De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Haal dan een Galaxy S II.
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm niet eens over nagedacht, beter dan maar even wachten tot na mijn vakantie.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Met een beetje geluk zijn ze volgende week leverbaar dus lang hoef je niet te wachten;)
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    haha ja ik zag het, alleen zaterdag zit ik al in het vliegtuig. Moet sowieso gebeuren na mijn vakantie, dan zal die er wel zijn.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    http://reviews.cnet.com/8301-19736_7-20060195-251.html

    Grrr, ik wilde eerst voor de Xperia Pro gaan die er nu bijna aan komt maar met dit nieuws wacht ik toch nog maar even. De voornaamste reden dat ik de mini pro niet wilde is dat hij erg gedateerd was en opties miste die deze 2de generatie wel heeft. Dus dan maar nog een paar maanden wachten, ding ziet er namelijk weer erg tof uit, net als de inhoud :)
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah nice weet meteen wat m'n volgende telefoon word, opvolger van de mini pro. Moet wel nog ff tot november wachten aangezien nog contract heb :+
    Edit; o dan komt die telefoon ook ongeveer uit zie ik.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nu mijn telefoon binnen. Ik probeer internet erop te krijgen maar het wilt niet lukken. Instellingen gaan ook niet lekker, eerst kreeg ik een bericht dat het niet wilt lukken en daarna kreeg ik een bericht dat het wel gelukt was en klaar is. Vreemd... anyway, wat moetik doen? Helpdesk van Hi bellen?
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet krijg je niet gelijk, duurt een paar dagen ( tenminste bij mij ). Welke telefoon heb je?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    LG E900 Optimus 7

    als ik mijn provider om de juiste instellingen vraag, krijg ik steeds Phone modification unsuccesfull - Your phone's settings could not be modified.

    edit:

    WiFi gelukkig wel, blijkbaar is er ook een app voor dit type forum alleen heb ik natuurlijk geen toegang tot...
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan een smsje sturen naar Hi met een of andere tekst en dan krijg je de instellingen terug :+, of even zoeken op hi.nl
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Schat, ik ben geen oetlul. Ik heb dat al 5x gedaan en krijg daarna meteen het bericht " Phone modification unsuccesfull - Your phone's settings could not be modified"

    Ik heb het hele web afgezocht en het is gewoon een serieus probleem met deze tel. Handmatig instellen kan ook niet, die optie ontbreekt gewoon op deze tel.. WTF 8)

    KUT LG! en ik wist het nog gewoon... Zelfs falen ze met software als ze die mogen lenen van Microsoft.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169




    etc... Youtube staat vol met speedtests tussen iPhone en WP7, en overal komt WP7 als snelste eruit. :)
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk dat ik wanneer ik via What's App een berichtje ontvang, er geen geluidje klinkt, maar dat mijn Iphone alleen maar trilt.
    De berichtgeving staat gewoon aan net als de berichtgeving van What's App. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    Juist... telefoon stond op stil XD
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2011
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik krijg nu als ik wil bellen:

    Te horen. :'-(
    Provider is KPN, wat zou er nou weer aan de hand zijn... iemand ervaring mee?

    //oh ze willen wat vragen, spannund
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de Windows Phone lijkt wel 1 van de goeie dingen die Microsoft laatste tijd heeft ontwikkeld, over de rest praten we maar even niet want ik ben niet voor niets van Windows afgestapt...

    Toch ga ik geen Windows Phone halen omdat ik een MacBook heb, dus met een iPhone is het voor mij veel makkelijker m'n kalender en contacten etc. te synchroniseren. Nu rest mij alleen de vraag.. Ik kan tot ong. eind september verlengen vanaf volgende maand, de iPhone 4 halen of wachten op de volgende versie? Zo verschrikkelijk moeilijk, als ik de 4 nu haal gaat het ook over 2 jaar (2 jarig abbo) geen slechte telefoon zijn maar alsnog..
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De afgelopen jaren is de iPhone elke keer begin juni aangekondigd. 6-11(?) juni is weer de conference waar Apple de aankondigingen normaal doet, met wellicht ook de iPhone5. Ik zou dus sowieso nog een maandje wachten tot je beslist :)
    Dat is wat ik ook doe tenminste ;)
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    looooooooooooooooooooolll, m'n internet werkt opeens. Ik hoefde alleen mijn APN in te vullen en ik kan rocken. 8)

    In plaats van dat het super kut is, is de telefoon eigenlijk geniaal simpel. _O_

    /happy =D
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zie net weer zo'n paard van KPN op rtlZ, over het laten betalen voor gebruik van Skype, whats app ed. Ik zie nog steeds geen enkele juridische en technische mogelijkheid om specifieke applicaties te belasten, jullie wel?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zover ik het heb gegrepen gaan ze ook geen specifieke applicaties belasten, maar specifieke diensten als voip. Whatsapp blijft er overigens geheel buiten, maar het gaat meer om Skype ed.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oke, Whats app hadden ze het een paar weken terug ook volgens mij. Maar Voip gaat toch technisch gezien gewoon via 3G? Dat is toch niet te onderscheiden van andere datastromen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina