Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Zo kan je uiteindelijk heeeelemaaal niks meer geloven :9

2. Seh

Seh Guest

=(
    Omdat je dit bericht in twijfel trekt (kijk eens in welk topic je op dit moment bent)?
    Dat is wel erg makkelijk he, we moeten dus alles maar gelijk geloven? \o/ Oh, wat lijkt me dat makkelijk.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het feit dat je niet met argumenten komt maar een beetje op de man speelt zegt ook wel wat over jouw stijl van discussieren. Nodigt niet echt uit om inhoudelijk op je mening in te gaan.

Laten we nou maar even afwachten wat er de komende week nog aan info naar buiten komt. Er komt echt nog wel meer info naar buiten dan dat we tot nu toe gehoord hebben.

En als het 'officiele' plaatje dan compleet is kun je er met een gerust hart gaten in gaan schieten.

Maar nu is het gaten in de informatie opvullen met giswerk en hoewel het leuk is om over te speculeren kom je er niet mee achter de waarheid.

Persoonlijk hoop ik vooral dat die video feed van die seals uitlekt en op Youtube beland

4. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Ik had het meer over dat hij dat onderzoek niet vertrouwde... ;)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat heb ik er ook van begrepen als aanleiding om het lijk in de zee te dumpen. Anders wordt het weer een of ander bedevaartsoort.

6. Seh

Seh Guest

Ah, my bad dan..
    Of jouw fout, want het was niet echt duidelijk. :p

7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Sorry, toen ik dit schreef was het meteen reactie eronder, maar het gaat hier snel :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het helemaal niet over complot theorieën. Dat maak jij ervan. Zeg dat het gewoon vreemd is dat ze hem niet meenemen, maar juist het enige bewijs dumpen...enig die het zouden kunnen bevestigen zijn mensen die erbij waren en dus sowieso niet objectief daarin zijn.

Overigens zijn de meeste mensen uit het onderzoek van ABC beter opgeleiden. Voeg alle rednecks en trailertrash erbij en je hebt ineens hele andere uitslagen.

Daarbij heb ik nergens gezegd dat hij niet dood is of dat het verhaal niet klopt. Alleen dat het vreemd is...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check had andere topic even. Daar zie dat het normaal is dat zulke mensen "gedumpt" worden voor meerdere redenen. :)
    Maar ze zullen zeker wel meerdere foto's gemaakt hebben en is volgens mij al bekend dat de DNA positief is. En misschien nog belangrijker Al Qaeda heeft het zelf ook bevestigd dat die dood is. :)

Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waar is dit op gebaseerd? Hoe kom je hierbij?
    Echt he, je vind mij onbetrouwbaar omdat ik onafhankelijk onderzoeken erbij haal.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=126047343

Lees lekker zelf, jij legt gewoon alles naast je neer en bestempelt mij als Amerikaan omdat ik geloof wat er vandaag is gebeurd. Als ik dan zeg dat Amerikanen hun eigen overheid helemaal niet geloven ben ik opeens iemand die een beperkte manier van denken heeft. En nu probeer je weer lekker onderzoeken te ontkrachten.

Stem jij wel met de verkiezingen? Wie weet is de PvdA wel de grootste partij, die cijfers kloppen niet joh! En stiekem wonen er 10 miljoen mensen in Nederland, al die onderzoeken is helemaal niet waar!

En natuurlijk is deze situatie vreemd, gewoon omdat dit nooit voorkomt. Maar zoals ook bij de DWDD werd gezegd, je wilt hem niet teveel in de aandacht brengen.
    Het doel is juist om dit kleinschalig te houden. Bin Laden was al een tijdje van z'n troon afgevallen, zijn macht was zeer beperkt. Door hem een grote rechtzaak te gunnen of veel aandacht komt hij alleen maar weer onder de aandacht en dat wilde ze niet...

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaar ook de reden dan Megatron in de oceaan wordt gedonderd in Transformers: Revenge of the Fallen!

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh nee...

Er is 0.0% bewijs om hem ook maar aan de personen verantwoordelijk voor de aanslag te verbinden.

Ik zeg niet dat hij er niet achter zit. Ik zeg alleen dat er nooit een sluitend bewijs is gepresenteerd.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In hoeverre zijn de foto's echt? In hoeverre klopt de DNA uitslag. Waar is die mee vergeleken? Hoe weet ik dat het DNA uit hetdebetreffende lijk komt. Het zou zeker niet de eerste keer voor de Amerikanen zijn om uitslagen te veranderen. Ik wil duidelijk videobeelden zien. Of bevestiging van onafhankelijke partijen.

Tuulrijk maken ze gebruik van het ritueel. Makkelijkste manier om van een lijk af te komen. Vindt je nooit meer terug en het bewijs is weg. Waar het op neer komt is dat er geen bewijs overblijft.

Dat Al Qaeda bevesitigd is niet meer dan logisch. Mocht hij niet dood zijn dan wordt hij vanaf nu wel met rust gelaten.

Wie weet. We zullen nooit weten wat er allemaal achter gesloten deuren afspeelt. Wat wel duidelijk is, is dat er bij elke regering wel corruptie aanwezig is. Vraag is alleen in welke mate.

Laten allemaal wat meer bewijs afwachten. Want over 1 ding zijn we het toch allemaal eens. De Amerikaanse regering kun je sowieso niet op hun woord geloven.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Zul je zien dat ze volgende week ook nog ergens Massavernietigingswapens in Irak vinden. Staan wij mooi allemaal voor paal met ons sceptische gedoe :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als Osama nog leeft kan Al-Qaeda de USA en Obama tegenover de complete wereld keihard voor schut zetten door het te ontkennen. Dus wat is er nou logisch aan om hem dood te bevestigen terwijl hij nog leeft? 8). Zou juist een uitgelezen mogelijkheid zijn om Obama een klap in z'n gezicht te geven!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ooit helemaal gelezen. Er is ook een lijst die precies het tegendeel wil bewijzen. Wat de waarheid ook zal zijn waarschijnlijk zullen we er nooit meer achter komen.

Wie weet. Toen is er niks gevonden. Maar dat zegt idd niet dat ze er ook niet waren ;)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

IK blijf zeggen wat ik de hele dag al zeg. Als het niet waar is en ze hebben het verzonnen zien we snel genoeg een video verschijnen van Bin Laden. En dan staat Amerika helemaal voor lul. Dus no way dat ze het zomaar verzonnen hebben. Denk je nou echt dat ze dat risico nemen wetend ook dat Al Qaeda zelf ook het nieuws volgt en binnen een dag een hele statement die VS dan gemaakt hebben kan ontkrachten.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou hij dat doen. Zou hem dan toch goed uitkomen als iedereen denkt dat hij dood is?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou die wil ik dan graag zien.

Of wacht, nee, die cijfers kloppen gewoon niet! [/gforcemode]

Waarom zou het Osama goed uitkomen als iedereen denkt dat hij dood is? En zoals Hybrid en ik zeggen, als Osama leeft gaat USA voor de hele wereld keihard op hun bek. Die kans laten ze echt niet liggen.

Deel Deze Pagina