Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laten we eens lekker een potje mierenneukeeen.:emo:

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    O-) hoop het niet ik wil dat ze hem martelen :D \o/ }:]

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, want jij wilt net als hem worden met je martelen. Kleine stap naar moorden. :emo:

4. Victor

Victor Guest

Ja idd, martelen is kansloos. Knuffelen moet je ze! Dat zal ze leren!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals vandaag?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ik las die topictitel en dacht: "Zo, die is goed ingelicht." Toen viel mijn oog op de datum van enkele posts...

Goed gevonden GForce!

7. Fantastic

Fantastic Guest

_O_

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist... :{
    :F:

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mooi eh, op een bericht reageren van bijna 5 jaar oud :+.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het vreemd dat er nog geen topic was.

Echter vind ik de berichten nog vreemder. Osama is de zee gedumpt...niemand die nu kan vast stellen wie het werkelijk was. Zeker als je weet dat de CIA Osama 2 dagen voor 11 September nog bezocht in een ziekenhuis in India.

Dit alles lijkt mij op een get out of jail free card en nu is Osama home free en wordt er niet meer op hem gejaagd.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eeeeeeeen daar gaan we weer.
    Zucht.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vindt je het niet raar dan?

Vraag anders geformuleerd: vertrouw jij de Amerikaanse regering op hun woord?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik volg hun beweegredenen en daarmee is het voor mij afgedaan. Ik zou moe van mezelf worden als ik nu zou gaan afvragen of Osama wel dood is etc... Het is allemaal simpel verklaarbaar.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben je toevallig ook Amerikaan?

15. Seh

Seh Guest

Vorige keer was het tyfus, nu is ie in zee gegooid. Jezus was er niks bij.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben jij toevallig een lomperik?
    Wat is dit nou voor een vraag?
    Als je geloofd dat Osama vandaag door Spec Ops is vermoord ben je opeens pro-amerikaans? :emo:

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat er mee te maken?

Als je achter alles wat de Amerikaanse regering doet een conspiracy gaat zoeken, heb je het maar zwaar imo..

Zelfs als hij 'vrij' is in plaats van dood, dan zal er vast wel een afspraakje gemaakt zijn (Als jij zo goed weet dat de CIA in het ziekenhuis was bij hem, zijn ze nu vast nog steeds de grootste matties), dat 'ie gewoon stopt met vliegtuigen op gebouwen gooien..

Dus, zullen we er dan maar gewoon vanuit gaan dat die man van z'n pensioen gaat genieten ergens in hoog op een berg, vol op de zon, zodat 'ie z'n etensresten van gisteren die nog in z'n baard hangen kan opwarmen terwijl hij geniet van een heerlijke Afghaanse hasjthee.. :+

Dan ben jij blij, en ik ook. En better yet, Obama ook, want dude heeft z'n 2e termijn hiermee naar mijn idee behoorlijk veilig gesteld.. Helemaal als 'ie dit jaar vrede in het midden oosten weet te krijgen, door al die burger oorlogen aldaar..

Maar dat laatste zal wel niet :+

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geloof er geen flikker van. Die man is al 10 jaar gezocht en staat op de MOST WANTED list. Waarom zou je dan in godsnaam de man doodschieten en in zee dumpen? Pak het dan groot aan! Gooi die vent op alle mogelijk internet site die je kan vinden zodat mensen je ook gaan geloven. Tevens geloof ik ook niet dat je GEEN foto's ( ja, die gephotoshopte :emo: ) video's of ander materiaal hebt die heel deze situatie gewoon wat geloofwaardiger over laat komen.

Als het zo is, gerechtigheid. Jammer dat hij er dan met een simpele kogel zo vanaf komt.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof ook absoluut dat hij door een seal team is gedood.

Waarom ze hem nu ineens vonden en waarom hij een zeemansgraf heeft gekregen en wat de rol van de pakistanen en de CIA is is me allemaal onduidelijk maar eerlijk gezegd kan ik me er ook niet druk om maken.

Er zijn vast redenen voor en of die nou wel of niet als officiele reden naar buiten komen weet je toch nooit. We kunnen alleen afgaan op de info die gegeven word (via alle kanalen, dus niet alleen de officiele) en de rest blijft gissen

edit:// denk wel dat er nog foto's naar buiten komen btw. Dat bewijs moet er komen

Deel Deze Pagina