Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Het doel is juist om dit kleinschalig te houden. Bin Laden was al een tijdje van z'n troon afgevallen, zijn macht was zeer beperkt. Door hem een grote rechtzaak te gunnen of veel aandacht komt hij alleen maar weer onder de aandacht en dat wilde ze niet...

Dit zei ik al eerder:

Als er ergens geen foto's van zijn betekent dat niet dat het opeens een leugen is. Dat is een bewuste keuze en een goede keuze geweest.

En eens met GG: Damn je zou je maar druk maken over of dit allemaal echt is. Probeer eens wat dingen af te sluiten en werk aan je realiteitszin.

WAAROM ZOU DE USA DIT FAKEN???

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je het kleinschalig wilt houden prop je het ergens op de 13e pagina van The Sun of The NY Times :+ Ach, ik ben blij dat de tiran er niet meer is.

Zeg ook niet dat het allemaal een leugen is. Het klinkt allemaal zo, surrealistisch. Net zoals het gevalletje Saddam-in-de-grond-in-de-middle-of-nergens ...

Dit heeft overigens niets met "realiteitszin" te maken. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Desalniettemin, mooi. Opgerot staat netjes. NEXT!

3. Seh

Seh Guest

Als we het over dit geval hebben hoef je toch niet gelijk alles in twijfel te trekken? Dit is niet zomaar iets wat ''de Amerikaanse regering doet'' if you ask me. Dit gaat over één van de kopstukken en redenen (al dan niet valide) van het beleid dat Amerika aan het voeren is de laatste jaren m.b.t het Midden-Oosten.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Precies, het is surrealistisch. Tegenwoordig hebben mensen daar moeite mee, en is het lastig om dingen af te sluiten. En daarom zoeken ze maar (onterecht) hun heil in allerlei onlogische complottheoriën.
    Stel dat Osama nog leeft. Dan belt ie vanavond aan bij de Pakistaanse staatstelevisie en doet die even de groeten aan Obama. Campagne verneukt en weg presidentsambt. Wat schiet hij daarmee op dan? Probeer op de langetermijn te denken.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is inderdaad wel heel erg Call of Duty. Seal team stort neer in tuin Osama , knalt iedereen neer en blaast op terugweg eigen helicopter op.

Wat ik vooral bizar vind is dat ze vanuit het witte huis de actie live konden volgen via de video feed...

Die mannen hadden dus een camera op hun helm a la Ghost Recon. Vraag me af of er ook nog met Osama gesproken is. Of Obama hem ook nog wat gezegd heeft via de feed voordat hij hem een kopje kleiner liet maken.

Lijkt wel iets uit 24 ofzo. De realiteit is soms nog vreemder van fictie

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk hoef je dan niet meteen alles in twijfel te trekken, maar hoe GForce het over doet komen, is het meteen belachelijk als je als niet-Amerikaan gelooft dat Osama dood is, insinuerend dat Amerika altijd in twijfel getrokken moet worden. Althans, zo interpreteer ik het, en ik heb het gevoel niet ver van de waarheid te zitten.

Natuurlijk heb ik vandaag met een gezonde argwaan bekeken hoe het nieuws over Osama naar buiten is gebracht. Maar deze quote van Tyrant ramt de spijker op z'n kop.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, haha ... COD meets real-life :+ Leuke vergelijking.
    Als er dan een woordenwisseling zou zijn geweest had ik Obama best wel "YOU GOT OWNED!" zien roepen. En Tyrant, ben het met je eens hoor ... daar niet van. Ga me er ook absoluut niet druk om maken maar het is gewoon allemaal to-good-to-be-true. Laten we hopen dat dat zo blijft.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die helicopter was toch gewoon neergestort?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me zo voorstellen dat Obama hem nog even uitmaakt voor campende kutn00b :+ Beetje in een uithoek zitten met zn Ghost aan

Wat ik op de radio hoorde had de heli van het seal team een technisch mankement waardoor ze moesten landen.

Toen bleek dat ze hem niet in de lucht zouden krijgen hebben ze een nieuwe opgeroepen en de eerste heli volgeplakt met explosieven en opgeblazen

10. Seh

Seh Guest

Waarom hebben ze dat lijk eigenlijk in zee gedumpt?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lezen..

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die kerel die dat headshot heeft gemaakt moet zich nu wel het mannetje voelen btw :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die geloven ook alles wat hun voorgeschoteld wordt zonder bewijsvoering.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatste smoes die ik op Radio 1 hoorde (om een uur of half 7) was dat geen enkel land het lichaam in ontvangst wou nemen

(denk dat ze Pakistan, Afghanistan en Saudie-Arabie misschien dan die optie hebben voorgelegd)

Maar eerder werd al gezegd dat dit eigenlijk standaard is, historisch gezien worden de lichamen van dit soort beruchte mensen altijd ergens gedumpt.

Google maar eens wat rond, dit schijnt sinds Goebbels al de standaard praktijk te zijn om te voorkomen dat je een monument voor een martelaar creeert

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tuurlijk, vandaar dat 49% van de Amerikanen hun eigen regering niet compleet geloofd.

Je zet jezelf weer lekker te kijk, jij geloofd blijkbaar ook alles wat je wilt geloven :emo:

16. Seh

Seh Guest

Ja, maar de BBC heeft altijd gelijk evenals FOX news e.d! :'-(

Het is allemaal zo makkelijk he, mensen belachelijk maken die een beetje argwaan hebben tegenover bijvoorbeeld het journaal in dit geval.

17. Seh

Seh Guest

Dat heeft hier toch vrij weinig mee te maken? Jij vormt een mening op basis van een verklaring die alleen maar gunstig is voor alle mensen die op dit moment aan de top zitten van alles wat er mee te maken heeft.. Waarom zou het niet mogelijk zijn dat er wél wat meer aan de hand is dan ze op dit moment vertellen?
    Wat mij irriteert is het feit dat ze hem in zee zouden hebben gegooid..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh ja vergeten dat die cijfers uiterst betrouwbaar zijn...

Je post zegt mij iig genoeg of je beperkte manier van denken en redeneren...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is gewoon een onderzoek van ABC.. Erg bekend.

En jij bent hier degene die bevooroordeelt is!
    Ik geloof niet in complottheoriën, 'o dan ben je vast Amerikaan, want Amerikanen geloven alles wat hun overheid zegt'.

En vervolgens mij beschuldigen van beperkt denken, lachwekkend :lol:

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie hoor, maar als iemand een filmpje maakt waarin hij zegt (En toevalligerwijs is de 'hij' in dit verhaal een wereldwijd beruchte patsert met meer baard dan tulband) dat hij achter de aanslagen zat, lijkt me dat een wezenlijk bewijs..

Helemaal gezien het feit dat de geschiedenis uitwijst dat zulke mensen altijd naar de voorgrond kruipen om te vermelden dat zij 'het' gedaan hebben. Omdat ze er trots op zijn.

Denk je anders niet dat er sinds die tijd niemand is opgestaan om het op te eisen?

En trouwens, was jij er bij dat de CIA in het ziekenhuis was? In mijn optiek is er net zoveel bewijs voor dat de CIA daar was, als dat jij denkt dat er bewijs is voor de aanslagen.

Dus laat mij die videobeelden maar zien als het een feit is dat de CIA bij hem in het ziekenhuis was. Nu ben ik wel nieuwsgierig.

Deel Deze Pagina