Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, 'overleden' klinkt alsof het een natuurlijke dood is of een ongeluk of zo.
    Gezien het een oorlog betreft klinkt uitgeschakeld of geliquideerd wel beter.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Beter word het gewoon 'Osama Bin Laden gedood' (zonder apostrof :p )

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het was ook redelijk "natuurlijk". ;)
    Grootste kans was dat die kwam te overlijden door een dergelijk actie. :p

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb eens gelezen dat het nieuwe mikpunt aliens zal worden, en toen ben ik gestopt met lezen...

Ik denk dat de dood van Osama zeker wel als een overwinning mag worden gezien voor het Amerikaanse leger. Dit ik toch wel een flinke moraal trap voor Al Qaida. Ze zijn hun onsterfelijke leider kwijt, iets wat vele nooit verwacht hebben.

Amerikanen zijn natuurlijk wel dom bezig om zo'n icoon direct om het leven te brengen. Ik ben tegen martelen, maar ik zie liever dat ze Bin Laden martelen voor informatie dan onschuldige burgers die toevallig op de verkeerde plek zijn zoals nu geloof ik het geval is.

Maar misschien wisten de Amerikanen al lang waar Osama zich verborgen hield en hadden ze al z'n communicatie afgetapt om zo oa. de Taliban te bestrijden, dat zou wel het slimste zijn lijkt me.

Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  5. Seh

Seh Guest

Nog zo een complot theorie, overigens gaat het meestal over een 'fake alien invasion'. Daar is pas echt toffe stof over te vinden, vind het overigens ook nog ver gezocht en zeker ook te vroeg voor zoiets. Genoeg mikpunten die nog over zijn op ons eigen planeetje als ''collectieve vijand''.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2011
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik geloof dat er ooit eens is geïnvesteerd en ruimte bewapening tijdens de regeerperiode van Bush. Kwam geloof ik langs eens een keertje op CNN.

edit:

Tering, ben ik opeens in de here jezus ofzo met dat geloof van me 8)

Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk niet dat Osama ze iets zou vertellen.

8. Seh

Seh Guest

Er is ook al een tijdje officieel iemand in de VS die de positie heeft en als verantwoordelijke word gezien voor (eventuele) contacten met aliens. Maar dit is beter voor een ander topic denk ik, dit gaat over onze vrienden Osama en Obama. :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zou het niet kunnen zijn dat men die foto andersom photoshop. Dat de echte foto moet worden aangepast om maar complotten te maken...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het sowieso maar vaag allemaal.

Waarom hebben ze hem überhaupt gelijk neergeschoten en niet gevangen genomen?
    Waarom gooien ze hem in zee?
    Waarom faken ze foto's?

Ik vind het persoonlijk een berg vaagheid. En ook dom dat ze bepaalde dingen gedaan hebben. Echt hard bewijs is er in mijn ogen nu niet.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou zeker kunnen. Maar die andere heeft een aantal jaar geleden op inet gestaan. Geruchten gaan ook dat Osama al een tijdje dood zou zijn. Complottheorieën gaan allemaal de door de ronte. Nu afwachten wat de reactie van Amerika is. Denk toch als ze er een eind aan willen maken toch meer bewijs moeten gaan laten zien.

http://nos.nl/op3/artikel/237648-de-complottheorieen-wel-eerder-of-niet-dood.html

Een artikel van de NOS. Meeste vind ik wel heel ver gezocht...

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben foto's van hem. Maar zoals ze zeggen "ze zijn gruwelijk" en willen het vuur niet aanwakkeren. Wat natuurlijk logisch is. Maar we zullen ze wel zien, ze kunnen niet anders and CIA zegt ook dat we ze snel zien.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een aantal kranten in de VS hebben die foto ook gebruikt. Niet echt slim als die nep is. Aan de andere kant willen ze natuurlijk als eerste die foto publiceren.

16. Seh

Seh Guest

Omdat het Amerikanen zijn die menen niets met de politiek van de rest van de wereld te maken hebben als het hun uitkomt. \o/

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ze hebben gepakt wat ze konden pakken natuurlijk. Zeker omdat het daar in de avond/nacht gebeurde en ze graag iets een paar uur later op de voorpagina wilde. :)

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De dood van Osama zie ik niet als een overwinning. Hij was allang de Onsterfelijke leider niet meer.

Osama woonde al 8 / 10 jaar in die villa, hij runde Al Qaida al een tijd niet meer, er is allang een nieuwe.

Vergelding zullen ze denk ik wel krijgen, maar hiermee is de oorlog nog maar net begonnen....

althans dit is mijn mening...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    1. Hij is niet door US zelf vrijgegeven, dus als is ie nep, wat zegt dat?
    2. Alsof het onmogelijk is om het er af te shoppen, ipv erbij.
    3. Denk jij serieus dat ALS de US zoiets in scene zetten, ze dan een random fotootje kiezen als je wat intikt bij Google Image search? Nee, dan maken ze zelf een foto, bewerken die en verwijderen het origineel direct. Kom op, denk eens na ;).

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat weet iedereen. :)
    Maar symbolisch is het toch een tik. Zelfde met de Twin Towers. :)

Deel Deze Pagina