De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het lijkt er wel op hehe. Je voetbalt per toeval nog voor plek 4 en dan laten ze geen tyfes zien. Alsof ze er geen zin in hebben. En dan kan je weer voor helemaal niks naar almelo. Ik had de hoop dat we daar nog voor plek 4 gingen maar nu gaat het helemaal nergens om. En in de play offs liggen we er ook zo uit want het lijkt gewoon nergens op. Als ado het spel moet maken weten ze het niet. Gewoon een kut humeur op dit moment!
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Typisch Feyenoord dit. De ene week veeg je PSV van de mat. Het enige wat ze nog moeten doen is winnen van VVV en NEC en dat laat je het liggen door een slappe klote instelling met een hoop gepruts bij de nr. 17 van de competitie, en maar piepen over bijtekenen als er Europees voetbal wordt gehaald.

    Dat hebben jullie zelf vergooid!!
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Solliciteer je voor een ban? :eek:
    Op deze manier lijkt het alsof ik op die 3e ster geil. :+
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    *gaat niet in op mod-trolling*

    En dan ook nog je powers gebruik voor een edit zonder dat die zichtbaar is :mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ken je nagaan hoelang die 4 jaar al voelen. Je hoort niks anders dan sterretjes elk jaar. Kan mij dat nou schelen. Voelen jullie je dan beter als je een 3e ster op je borst heb en PSV 2? Gaat toch om het kampioenschap en niet om zo'n sterretje :confused:
     
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Zo'n 'sterretje' staat symbolisch als dat Ajax de grootste club van Nederland is;) Het is niet alleen leuk voor ons als decoratie.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Terecht, als ze slap blijven spelen dan heb je straks een legendarisch goed seizoen gehad waar je niks aan over houd. Ik zie liever ook ADO het goed doen dan bijv het toch wat kleurloze AZ
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als jullie je vorm/spirit weer wat te pakken krijgen moeten de play-offs toch wel lukken? Het wordt moeilijk, maar in principe zouden ze met het voetbal dat ik ze eerder heb zien spelen gewoon moeten winnen tegen bijv. Groningen.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    =(

    Dat is het hem. Tegen az kansloos. Tegen een twente dat aanvalt doe je leuk mee. Tegen groningen die wacht op fouten van de tegenstander ben je kansloos. Dus speel je play offs tegen roda of groningen waar het wel op lijkt lig je er gelijk uit.

    Gaat niet meer gebeuren. Ik leg me er bij neer. Mooi seizoen geweest maar meer zit er niet in. Zelfde als heracles vorig jaar.

    Ik kap nu ook met reageren want typ nu dingen waar ik achteraf misschien spijt van krijg hoewel ik het vaak wel meen. Wil alleen niet zoals Munnie of Aernhem overkomen.
     
  10. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ...:mad:
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Jajoh, De Cler werd erin gebracht omdat hij boos was dat hij de laatste wedstrijden niet meer werd ingezet. Mja, wat wil je? Je kan kiezen tussen een snelle jongen van 19 of een ouwe knar die aan zn pensioen zit. Simon was ook 3x kut die gewoon aan t slapen was. Wat je zegt over De Vrij, mooi schot op goal en gewoon erg zonde van dat balverlies.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Lol, ik hoorde net dat ze bij Manchester City shirts willen laten drukken met "I was there when Nigel De Jong scored". :lol:
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Hilarisch die Engelsen :lol::lol:
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord verloren: Kut.
    Heerenveen verloren: Kut.
    Gelukkig doet Twente nog wat t moet doen..
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Enigszins lachwekkend dat Feyenoord Ajax helpt in de race om het kampioenschap ten kosten van niks xD
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha echt he 8)

    Hopelijk scoort West Ham er nog eentje, veel liever Tottenham (nog liever Liverpool maarja..) in de CL!
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas ben jij zo dom om te denken dat het om die ster gaat
    hilarisch :thumbs:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gast, laat nou maar zitten..
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lol, je ziet toch wat Sammie zegt. Om te laten zien dat we de grootste zijn. Om te kotsen. Wees er maar trots. Grote bek op het internet en geen wedstrijd bezoeken maar je zelf wel de beste voelen. Maar dat kampioenschap komt er toch niet. Kan ik al die trieste lui die voor Ajax zijn hier in de buurt weer uitlachen. Triest volk.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Speel je een geweldige wedstrijd vorige week, laat je nu keihard liggen. De kans dat wij nog 8e worden is 0,1%. Blegh.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina