De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    In dat geval wacht ik denk ik dan maar tot Augustus.
    Vind 12 maanden lang zat om ergens aan vast te zitten.
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Bestelling bij gsm weg gaat niet door...
    Nadat ze eerst het verkeerde contract hebben opgestuurd moet ik nu ineens 54,= bijbetalen :mad:. Ze geven op hun site aan prijsvechter te zijn maar toen ik belde dat het elders goedkoper kon gingen ze niet mee met die prijs. Jammer maar helaas voor gsm web dus.
    Toevallig belde vodafone net en krijg ik bij hun wel het otestel gratis. Er zit alleen 2 weken levertijd op. Nog even geduld hebben dus
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft iemand de xperia play al?

    Ik wil er eentje halen als vervanging van m'n Jet. Nu moet ik er dus eentje zien te vinden waar ik hem simlock vrij kan kopen. Weet iemand waar ik het beste eentje kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Of marktplaats in de gaten houden als hij bij de abonementen komt.
    500,= voor een los toestel, pff...
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hier staat ie simlockvrij:
    http://www.belsimpel.nl/SonyEricsso...lay-Black?utm_source=2001&utm_medium=1&cntd=1

    Maar eerst ga ik eens de telefoon in het eggie bezichtigen. Ik wil wel weten hoe die in mijn hand ligt.

    Prijzig? Die tel van jouw was toch ook niet goedkoop? De play is eigenlijk gewoon een Arc maar dan met een controllertje eronder+playstation store.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb hem gratis (bij de prijs inbegrepen) bij mijn verlenging. Ik zal niet snel voor een los toestel 500,= betalen.

    Heb ook even gekeken voor de play ze zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde maar verwacht niet dat ik er veel op game en vraag ne inderdaad af hoe hij in de hand ligt.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand een goeie shop waar je goedkoop screenprotectors/case kan kopen?

    Oeps, dubbelpost
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet de goedkoopste, wel de beste screenprotectors: www.shop.brando.com. Paypal only (komt uit hong kong).
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer heeft een samsung wave alleen iedere keer maakt msn op zijn telefoon verbinding met internet ook als hij zich afmeld maakt het uit zichzelf verbinding met als gevolg dat zijn batterij nog maar 1 tot anderhalve dag werkt daarna moet hij weer opladen wat kan hij hier aan doen in de winkel waar hij de telefoon heeft gehaald wisten ze het niet
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Welke WP7 heeft een keyboard?

    wat vinden jullie trouwens van deze phone?

    Ik vind de prijs zeer netjes. Enige minpunt wat mij betreft zijn die 2 letters bovenaan de telefoon. LG telefoontje...
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Toch zouden die 2 letters genoeg reden voor mij zijn om hem niet te kopen..
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    LG gebruikt deze phone om hun merk op te krikken, blijkbaar hebben ze zelf ook in de gaten dat het niet zo pluis is met hun merk.

    Als het goed is moet dit gewoon een goede phone zijn. Alleen ligt het design niet zo goed bij iedereen.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat is momenteel toch de snelste telefoon qua cpu?
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee dat is de optimus 2 X. Alleen is gister de Samsung Galaxy S 2 uitgekomen en deze heeft nu de snelste cpu;)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja als ik verleng ga ik voor de Galaxy s 2 denk ik :+
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is wel een hele goede inderdaad. Gingerbread, mooi schermpje, groot scherm ook, 16gb opslag ruimte en 8 mp camera.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit bij T-mobile met een abbo, en 2 augustus loopt mijn contract af. Ik kan dus eigenlijk volgende week mijn abbo verlengen en dan een nieuw toestel nemen. zelf zou ik heel graag voor de Iphone 4 gaan maar mijn portemonnee laat dat gewoon niet toe, ik kan best iets van 50 bijbetalen voor een toestel,maar tegen de 100 a 200 aan is niet te doen voor mij.

    Zeker niet nu, en dan zit ik ook nog aan 42,50 per maand vast, dan kan ik dus echt beter of voor een gratis toestel gaan en dat het gewoon 20 euro per maand blijft voor het abbonement of gewoon stoppen 2 augustus met T-mobile. En dan rondkijken naar iets anders.

    In de Android thread gaf Nerrion mij een link naar Studentmobiel.nl en daar staan leuke dingen tussen. Wat mijn eisen eigenlijk zijn.....

    - Mooie games spelen zoals Angry Birds maar ook gewoon andere games die Iphone 4 ook heeft. Ik kan even niet op de namen komen,maar ik heb echt unieke games op de Iphone 4 gezien van m'n broer.

    - Mooie fotos/videos kunnen maken, goeie kwaliteit en moet niet de accu opvreten zoals ik met mijn LG heb.

    - Moet lekker vlot zijn in alles, tijdens het navigeren door menus , tijdens typen van sms/notitie..etc.


    Al weet ik nu eigenlijk dat ik niet moet gaan verlengen, ik ga volgende week toch gewoon langs de winkels en kijken wat er voor mij mogelijk zou zijn. Ik heb op de T-mobile site de Samsung Galaxy S gezien, en dan betaal je iets van 26 euro per maand...dat is te doen, maar ik heb genoeg negatieve reviews gelezen, en dan lees ik over traagheid, slechte accu, slechte performance, etc. Dus ik weet het niet of ik dat moet gaan doen.

    Zoals ik het nu zie...kan ik gewoon het beste wachten tot mijn contract afloopt en dan op studentmobiel.nl voor of een Iphone 4 gaan (en in de tussentijd 200 euro ongeveer gespaard hebben) of voor HTC Desire HD, dan hoef ik maar 17 te betalen voor het toestel en 26 euro per maand ongeveer.

    Wat raden jullie aan?
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou voor de HTC Desire HD of Z gaan. Echt mooie toestellen en ze kunnen ook veel ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina