De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Bij VI spraken ze trouwens (volgens mij was het Hansie) over een verandering in het salarishuis/salarisplafond bij Feyenoord. Ze gaan stoppen met 'gratis' spelers halen als Ausuar en Schaken die een jaarsalaris van 3 ton opstrijken. Zodat er ruimte ontstaat voor een paar grootverdieners in de selectie. Ze hadden het over een spits, maar misschien gaan ze hier ook wel gebruik van maken bij de onderhandelingen met Vlaar, Fer, Wijnaldum en de Vrij. :) Vooral de eerste 3 zouden daar wel eens aanspraak op kunnen gaan maken. Terecht imo.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    shirts zouden vandaag om 13:00 bekend worden gemaakt
    maar als je die gasten ff op twitter een foto' tje laat 'uitlekken' levert dit meer publiciteit op, het stond gelijk in alle topics hier en vanmorgen zag ik ook een foto in de krant staan.
    "uitgelekt nieuws" is geil :9

Sightorsson is jong en goedkoop (nog 1 jaar contract) verder weet ik niet veel van hem .. 15 goaltjes dit seizoen :thumbs:
    Dost heeft het ook niet echt meer waargemaakt laatste helft van het seizoen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Heb je hem goedkoop kunnen vastleggen? Waarschijnlijk zit die kerel nu op de top van z'n prijscurve. Na zo'n halfjaar kan hij alleen maar tegenvallen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel als hij er volgende seizoen bij AZ er 25 inschopt.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja dat is beetje de standaard gedachte gang bij Ajax.
    Als Bruno Silva volgend jaar net zo goed is
    Als Ooijer daadwerkelijk zijn ervaring kan gebruiken
    Als Urzaiz inderdaad een goede pinch hitter is
    Als als als.. Dan hadden ze al 4 sterren :p.
    Maarja misschien is het proberen waard, hij past bij Ajax maar ik zie hem geen superspits worden.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja daarom. Als. Ze willen ook niet dat hij er volgend jaar 25 bij PSV intrapt toch?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Als dat je transferbeleid vormt heb je een aardig grote portomonnee nodig 8)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een beetje de Man City manier van denken,.. beter bij ons in het 2e dan bij de concurrent in het 1e :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of Real / Barca maar daar is het ook beter bij ons in het 2e dan bij jullie in de CL ;)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nooit garanties, zeker nooit bij voetbal, dus het lijkt me logisch dat je 'als' denkt. We kunnen ook wachten tot na volgend seizoen en hij daadwerkelijk topscorer is geworden en hem dan ophalen voor 10 miljoen ofzo. Dat zou in mijn optiek meer als de standaard gedachte van Ajax kwalificeren.

Vind Sigthorsson een goeie spits, maar niet de ideale Ajaxspits. Het is meer een loper ipv iemand die in de bal komt en zich aanbiedt. Ik vind dat je nu maar eens echt voor de Ajax-spits moet gaan, het is namelijk een ontzettend belangrijke positie en al jaren dubieus bezet. In het buitenland loopt vast wat rond dat er dichterbij in de buurt komt dan Eredivisie-spitsen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Uiteraard heb je geen garanties, maar Ajax is altijd al dé club geweest die ook geen enkele poging doet tot maar een beetje garantie voordat ze direct tot de koop overgaan. Vandaar dat ze zo makkelijk binnenlandse transfers doen en zich vaak baseren op 1 seizoen waarin een speler van een andere Eredivisie erg goed presteerd binnen dat eigen team. Soms heb ik het idee dat Ajax dat al voldoende vind om een transfergesprek te starten, zonder te onderzoeken wat zijn waarde in het Ajax-team kan betekenen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vleminkcx niks voor Ajax? ;)

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nah, die is te goed voor Ajax :)

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Erg leuk gedaan.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veld ligt iig beter bij dan in de ArenA ;)

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Toch heb ik wel het gevoel dat er nu niet meer grote bedragen van de ene op de andere dag worden uitgegeven. Dat deden ze vroeger nog weleens. Ajax wil tot maximaal 2 miljoen gaan. AZ wil minimaal 4, 2 is zat imo.

Ben jij de leukste thuis?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben jij de jankert thuis?

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, gast, je loopt continue van die kansloze grappen te maken.|:-.

Wel leuk filmpje inderdaad.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk eerder de meeste genegeerde thuis waardoor hij hier zichzelf extra inzet om wat aandacht te krijgen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina