De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, hoe blij ben je met die 3 punten aftrek voor RBC?
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Whatever dude..
     
  3. Successively

    Successively Guest

    [​IMG]
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha :lol:

    Heel pijnlijk voor RBC dit, maar ik vind het tof!
    Almere City heeft een samenwerkingsverband met Ajax dus heb ik liever in de Jupiler League, Fortuna Sittard heeft nog enigszins een historie en vind ik meer thuis horen in de Jupiler League dan in de Topklasse. RBC was nog wel tof toen Maaskant er trainer was en Geert den Ouden de spits maar ikzelf heb daar niks mee mee dus vind dit wel heel fijn :D
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Almere had van mij weg gemogen. Totaal geen historie en spelen ook echt waardeloos voetbal.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    In potentie is het wel wat, Flevoland verdiend ook wel een prof club imo.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Oneens:+
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Erg jammer, vooral omdat het op het einde van het seizoen komt. Tuurlijk komt het Fortuna goed uit, maar dit gun je niemand. Had liever op eigen kracht handhaving veilig gesteld. Hoeveel ploegen dit jaar punten aftrek hebben gekregen is belachelijk veel.

    Ja we speelden nog een kwartfinale UEFA-cup tegen Everton. :cool:
    Maar kom op, wat levert Almere City nou op voor Ajax? Als 10 spelers niks presteren, hoe wil je dan als 11de speler het verschil maken? Volgens mij is er nog nooit een speler via deze weg echt doorgebroken bij Ajax.

    Vorige week naar Almere - Fortuna geweest, maar die club straalt totaal niks uit. Wekelijks met moeite 900 mensen op de tribune krijgen, waarbij meer dan de helft ook nog eens voor Ajax is.

    Nee, flikker maar op met die 'club' uit Almere, en laat RBC er maar in blijven.:)
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat samenwerkingsverband is er ook pas 1 seizoen ofzo. (in zodanige vorm dat er spelers worden gestald dan, volgens mij hadden ze al langer een soort verband) Hiervoor hadden ze het met Haarlem en daar konden ze toch mooi Gregory vd Wiel een paar jaartjes stallen totdat hij zich wist te gedragen. Na een jaar (na zijn terugkomst bij Ajax) speelde hij toch voor het eerste team, dus uiteindelijk is er toch iets goeds uitgekomen. ;)
    Weet niet welke spelers van Ajax er op dit moment bij Almere spelen?

    Zou ook liever hebben dat RBC er in blijft spelen, is altijd wel een leuke club.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat je niet verder dan 1 speler komt zegt ook wel genoeg. Bovendien is Almere gewoon Ajax 5 ofzo. Je kunt een zoveel beter team hebben als je geen 'grote broer' hebt.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Come on Königsblauen. Vind het echt niet tof wat Man U heeft gedaan, hopen dat het afgestraft wordt.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eens. Dikke minachting van de tegenstander.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat hebben ze gedaan dan?
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    9 basisspelers eruit gehaald..
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Tsja, dit weekend een enorm belangrijke wedstrijd tegen Chelsea, dus ik begrijp het wel.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Aan de ene kant lijkt het me genius als Schalke alsnog doorgaat, dankzij een laat goaltje van Huntelaar, maar het zou denk ik nog mooier zijn als van der Sar in zijn 100ste CL wedstrijd er persoonlijk voor zorgt dat Man Utd de beker pakt..
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Van der Sar een aantal ballen in de finale uit zijn net kan gaan vissen. Barca overklast Man U gewoon, vooral met die statische verdedigers.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben gewoon weer voor schalke. Hopelijk word Ferguson gestraft. Maar tot nu toe ziet dat er niet naR uit
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En dan scoort ook echt de enige basisspeler van vorige week (samen met vdSar) :+
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ach, Man United speelt nooit in een vaste opstelling. En al deze spelers zou mening Europese (sub)top club toch wel jaloers op zijn. Het is niet dat hij vijf achttienjarige opstelt.

    Terwijl ik typ: 2-0 al. Valt wel mee met het inleveren van kwaliteit blijkbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina