen Benfica en Braga gaat trouwens flink op en neer zeg, lange samenvatting 8).
    Eerste helft al 10 minuten haha.

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kut Eberhard. :mad:

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso een kut burgemeester als je kijkt naar al die putluttige regeltjes mbt Koninginnedag.

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap het wel hoor, het Leidseplein is qua infrastructuur gewoon helemaal niet praktisch voor zo'n grote meute. Museumplein is dan toch sowieso veel beter?

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Museumplein is wel erg ruim hoor, een plein geeft toch wel wat meer ambiance voor de mogelijke huldiging. Is er al duidelijk op welke dag deze huldiging zal zijn MITS Ajax kampioen wordt?

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar dan moet wel alles stil liggen wss, rondom het Leidseplein, en er zijn meer mensen die geen voetbal kijken dan wel, dus dat snap ik dan wel. :)

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja ik snap de gedachtegang ook wel hoor, zeker met de incidenten die zich voorheen hebben afgespeeld. Jammer dat het gewoon niet anders kan, toch geloof ik best dat er een leukere plek gevonden kan worden voor de huldiging dan in de Arena of het museumplein.. 8)

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Die zogenaamde supporters die vervolgens de halve binnenstad slopen hebben het verpest :emo:
    Rondvaart, museumplein moet kunnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina