Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Laat maar.
    Ik kom wel terug als jullie een eigen standpunt durven te vormen.

En wat nou mogelijkheden analyseren? Het enige wat jij doet is mogelijkheden noemen. Dat is heel wat anders dan analyseren.

2. Seh

Seh Guest

Sinds wanneer ben jij degene die op alles moet reageren? Wij hebben jou niet gevraagd alles te ontkrachten. (je ontkracht het trouwens niet, je geeft gewon je eigen mening) Nergens beweer ik dat ik de waarheid in pacht heb, jij beweerd echter keer op keer dat je wel retarded (in andere bewoording) moet zijn om dit bericht niet als 100% waar te beschouwen.. Ik post slechts wat andere berichten, die blijkbaar niet helemaal in jouw denkwereld passen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    He got joinked!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hou toch op man :emo:
    Dat heb ik nergens gezegd.
    En volgens mij ben ik de enige die hier een mening vormt en discussiert, dus vandaar. Jullie posten alleen 'mogelijkheden'.
    Zo zit het toch?

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tyrant waarom ga je nog door met deze discussie? Ze (Seh & GForce) luisteren toch niet 8)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Seh en GForce geloven dat ze het niet zeker weten. En beargumenteren het met argumenten over waarom ze het niet zeker weten.

7. Seh

Seh Guest

Zou knap zijn als je er zeker van bent, ik heb tenslotte niet direct contact met Obama of Al Qaeda..
    Ik vond (eigenlijk vind..) er gewoon een raar luchtje aan hangen, that's all.

8. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Komen uiteindelijk toch wel denk ik.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind het op zich een goede keuze en begrijpelijk, er zijn genoeg die het toch wel geloven maar ook natuurlijk een groep die het niet geloven, ik ben zelf een Agnost trouwens dus ik geloof niet totaal in god maar ik geloof wel dat het universum door iets gemaakt is en niet dat het universum hier ''plotseling'' is ontstaan :+.

ik geloof in ieder geval wel dat Osama Bin Laden dood is want er is een reden waarom ze dit zo groot opeens in de nieuws zetten en er was eigenlijk geen reden om hem in leven te houden na wat hij eigenlijk allemaal gedaan heeft, en als ze zulke foto's wel gingen publiceren zou het toch wel erger worden dan beter denk ik dan.

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat is het nut van het vrijgeven?
    Alsof alle complotdenkers dan opeens niet meer geloven dat het een Photoshop is..
    Het heeft allemaal geen zin joh, sommige mensen zijn toch te dom om het te geloven.

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heeft niets met intelligentie te maken toch?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze :p.
    Misschien is koppig een beter woord (al ben ik persoonlijk meer fan van 'bord voor hun kop') :p

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt meer dat jij een bord voor je kop hebt. Je kijkt iig maar 1 kant op...

15. Seh

Seh Guest

Dit.

Tyrant, vind het wel leuk de discussies (die jij geen discussies noemt) maar voorlopig ben jij degene die het vanuit 1 kant bekijkt.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oja, want het is raar om dit gebied een mening te hebben en die te uiten...
    Alleen omdat ik 1 kant kies bekijk ik het maar vanuit 1 opzicht? Waar slaat dat op? Ik heb toch de hele tijd zitten discussiëren in dit topic over vrijwel alle mogelijkheden? Maar alleen omdat ik wel een kant kies en jullie niet ben ik degene met een one-sided mind, en staan jullie voor alles open :emo:
    Het enige wat Gforce doet is lekker op de man spelen, way to go.

Er zit een verschil tussen een vaste mening hebben en een bord voor je kop hebben!!!

Echt, ik word zo moe van jullie tweetjes.. :emo:

17. Seh

Seh Guest

Zeker waar, maar jouw mening is gebaseerd op nieuwsberichten die maar van 1 kant komen toch? Dus heb je een scheef beeld, imo.

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Er zijn vrij weinig discussies die je puur kunt baseren op eigen ervaringen, vrijwel alles hoor en zie je uit 2e bron. Alle info die we vergaren, vergaren we indirect. Dan heb niet alleen ik een scheef beeld, maar jij ook!

Stel je voor dat deze discussie over 'gras is groen' ging.. Als ik vanaf dag 1 zeg dat gras groen is, maar ik wil daar heus wel over discussiëren, zegt dat niet dat ik een bord voor mn kop heb. Een bord voor je kop hebben betekend dat je alle kritieken negeert en alleen van je eigen punt uitgaat. Als jij mij daarvan beschuldigt zijn we uitgepraat, want dat slaat nergens op.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee het is om het feit dat als er een mening/feit/fabel/verzinsel etc van de andere kant aangeleverd wordt schiet jij meteen in defense mode en wil je niet een luisteren of erover nadenken. Het enige antwoord dat je dan kan geven zijn smilies...en dan verwijt je dat anderen niet discussiëren. Misschien moet iedereen meteen jouw mening delen en je gelijk geven, wordt je misschien dan wel gelukkig?

Alleen je reactie al op het reverse phycholgie idee.Uit je post wist je klaarblijkelijk niet eens was het was maar je begint wel meteen te blèrren.

We zijn hier om samen er achter te komen wat nu wel en niet waar is en niet om jantje en pietje voor idoot uitte schelden wanneer die een andere mening heeft (daarmee doel ik op iedereen).

Deel Deze Pagina