[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Geef mij liever 1 specifiek topic/page waarin staat dat er 0 doden zijn gevallen.

En ben het met Mthzz eens. Altijd maar doemdenken omdat de overheid niet alles met jouw deelt. Dan doen ze met een reden. Een burger heeft helaas geen recht om ALLES te weten wat er in een land speelt.

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  2. Seh

Seh Guest

/
    Er zijn hele pagina's vol geschreven daar, met analyses van de foto's van de slachtoffers die volgens hun computer gegenereerd zijn. Nu even geen zin/tijd om de precieze pagina's op te zoeken. Alles daar is overigens interessant leesvoer als je over de andere kant dan de officiële verklaring voor 9/11 wil lezen. Hologrammen, mini nukes etc. 8)

In mijn opinie hebben de mensen met geld nog steeds de macht, ook hier in de westerse wereld. Ook in Amerika waar de dollars om je oren vliegen tijdens de verkiezingscampagnes bijvoorbeeld. Wie betaald bepaald, zegt mijn opa altijd, zo is het ook op de tv. Natuurlijk is niet alles wat op het nieuws komt gelogen, misschien wel helemaal niets, maar de mogelijkheid bestaat toch zeker dat dit gebruikt wordt om hier de bevolking een beetje rustig te houden? Met het binnen vallen van Irak en Afghanistan waren bijvoorbeeld ''the war on terrorism'' en de nog niet gevonden nucleaire wapens van Saddam waren wel mooie marketing praatjes, of dat de echte reden was of niet doet er niet toe in principe.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ze hebben het lijk in de zee gegooid..

Kortom, Bin Laden is niet dood.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    http://forum.fok.nl/topic/1579769

Dit topic zeker?

Kijk eens goed naar dit plaatje en merk hoe je belazerd wordt. Vooral de bovenste 2 in de gaten houden ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Mensen bang maken, met een grote aanval en dan zeggen dat het een terorrist attack is. Dat bedoel ik met angst....mensen angstig krijgen.

De Patriot Act?

The Patriot Act was presented in the days after the tragedy supposedly as a response to it, yet it was clear that this heinous act, drafted to nullify provisions for freedom in the U.S. Constitution, was put together long before 9/11. In addition, testimony by Rep. Ron Paul (R-Texas) revealed that most members of Congress were compelled to vote for the bill without even reading it. This was a vote to eliminate the Constitutional Bill of Rights, which has defined American freedom for 200 years, and it was accomplished when legislators voted for the bill without even reading it.

bron: http://www.serendipity.li/wot/911_a_hoax.htm

Olie : Ze hadden een goeie reden om Irak binnen te vallen.

En ik lees ook veel dingen over dat Bush zich ervna bewust was wat er ging gebeuren, de aanvallen. En dit zie ik ook onder inside job, absoluut.

Een comment op Yahoo

I don't agree that the government planned 9/11, it was incompetence.

There is plenty evidence which shows that the Bush administration knew of an impending attack on the USA airlines from reports from the FAA (52 alert reports). There is also known evidence that Condy Rice brief the President of this knowledge in August prior to the attacks. At that time Condy was National Security Sec. so both the FBI and CIA reported to her.

The FBI were tracking the terrorists that were in Florida. The CIA were monitoring these same terrorists telephone calls. Condy Rice has claimed she had no knowledge of an impending attack, which does not seem logical.

The best assessment is that I can make is that for some reason Condy didn't think these two pieces of information related to each other. Any basic police work is 'if you think the bad guys are planing a crime, you follow them up to the point where they commit the crime and arrest them while the crime is in action'. If the FBI had followed these same terrorist they were watching onto the planes, thousands of lives would have been saved over the proceeding next 8 years.

Condy Rice has never claim responsibility for inaction. The director of the CIA was forced to resign.

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woooow wat gebeurt er in dit draadje? Dacht dat er al een conspiracy topic was?

Hopen dan dit de boel weer op het juiste spoor brengt.

7. Seh

Seh Guest

Natuurlijk zijn ze niet allemaal even sterk, maar een paar waren toch wel akelig eng en opvallend. 8)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Een PR machine als de CIA kan echt wel wat beters verzinnen. Stel dat het doel was van de overheid om het volk achter zich te krijgen bij een oorlog. Dan ga je echt niet je eigen volksmonumenten neerhalen. Nee, desnoods zeg je dan gewoon 'er is een grote dreiging van de Taliban en we vermoeden dat er veel terrorisme is, en misschien massavernietigingswapens zijn. We vallen het land binnen'. Dat is toch veel slimmer. En áls ze dan toch een aanslag plegen, waarom dan gelijk zo excessief? Waarom dan Pentagon én WTC South Tower én North Tower én dat vliegtuig in Pittsburg.. Was het Pentagon alleen niet voldoende geweest? Was 1 toren niet voldoende geweest?

Aja vandaar dat ze Afghanistan binnenvielen.. Daar is maar 400 miljoen dollar aan olie te vinden! Ik kan me dus beter landen bedenken!

9. Seh

Seh Guest

Been there done that, remember Saddam?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Precies, daarom roep ik dat ook ;)
    Mooi dat je het verband ziet!

Als US een oorlog tegen Irak wilde starten, waarom zouden ze dan niet hetzelfde trucje doen als bij Afghanistan? Aanslagje in scene zetten en beweren dat het Irakezen waren! Maar nee, dat deden ze niet. Dit was een veel goedkopere oplossing, ondanks dat het misschien helemaal niet de werkelijke reden was (maar dat was het bij Afghanistan ook niet natuurlijk!!)

Dus bedankt dat je mijn punt verduidelijkt _O_

O, ok, dus sommige slachtoffers waren wel echt en sommige niet? :emo:
    Je moet het of goed doen of niet.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik geef toe, echte andere redenen zou ik me niet kunnen bedenken, maar er stinkt gewoon teveel en dan weiger ik het allemaal te geloven. Dus ik zeg niet dat ik 100% in een inside job geloof, maar ik zeg ook zeeeeeker niet dat ik het niet geloof, ik zit er tussenin i guess. Neem alles met een korrel zout, lijkt me het beste.

12. Seh

Seh Guest

Graag gedaan, ik heb nergens beweerd dat ik het niet afentoe eens met je kan zijn. :thumbs: Ik probeer alleen een beetje tegengas te geven, omdat sommige mensen alleen het 8 uur journaal als betrouwbare bron zien.. Dat vind ik nou echt hatelijk.. Maar goed, genoeg voor nu. Even eten en een biertje drinken bij een maat. Houdoe.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jeuj, een mede-Brabander!

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe dan ook geloof ik wel dat Osama al een tijd dood was, dit heeft Benazir Bhutto gezegd, even later werd ze vermoord en niemand heeft dit ook ontkent. En nu puur omdat het goed uitkomt brengen ze het naar buiten alsof hij net gestorven is, dat geloof ik dus gewoon niet.

Maar wat ik ook gewoon idioot blijf vinden zijn al die verschillende mannen, die allemaal Osama moesten voorstellen, terwijl het overduidelijk andere personen waren, dat stinkt.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat is het doel om de dood van Osama eerst 4 jaar geheim te houden, maar dan opeens wel vrij te geven van de een op de andere dag?
    Wat is daarachter een logische redenatie? Ik kan het me niet bedenken.
    Puur omdat je het allemaal niet vertrouwt ga je maar andere dingen geloven. Is dat nou de juiste manier? Nogal doordacht.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt vooral voor Obama belangrijk te zijn, dit is goed om voor hem herkozen te worden ofzo. Zoiets begreep ik eruit, dat het nu een goeie timing ervoor was. Maar zelf vind ik het gewoon opmerkelijk van die Benazir Bhutto en al die andere keren dat er werd gezegd dat ie gestorven was.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maar waarom zou Bush het dan niet onthullen? Die was ook nogal vastberaden om hem te pakken.

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Dit is een quote die ik van een ander forum heb afgeplukt.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Leuk dat je even langskomt, maar dat is al gepost hier ;).

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En complete onzin offcourse. Kom eerst even met een goede reden waarom ze dit zouden faken, dan praten we verder.

Deel Deze Pagina