Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het had misschien Wall kunnen zijn, maar het is terecht dat Griffin het is. Ik moet nog wat play-off wedstrijden DL'en van de Thunder, maar doet Westbrook het goed :eek:? Ik vind hem echt awesome.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Alle aandacht gaat uit naar Durant uiteraard, maar Westbrook heeft ook aardige stats. Vaak 20+ punten. Samen zijn ze echt goed :D.

Alleen is hij IMO wel de schuldige dat Thunder geen sweep had toen hij in de 4e game voor eigen succes ging helemaal aan het einde.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat deed hij dan dat hij voor zijn eigen succes ging?

Trouwens wel leuk om te zien dat het basketbal topic nu echt actief wordt.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nouja het was volgens een 2point/3point game in het nadeel van OKC, ze hadden balbezit en nog 10 seconden op de buzz geloof ik... In principe zat tijd om nog extra time te halen, alleen ging westbrook voor een onmogelijke driepunter terwijl hij gedekt werd :p.

5. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ouch, ziet er niet goed uit voor Lakers. Eerste wedstrijd scheelde 2 punten, deze werd al erger verloren... Misschien maken ze een magische comeback? :+

Btw, had gister een LeBron James jersey gekocht (Dwyane Wade nergens te vinden in mijn maat :mad: ), dacht dat ze hier goedkoper zouden zijn, maar ze zijn ongeveer net zo duur als in Nederland. :+

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    3-0 voor de Mavs vandaag? Gaan de Bulls voor 2-1 zorgen met de gekneusde enkels (oid) van MVP D.Rose? Ik hoop zwaar erg dat het niet slechter wordt qua blessures voor Rose of wie dan ook in de Bulls. Ik wil dat ze ver komen en niet dat ze worden afgemaakt vanwege blessures. Mag Rose snel beter worden met zijn enkels.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Artest is iig geschorst :9

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    1 wedstrijd?

Voor de heat zou het wel mooi zijn als de bulls er uitgaan, maar ik verwacht wel dat bulls doorgaan.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er niet zoveel op sport1 wordt uitgezonden!

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Waarom? Zou toch juist zonde zijn dat de MVP de playoffs vroegtijdig verlaat.
    Plus een kampioen moet toch van iedereen winnen.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou beter zijn voor de Heat als zo'n sterk team als de Bulls eruit vliegt. Echter, ik hoop dat het Heat vs Bulls wordt in de semi's. Immers is het fantastisch om deze twee goede teams tegen elkaar te zien spelen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    IMO moet Heat in staat zijn iedereen te verslaan en hoeft voor niemand bang te zijn. En Bulls is een heel leuk team om te zien dus als ze doorgaan, alleen maar mooi.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het ook met je eens hoor. Ik doelde meer op het 'feit', zover je het een feit kan noemen, dat de Heat een grotere win kans heeft als de Bulls nu al verliezen. Ik sta zelf wel te popelen op Heat vs Bulls. Dat zou awesome zijn.

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Lekker zeg Lakers 3-0 achter :p

En Rose was weer aan het heersen met 44 punten!

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zegt alles: _O_.

E: Om 11.00 uur kan je Lakers' wedstrijd iig zien op Sport 1, voor de mensen die het willen zien. Ik ben nu Game 3 van de Bulls aan het binnen halen.

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vanavond gaan de Heat ff 3-0.

En wauw, dat block van King James in game2_O_

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Thunder - Grizzlies gekeken. Shiiit wat een wedstrijd weer. Op een gegeven moment stond Thunder met 16 punten voor, maar dat hebben de Grizzlies gewoon nog goed gemaakt(met een paar heerlijke dunks) ook. _O_ Thunder raakte echt helemaal niets meer in het 4e kwart. Uiteindelijk dus gelijk geworden(86-86) waarna Grizzlies de zaak afmaakte in de Overtime. De Grizzlies flikken het dus gewoon weer.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Grizzlies zijn wel een outsider, misschien kanshebber of finals? Had niet verwacht dat celtics zou gaan winnen. Vanavond 4-0 sweep voor de lakers?

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Memphis is lekker bezig idd :)

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, het einde was toch spannend van die wedstrijd. De Thunder had een goede kans om de wedstrijd naar hun hand te spelen, maar Westbrook gleed helaas uit. In de OT was het wel duidelijk dat de Grizzlies zouden winnen. IIG een leuke pot.

Ik ben nu momenteel bezig ook met G3 Heat vs Celtics. Zover kan ik over de 1st Quarter alleen zeggen dat de Celts zeer sterk zijn. De D is goed en ze aanvallen ook goed. Ze zorgen voor aardig wat fouls ook. Daarnaast is Paul Pierce wel baas bezig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina