De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Google het maar even. Zijn genoeg tabloids die dergelijke interesse bevestigen. Of het waar is? Geen idee. Zolang beide clubs niets "officieels" naar buiten brengen zijn het alsnog maar geruchten.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Google het maar even? Je zegt dat je Italiaanse radio en tv hebt gehoord. Ik volg dat dagelijks en lees vrijwel alleen maar linkjes naar Engelse pulpkranten, als er al wat staat.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je hebt gelijk hoor, het zijn ook voornamelijk de Engelse kranten die er wel pap van lusten. Toch heb ik niet al te lang geleden ( lees, vorige week ) ergens een stel "nieuwtjes" gevonden waarbij verschillende Italiaanse kranten de link Sneijder > United ook wel legden. Jij zal hier vast wel wat meer van op de hoogte zijn. Zeg ook niet dat het concreet is ... of reeel. Enigste wat me opviel was dat Inter wel bereid was om te "luisteren" naar United.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het enige wat ik tot nu toe concreet heb gehoord is dat Moratti er niet over piekert om Sneijder te verkopen. Letterlijke quotes. Niet dat dat iets zegt natuurlijk. Verder vooral links naar Engelse bronnen, zoals ik al zei.

Maar omdat de stroom van informatie uit die Engelse pulpkrantjes wel aanhoudt en niemand de interesse tot dusver ontkent, zou er wel een kern van waarheid in kunnen zitten. Overgens heeft Ferguson zelf gezegd dat ze alleen wat jonge, veelbelovende, goedkope spelers aantrekken. Hij noemde Chicharito als voorbeeld. Zei hij een paar weken terug. Maar ook dat kan je reinste kolder zijn uiteraard.

Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zou je het erg vinden? Sneijder weg bij Inter?

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet echt. Hij is vervangbaar en ik vind het een vreselijke manneke, maar ik vraag me wel af of Inter het goed op zal vangen. En ik denk trouwens dat hij in Engeland veel beter tot z'n recht komt. Dit jaar was ie ronduit matig, en vorig jaar stond ie er weliswaar op de goede momenten, maar was ie ook, net als heel Inter, heel erg vaak gewoon slecht.

Maar alles hangt af van wie er voor terugkomt/komen.

7. Seh

Seh Guest

Ik denk dat ze bij Inter dan wel opzoek moeten naar weer een goede nummer 10, die hebben ze volgens mij niet in huis atm buiten Sneijder. Misschien Kaká? Of wil hij alleen naar AC? Misschien wel van der Vaart? Die kan ook wel het zelfde spelletje spelen als Sneijder, misschien wel iets minder tho'. Sneijder hoeft bij Inter toch amper verdedigende arbeid te leveren? Dat ligt van der Vaart ook wel.

Misschien is Bruins een optie, helemaal voor niets op te halen in de Kuip. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2011
  8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk namelijk ook dat het goed is voor Sneijder zelf (voor Inter ook overigens) dat hij naar ManU gaat. Het is nu een momentenvoetballer geworden, hij doet bijna niet echt actief mee en leunt tegenwoordig alleen nog maar op die wereldpass die hij kan versturen. Ik heb niet alle wedstrijden van Inter gezien, maar dat is wel wat mij opviel. Omdat hij toch regematig een belangrijke pass verzend, blijft ie belangerijk, maar echt goed spelen doet hij al tijden niet meer.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ Seh: Er zijn andere types '10' die beter gedijen in Italië. Dan denk ik aan iemand die wat individualischer is. Dat zou ook prima passen, omdat Inter dit jaar op zoek lijkt naar een regista. Een type Pirlo/Xavi, die van achteruit het middenveld voedt met passes, i.p.v. een Sneijder die dat wat dieper op het middenveld doet.

Exact. Dat was vorig jaar ook al zo overigens. Alleen in de grote wedstrijden viel hij meer op, omdat je dan van de tegenstander meer ruimte krijgt (grotere ploegen vallen ook vaker aan, uiteraard). Met ruimte is Sneijder op z'n best, hence: Engeland. Tegen de gesloten ploegen vind ik Sneijder erg tegenvallen.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Voor de aanvallende middenvelder die Sneijder zou moeten zijn scoort hij imo ook te weinig. Hij teert alleen op die passing van hem, maar zelf een keer dat schot op doel wagen, dat doet ie zelden meer. Zonde, want hij heeft een aardig schot zullen we maar zeggen.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat doet ie wel regelmatig, alleen wordt hij veel verder van het doel afgehouden, en dan worden het van die wanhoopsschoten. Erger me daar vaak kapot aan. Juist als je aanlegt om te schieten, en de verdediging reageert daarop, komt er ruimte vrij en zou je de bal af moeten leggen. Cambiasso is daar een meester in.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het vreemd toen ik het bericht las en daarom vroeg ik het. Bericht had het over dat hij waarschijnlijk de nacompetitie zou missen en daardoor leek het dus mee te vallen...

13. Seh

Seh Guest

Bwuh, weer wat van de lieve vrienden uit Amsterdam wat ze niet hebben heel gelaten. Allemaal kleinigheidjes, maar toch.

Ook houden ze van stickers. :D

En meer.. Ach, een kleinigheidje blijf je houden.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, zag je ook wel aankomen als je een wedstrijd van een rivaal tegen zijn concurrent in jullie stad(ion) laat spelen :+.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dude .. al die ruiten zijn gewoon nog heel 8)

als dat echt de enige dingen zijn die jullie hebben kunnen vinden in 2 dagen valt het wel heel erg mee :D

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, dit is meer van: 'Jullie hebben het financieel al zo zwaar dus laten we niks echt mollen alleen losmaken en beplakken' 8)

17. Seh

Seh Guest

:emo: Oke.

Van het weekend de laatste wedstrijd van Castaignos voor Feyenoord, veel te vroeg imo. Het is niet dat ik het hem niet gun, die transfer naar Inter.. Maar hij kiest nu voor het geld, terwijl in de loop van je carrière, met een goede opbouw je zoveel meer er uit kunt halen. Straks word hij uitgeleend aan een clubje in Italië (Seria A of B maakt niet uit) met een paar duizend mensen op de tribune. Terwijl hij in Rotterdam alle kansen zou krijgen, aanbeden zou worden en de tijd zou krijgen om zichzelf helemaal te ontplooien om uiteindelijk de overstap te maken naar een mooie Europese topper.
    Ik gun het hem wel, maar aan de andere kant zal ik er niet rouwig om zijn over 10 jaar hem te zien in een rijtje mislukte toptalenten.

Eigenlijk frustreert het mij enorm dat er weer een (super)talent voor bijna nope weg gaat. Waar er bij Ajax (en zelfs clubs als Heerenveen) regelmatig mega transferbedragen worden overgemaakt voor hun grootste talenten moeten 'wij' het doen met een schijntje van het bedrag dat de speler eigenlijk waard is. Alweer..

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh nee stickers

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Deze ben je nog vergeten:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de bekerfinale van 2007 werden er volledige WC's uitgesloopt man. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina