Komt er wel een nieuwe dan? Deze die ze nu hebben is 2010 - 2012? Volgens mij worden de shirts volgend jaar echt lelijk, Warriors als merk....
Er is een Engelse club (Championship of League-niveau) die in dezelfde shirts (rood-wit) als Feyenoord speelt, weet iemand toevallig welke club dat is?
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar ben het weer vergeten. Bij bestway4you.com moet je het rugnummer en naam in hetzelfde vakje invoeren Moet ik dan (bv) DulleNL 99 of DulleNL & 99 invoeren? Ik wil niet dat er een lelijk &-teken op mijn shirt komt, maar ik wil ook niet dat ze me me DulleNL99 noemen. Ik beloof dat ik het deze keer zal onthouden! [SPOILER1][/SPOILER1]
Naam en dan spatie nummer, DulleNL 99 is dus goed genoeg. Had mijn shirt die ik besteld had laatst al binnen 9 dagen binnen via die Bestway4you gast!
Ik vind die van komend seizoen best mooi hoor. Mooier dan die van dit seizoen, al was die ook niet slecht
Voor iedereen die het interesseert.. Had even een email gestuurd met de vraag wanneer ze het nieuwe uit shirt van Liverpool krijgen.
Ik heb hem al besteld bij http://soccertriads.com/English-Teams/Liverpool/Pre-Order-Liverpool-Away-Jersey-11/12/prod_246.html en Zag bij Jersey777.com ook al dat hij er tussen stond.
Preorder + te duur. http://whoareyadesigns.com/ awesome En over de echtheid van de voetbalshirts van bornprosper etc etc en
Oftewel: fake. Glad that's out of the way. Ik ga denk ik volgend jaar maar voor het Barça uitshirt, als die inderdaad all-black wordt. Beter dan die Spiderman outfit die volgend jaar naar verluid de home kit wordt.
Waarschijnlijk binnenkort eens zo'n nep-shirtje binnenhalen van die sites, zien of ze écht goed lijken want dan wil ik er wel meer. Het liefst met lange mouwen als het kan, haha . Barça uitshirt vond ik niet echt mooi, die van nu vind ik wel tof en die zalm-roze van het jaar daarvoor was ook super vet! Wil echt graag beide tenues hebben, super tof om te zien!
Ik vind de kwaliteit niet zo. De opdruk van mijn roze Barca uitshirt was al na 2 wasbeurten aan het afbrokkelen.
De kwaliteit niet zo? Maar lijken ze wel gewoon echt? Ik lees zo'n beetje rond op google en zie dat er veel geklaag is over Soccertriads, dus dat gaat hem niet worden . Maar zij hebben wel al 2011-12 shirts (bijvoorbeeld: Chelsea 11-12). 9footballshirt heeft geen paypal of iDeal, dus waar moet ik hem dan halen? Bij bestway4you dan? Die hebben wel PayPal, maar hebben jullie die site ooit gebruikt? En was ie wel gewoon.. 'veilig' en de shirts van goede kwaliteit en leken de shirts ook?
Mag ik je slaan Siemenn? Dat er nog nieuwe mensen vragen of bestway4you veilig is en of de shirts van goede kwaliteit zijn, oké, maar jij moet onderhand wel weten dat 50% hier over die site gaat en in ieder geval mijn posts. Oh en Ja. Ja. Ja. Wut?