1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Keigaaf. *)
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het totaal niet verwacht dat er nog een video zou komen, kuch.

    Ik weet niet goed wat ik er van moet denken hoewel het me ook weinig uit maakt ben ik bang. Niet dat ik er niets om geef maar meer dat het is omdat wij er in dit land toch weinig van merken. Ook ben ik bang dat als hij wel echt dood zou zijn dat alleen maar voor meer rotzooi gaat zorgen...
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo ontzettend voorspelbaar dat mensen hier ook alweer hun twijfels bij trekken, en dat nog geen 24 uur nadat het nieuws bekend werd gemaakt.

    Blijkbaar zijn ze juist met mensen op de grond erheen gegaan om (DNA, foto) bewijs te bemachtigen. Ze hadden het natuurlijk veel makkelijker direct in augustus met een bombardement kunnen afdoen. Dat zou ook een perfect alibi zijn voor het ontbreken van een lijk, als dit werkelijk een publiciteitsstunt zou zijn.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar tegenover hebben ze eigenlijk het DNA getest?
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ergens las ik een (overleden) zus en elders meerdere familieleden.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Volgende?
    Volgens mij heeft Obama en de rest van de wereld toch duidelijk aangegeven dat bin Laden nu wel dood is, maar de oorlog tegen terrorisme nog lang niet over is. Ook vulde bin Laden vooral een symbolische rol. Jij doet nu net alsof Al-Qaeda verslagen is? :confused:
    VS zal gewoon doorgaan met hun terreurbestrijding tegen allerlei organisaties. Of daar dan bin Laden of Al Zawari aan het hoofd staat maakt verder bar weinig uit.
    Sowieso zie ik niet wat er conspiracy mode is aan deze vraag btw.

    Dat nieuws van de video is inderdaad zeer toevallig. Misschien had Osama toch al wat doom videootjes liggen voor het geval dat :+
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]cw0AXjAaf3g[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    What. The. Fuck.

    Steeds wanneer je denkt dat het niet dommer kan doen ze er nog een schepje bovenop. 8)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geniaal :cool:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maarrr, wie weet heeft de VS het lichaam helemaal niet gedumpt?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is volgens mij gewoon giswerk. Je hoeft geen Jack Bauer te heten om te denken dat er mensen zijn die de dood van Bin Laden zullen willen gaan wreken.

    Wat betreft de nieuwe vijand, we schuiven toch gewoon 1 plekje door op de Most wanted list? Dus Al Zawahiri is nu aan de beurt

    (en volgens mij staat er op die most wanted list maar 1 niet-arabisch type , dus dat vijandsbeeld moet nog even mee :+ )
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik heb het eigenlijk over het nieuwe mikpunt van de media als in het beeld van de vijand. Die is er namelijk altijd. ;) Maar ik heb geen zin meer in deze discussie, gister was ik het al zat.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat blijft gewoon Al-Qaeda en Taliban?
    Het nieuws gebruikt nooit Bin Laden zelf als er ergens een willekeurige aanslag wordt gepleegd hoor, hebben ze ook nooit gedaan. Alleen als het daadwerkelijk over bin Laden ging lieten ze hem zien.
    Wat dat betref zal er weinig veranderen.
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Al-Qaeda blijft natuurlijk de grootste vijand en ik denk ook dat de Taliban straks een zorg zal zijn.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja dat zeg ik?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bevestig het alleen :)
     
  18. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die nationalistische amerikanen staan met vlaggen te zwaaien terwijl er straks harde wraak genomen zal worden en weer duizenden amerikanen dood gaan door aanslagen van al qaeda. Ik vind het wel goed dat hij dood is maar ik denk dat de situatie juist verslechterd.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie dat de topic titel is aangepast. Lijkt nu alsof hij aan een natuurlijke dood gestorven is :)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Loodvergiftiging.
     

Deel Deze Pagina