1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik geloof niet dat Osama niet dood is. Dan zou de USA echt gigantisch voor schut staan. Alle verhalen eromheen is natuurlijk pure media. Dat kan je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er moet ook echt voor alles een complottheorie bestaan he 8).
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Waarschijnlijk zit ie nu op een eiland met Tupac, Biggie en dergelijke.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Enemy intel jonge!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof me dat ze het zeker weten dat het hem is. (heus wel iets gedaan om het 200% zeker te weten, wij weten niet al de details he. ;)) Anders zouden ze het nooit naar buiten brengen. Zal wat zijn dat er morgen een video komt met Bin Laden die zegt dat die nog leeft. Na al het nieuws vandaag. ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Osama heeft gewoon een tiental videos liggen van willekeurige dagen in de toekomst tot 2014 die hij nog kan uitzenden als die dag voorbij is :+
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof er ook niks van, er zijn alleen maar geschopte foto's, en vind het wel raar dat hij na 10 jaar succesvol overleven in de bergen nu opeens in een stadje gaat zitten.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :emo:
    Why the fuck zullen ze het verzinnen.....
    Als die niet dood is, zal er morgen een video komen van Bin Laden en dat is lekker voor Amerika en Obama?

    Al Qaeda heeft het ook bevestigd nu....
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Obama heeft bij deze de presidentsverkiezingen van 2012 gewonnen:+
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Obama heeft Osama een zak geld gegeven met de overeenkomst dat Bin Laden niets meer van zich laat horen, zodat Obama de verkiezingen gaat winnen.

    It's a conspiracy!
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar waarom ook gelijk in zee dumpen, nu is helemaal niets meer te controleren.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als er 100% overeenkomst is, waarom dan nog meer controleren?
    Ze hebben vast wel DNA afgenomen hoor.
    Altijd maar conspiracy's, worden jullie nooit moe van jezelf?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sommige mensen zijn raar idd.
    Zoals ik zei. Waarom verzinnen dat iemand dood is als je weet dat diegene het ook weer kan ontkrachten als het niet waar is.
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eigenlijk ook niet wat ik van dit nieuws moet vinden. Als je de berichten leest zijn ze Osama al een hele tijd op het spoor en was dit een speciale aanval op hem gericht. Maar er is nauwelijks bewijs van op dit moment, ze hebben hem geïdentificeerd aan zijn gezicht, DNA hebben ze wel afgenomen, maar daar komt pas over een paar dagen zekerheid uit. Het zou goed zijn als hij daadwerkelijk dood is, omdat de leiding van El Quaida daarmee flink gezakt is (ook mede door de aanvallen van de afgelopen jaren), maar ze zinnen nu wel op wraak, iets waar Obama nu ook voor waarschuwt in zijn speech.
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal helaas wel zeker zijn nu. Je weet eigenlijk gewoon dat er een grote wraakactie aangaat komen...
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had het nieuws vanochtend gelezen, ik neem aan dat hij zeker weten wel dood is want anders zou het nieuws niet zo groot zijn, dit is zeker wel goed nieuws na al die jaren, het is natuurlijk wel weer jammer dat Al Quada blijkbaar wraak wil nemen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jullie voelen gewoon een soort leegte omdat je het alleen hoort en niets kan zien. In de 21e eeuw is ie#ereen gewend om alles vanaf de eerste rij mee te maken, maar dat wil Obama (terecht) voorkomen. Dat betekent niet dat het allemaal verzonnen is of dat er halfwerk wordt afgeleverd, maar het gebeurd allemaal achter de schermen.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Fixed. :cool:
     
  19. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    nu de echt nare mensen nog, bush, rockerfeller, oranje.... bildenberg
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Had eigenlijk gehoopt op een mooie opener van Obama; Ladies and gentleman, we got Bin
     

Deel Deze Pagina