1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Frisse lucht zal je goed doen Kabuto. ;)
    Mooi dat je mijn opmerking ontwijkt over alle videos. Waar die 9/11 opeist en de 150 andere videos van hem. Je mening mag je hebben. Maar je mening is totaal zonder redenatie.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ging er niet op in omdat het niks uitmaakt....interviews...wow, so what? Het kan toch prima iemand zijn in die video in opdracht van Amerika? Ik zeg maar wat hoor, ik geloof gewoon al die verhalen niet meer. Zelf heb ik niet veel research ernaar gedaan maar ik heb wel heel veel geluisterd naar Immortal Technique's teksten en ongetwijfeld zal echt niet alles waar zijn, maar ik geloof er zeker wel in dat er genoeg waar van is.
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben zij hem al dood verklaard dan? Vanochtend las is nog dat ze het ontkenden. Maar goed, als Al Qaida het toegeeft kunnen we er niet omheen toch? Foto's hoef ik nou ook weer niet te zien, zoals die filmpjes van Hoessein.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik had volgens mij gelezen dat Al Qaida het ook had bevestigd, even zoeken.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nuff said. Totaal zonder enige redenatie.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is respectloos tegenover de mensen die hebben geleden door de daden van Osama. Familieleden, vrienden etc. zijn allemaal vermoord door iemand die volgens jou niet bestaat. Dat is haast zeggen dat hun lijd 'nep' is. Verder komt het ietwat beledigend over tegenover de slachtoffers van Osama. Immers, je moet wel gek zijn als jij lijdt door een man die niet bestaat oid.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik zit buiten dus geen zin in lange verhalen te typen, maar waarom zou US 3000 eigen burgerslachtoffers maken met een verzonnen aanslag? Zodat ze het prachtige Afghanistan konden binnenvallen? En dan ook maar een raket op je eigen Pentagon afvuren want wie weet waren 2 torens niet overtuigend genoeg. Denk jij dat echt? Dit is meer een gevalletje 'ontkennen om te ontkennen'. Vaak vragen wij ons af hoe het komt dat er zoveel zelfmoord terroristen zó overtuigd zijn van hun punt dat ze zichzelf opblazen. Hier gebeurt precies hetzelfde. Een student maakt Loose Change en met 0,0 expertise durft hij te zeggen 'nou ik vind dit nogal op bommen lijken'. Vervolgens krijgt hij en consorten mensen als Kabuto zo ver dat ze vliegtuigstukken in het Pentagon gewoon met droge ogen negeren en voet bij stuk houden ('het was echt een raket hoor'). Zulke stommiteiten en kortzichtighwid kan mij echt ontzettend boos maken...
     
  8. Seh

    Seh Guest

    :emo: Alsof dat dezelfde theorieën zijn..
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik reageer alleen maar op een bericht waarin allebei de dingen staan. Dat spreekt elkaar tegen.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Who cares! Hij is DOOD! YEEEAAAHHH WERELDNIEUWS!!!
































































    Ok...en nu?
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. Seh

    Seh Guest

    Mag ik vragen of jij je ook in de andere kant van het verhaal hebt verdiept? Dus in de complot theorieën?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Seh komt ook weer eens midden in een discussie aanzetten en maakt weer een domme opmerking hoor :+

    En ja hoor, ik heb alle delen gezien van Loose Change, en daarnaast redelijk wat counter filmpjes. Werkelijk niets on eerstgenoemde film kwam overtuigend of geloofwaardig over, en de significante zaken die werden genegeerd waren lachwekkend. Waarom vraag je dat? Heb jij nog wat geheime info?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  13. Seh

    Seh Guest

    \o/
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb op de grond gelegen van het lachen :lol:
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Immortal Technique is tof, maar wat hij allemaal roept moet je met een flinke korrel zout nemen. Zeker als je er zelf niet in verdiept hebt.. Anders kun je ook gaan geloven dat 'Saturday' after 'Friday' komt..
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    It's a conspiracy!
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal allemaal weinig uitmaken of Bin Laden dood is of niet. Die terroristen doen het in naam van hun "geloof" en niet in naam van Bin Laden. Voor hem zijn er honderd anderen.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Of ze doen het om wat terug te doen tegen de westerse wereld die zich constant bemoeit met het Midden-Oosten, om maar een voorbeeldje te geven. ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn teveel dingen die niet kloppen aan 9/11, ook dingen die na 9/11 gebeurden op dezelfde dag. Ik heb alleen geen zin om hier daarover allemaal over te beginnen, ik heb alleen maar laten weten dat ik niks van het verhaal geloof en dat is mijn goed recht, verder hoef ik het niet te gaan uitleggen. Ik ben daar ook eerlijk over dat ik daar gewoon geen enkele behoefte aan heb.

    Ik zei voorheen wel dat ik niet extreem veel research gedaan heb maar ik moet mezelf corrigeren, ik heb wel degelijk research gedaan. Heb inderdaad ook Loose Change en nog een docu gezien, maar ook sites als Wanttoknow.nl/com bezocht en hier stond genoeg zéér interessante info, genoeg voor mij om sterk te gaan twijfelen aan heel 9/11, en again..dat is mijn goed recht.

    Lees bijvoorbeeld deze pagina eens


    http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/911-hoe-het-pentagon-keihard-meehielp/
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut je goed recht maar je moet je ook bij dat soort alternatieve informatiebronnen die de andere kanten van verhalen laten zien ook goed afvragen hoe zij je gedachtengang proberen te sturen door dingen weg te laten of te benadrukken. Net zoals je dat bij officiele berichtgeving moet doen. Dus met minstens zo'n grote korrel zout nemen.

    Bijna alle berichtgeving dient om jouw mening zoveel mogelijk voor je te vormen dus altijd proberen sec naar de feiten te kijken en niet zelf de gaten opvullen

    Als je dat doet komen veel van die alternatieve theorieen er vaak niet zo goed van af. (Dat betekend uiteraard niet dat dan het officiele verhaal waar moet zijn)
     

Deel Deze Pagina