De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap je gevoelens, maar je zou trots moeten zijn. Kijk van hoe ver ADO is gekomen. Dan is zelfs een 7e plek een geweldig resultaat. En met een beetje geluk kan je gewoon europa in. Ik vind het in ieder geval een knappe prestatie van ADO.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt genieten van dit soort posts :thumbs:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wat is Willem II slecht, zeg. :lol:
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ManCity gewonnen, toch wel knappe prestatie om gewoon 4e te worden dit jaar :)
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alleen supporters van de grootste club zullen zoiets begrijpen, Danny. Ken je plek.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heerlijk hoe de scheids bij PSV - Vitesse (Bossen) eerst even kijkt of Toivonen de pijn niet faked voordat hij vd Struijk geel geeft :D
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, slechte verliezer? :F:

    Ik ben echt benieuwd naar de komende 2 weken. Die finale van volgende week kan bepalend zijn, de winnende club kan toch een gevoelige tik uitdelen. Maar aan de andere kant, het kan de verliezende club ook weer meer motiveren. Het kan alle kanten op. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo over 2 weken die derde ster. Dat we kampioen worden en CL spelen is bijzaak, maar dat sterretje onder het logo, daar gaat het me om. En dat Twente rollen we gewoon op man.

    Nee, eerlijk, ik denk dat we gewoon winnen van Twente thuis. Niet groots, maar het gaat gebeuren. Ruiz begint wel aardig in vorm te raken maar voor de rest vind ik ze niet beter dan ons. Vandaag vond ik het op het middenveld en de aanval stukken beter lopen zonder El Hamdaoui, met name Eriksen en Sulejmani leken bevrijd te spelen. De Jong vond ik echt goed als spits, die assist was heerlijk. _O_ Vrees is wel voor de defensie, man wat was die aan het schutteren. Vooral Vertonghen en Van der Wiel, wtf man. Juist zij moeten de ploeg op sleeptouw nemen.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    WTF Fred? Wat was dat nou weer voor interview? 8)
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al was Vertonghen zijn fout, ik vond het wel echt heeeeeerlijk hoe hij die bal afpakte van Vayrynen.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kunnen we niet wat b-elftal spelers opstellen in de finale om wat sleutelspelers van Twente neer te schoffelen? :+

    Alle gekheid op een stokje, de beker kan me gestolen worden eigenlijk.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Uiteraard fraai hoe hij die bal terug veroverd maar de manier waarop hij hem verliest kan echt niet! Daarnaast is het ook geen risico vrije ingreep. Als je 'm verkeerd uitvoert, sta je met 10 man en gaat de wedstrijd verloren.

    Verder weet ik niet wat het met de achterhoede is maar voorzetten komen echt veel te makkelijk door en zelfs de kleinste spelers kunnen vrij koppen.

    Middenveld en voorhoede was vandaag gewoon ok :) Kansen afmaken en wedstrijd op slot gooien is het enige wat niet is gebeurd. Heb alleen tweede helft gezien.
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige wat leuk is aan de beker is dat je dan kan zeggen dat je de dubbel hebt gewonnen.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nou, vind dat niet helemaal waar. Het is wel 5% beker en 95% titel maar het blijft wel een (hoofd)prijs :) Ik wil gewoon de dubbel \o/\o/
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nee, jij zegt dat jij bij een club als utrecht tenminste nog strijdlust ziet en ik daarentegen betwijfel of je in utrecht meer strijdlust ziet dan in Amsterdam.
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat heb ik inderdaad ook gedaan, 2x zelfs :+ Jammer dat het voor de rest helemaal niks was, echt een verschrikkelijk zwak inspiratieloos Feyenoord, dat in niets leek op de ploeg die vorige week van PSV won. Echt ontzettend zonde.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Sneu voor Feher dat hij in zijn afscheidswedstrijd na 19 wedstrijden rood pakt..
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nog mensen die volgende week naar de bekerfinale gaan? Heb er zin in. En dan als kraker de week daarna. 16 Mei een atv dag nemen en hopelijk een reden hebben om mezelf naar de tering te zuipen. :thumbs:
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben aanwezig. Helaas niet bij de laatste wedstrijd, maar ik ga een kroeg in Amsterdam opzoeken daar. Bekerfinales zijn altijd leuk:D Behalve die van vorig jaar.
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Als Ajax kampioen wordt, pak ik maandagochtend de eerste trein richting 038. :thumbs: :)

    Dat gaat groots gevierd worden. Wel een dikke bonus overigens, want na die 3-2 in den haag was het wel over wat mij betreft. Helemaal niets in Amsterdam zongen ze toen nog als ik me niet vergis.

    2-4 en helemaal niets in den haag is het nu. _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina