Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nice! Wordt goed geseed, mooi :)

Thunder gelukkig weer gewonnen, hopelijk nu in een rechte lijn door naar de semis.
    Sterren van Heat hebben Celtics weer verslagen, ach ja, het is niet anders. Heat is gewoon torenhoge favoriet.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gooooo Heat! Hoop op een finale Heat - Lakers.

Livestreams zijn trouwens te volgen via firstrowsports.eu.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks Arthur. Zijn er nog bepaalde play-off wedstrijden die jullie een must vinden om te zien?

E: Rose MVP. Nice. Zeer verdiend.

Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Celtics - knicks met 42 punten van Carmelo denk ik?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Laatste 2 potjes Memphis - San Antonio
    Eerste potje Lakers - Hornets

En daarnaast geniet ik altijd van Thunder, lekker frisse outsider die met plezier spelen. En The Big Three kijken (Heat) is ook altijd fijn.

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    De tandem James - Wade is gewoon te goed.

Ook genieten van Durant overigens.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    The Durantula! haha :p

En je hebt ook nog Bosh he, die moet je zeker niet vergeten. Ben ook wel het meest fan van de Heat (grotendeels door The Big Three, dat wel). Schijnt dat de Knicks afgelopen seizoen er alles aan deden om James te halen, gelukkig is dat niet gebeurd :p

Wie zien jullie de NBA Finals winnen?

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Knicks moet wel een topteam hebben vind ik. Dat hoort nu eenmaal bij NY. Hoewel ze met Melo en Stoudemire ook wel "aardige" spelers hebben.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Carmelo en Stoudemire wel iets meer dan 'aardige' spelers. IIG, ik hoop dat de Bulls of Heat winnen.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel grappig hoeveel mensen er spontaan Heat fans zijn:+

Do get it though, whats not to love!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    De manier waarop LeBron is weggegaan.. Ik ben daarom geen Heat fan. Ik bedoel, het is een soort Real Madrid wat fantastisch spel speelt, maar in the end hoop je gewoon dat de Bulls ermee vandoor gaan :+.
    Nu ben ik wel een grote suckers voor underdogs en dus root ik het hardste voor OKC Thunder.
    Die hebben gewoon alleen maar toffe ballers, naast Durant en Westbrook uiteraard, hebben ze nog super goede zaken gedaan door Perkins erbij te nemen en daarnaast is James Harden mijn favoriete draft van vorig jaar :cool:.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wel grappig hoe mensen uberhaupt ineens basketball fan zijn tijden de Play-Offs :9
    Was toen ook met de Superbowl, met American Football dan :+

Ik ben geen Heat fan geworden, zal het ook niet snel worden denk ik.
    Je moet gewoon een feel met het team hebben waar je voor juigt en met de Heat heb ik dat niet. Maakt niet uit wie er speelt.

Zo ben ik altijd nog fan van de Pistons, 1 van de mindere NBA teams.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naja ik ben vooral fan van de Heat vanwege Wade, en dat James er dan bij speelt vind ik ook ziek aangezien hij gewoon king is. Don't get me wrong, maar ik volg NBA eigenlijk pas sinds een paar maanden, maar waarom is er zo'n fuzz over de manier waarom James bij de Cavs is weggegaan?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat King James geboren en highschool speelde in Cleveland en Cleveland het als verraad zagen dat ie 'm boekte.
    Ook heeft ie er zelf wel een show van gemaakt met die anderhalf uur durende special 'The decision'.

Zelf al jaren fan v/d Heat. Eigenlijk ben ik voor alle sport teams uit Miami(Go 'Canes!). Voornamelijk omdat ik daar even gewoond heb.
    Ook bij een Heat game geweest.

16. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, niet te geloven dat ik de play-offs heb gemist. :mad: Nja, dan maar even de laatste twee matches van Heat downloaden en bekijken. Go Heat! :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lakers weer verloren :lol:
    Nowitski is letterlijk te groot voor ze, damn wat speelt hij een lekkere playoffs.
    Helaas is hij wel de reden dat ik nooit een Mavs fan zal worden, het is en blijft een onhandige houthakker..

Een beetje de Vleminkx van NBA :lol:

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lakers. :mad: Jammer, vind het 1 van de leukste teams om naar te kijken. Maar wie weet kan het nog. Bulls gelukkig wel gewonnen, had ook niet anders verwacht.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De eerste matches die ik heb gedownload zijn ook de laatste 2 games van Heat.

_O_. Ik zou het leuk vinden als de Lakers verliezen. Geen idee waarom, maar ik zie gewoon andere teams liever winnen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Als Lakers verliest heeft Thunder een programma dat op papier redelijk te doen is. Nu moeten ze tegen 8 seed (Memphis), als ze dat winnen (ga ik van uit) komen ze tegen Dallas 8). The road to the final is open! :D Heat moet bv eerst tegen Sixers, dan tegen Celtics en dan tegen Bulls.. 10x zo lastig 8).

Oja en vandaag is (niet geheel verrassend) Blake Griffin uitgeroepen tot rookie of the year. Had ook niemand anders kunnen zijn...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina