De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nieuwe uit tenue Echt fucking lelijk :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    [yt]sqrrzWN8WKQ[/yt]

:cool:

Hij kwam dus tegen een tramkabel aan. :+

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, je was me net voor. :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een koning die gast. He geef die maar aan mij. :D

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Toch weer rellen blijkbaar..

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach boeiend zo gaat dat tegenwoordig helaas. Hoeven er maar een paar eikels tussen te zitten. Bij Barcelona waren er ook rellen toen ze kampioen werden en vorig bij Twente ook bijvoorbeeld.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook wel te verwachten, die gasten vooraan bij het podium waren al aan het vechten voor die huldiging. ;)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF de schaal van de bus gevallen :D net op studiosport, net als bij madrid haha

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gefeliciteerd alle Ajacieden!

En over PSV zullen we het maar niet hebben, wat een drama..

11. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van het vallen van de schaal :lol:

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zo ben net weer terug, wedstrijd in de kantine van m'n voetbalclub gekeken, toen daarna heel rap naar het museumplein

ik zag niks, maar het was mooi om erbij te zijn :thumbs::thumbs:

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    was trouwens wel vage shit op dat museumplein
    stonden van die stellages/torens van Adidas. Waar die gekken in gingen klimmen, was wel oke dat ze die mensen er steeds verzochten om uit te gaan. Maar opgegeven moment zei die presentator dat je maar bierblikjes moest gooien om ze eruit te krijgen als dat wel zou helpen 8) Zag zelfs mensen lege flesjes gooien =( . Leermomentje, doe er prikkeldraad op ofzo.

later klommen zelfs massaal mensen op een gebouw achter het vanGogh museum :D

maarja sfeertje was wel mooi, maar je zag eigenlijk niks. Denk dat de voorste 20% wat kon zien op de schermen/podium. De rest van het veld niet. Daarom werd het voorin denk ook zo druk.

Bij Nederland - Spanje hingen er 5 schermen, was het ook aardig vol, maar kon je wel vanaf overal iets zien.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De beste wedstrijd die ik ooit bezocht heb. Hands down. Geweldig zeg. 90 minutenlang gestaan, geschreeuwd, gezongen en ik heb echt het gevoel gehad dat het hielp. Alsof je mee hebt geholpen aan de titel. Nu weet ik niet hoe het overkwam op TV maar volgensmij was het vrij indrukwekkend. De spelers waren ook geweldig(Siem de Jong, NOOIT meer een kwaad woord over die gozer) en Twente was het helemaal kwijt(ze leken weer geintimideerd te zijn zoals de voorgaande jaren vaak zo was). En Frank is natuurlijk een held. Moet straks alles nog even nakijken.

Museumplein en de weg ernaar toe was ook fantastisch. Heerlijk wat een ontzettende chaos in Amsterdam. Eerst in de metro alleen maar gezongen. Daarna nog een tram min of meer overgenomen en weer zingen en springen. Uiteindelijk ook het laatste stuk naar Museumplein moeten lopen omdat de conductrice het zat was.

Museumplein was, hoewel ik ergens rond de helft stond(kwam pas om 10 voor 7 daar aan) echt indrukwekkend. Ziek. Dit was nog 10x epischer dan de halve finale op het WK. Jammer dat er mensen vooraan begonnen te kloten en dat er mensen in dat half afgebouwde gebouw gingen kutten en in die bouwmachines gingen zitten(en besturen). En dat we naar centraal ontzettend om moesten lopen omdat de ME het centrum had geblockt.

Volgend jaar maar weer! OEH! AH! OEH! AH! :lol:

Edit:

Kippenvel.

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Damn.....MUSEUMPLEIN was GEKKKKKEHUISSSS!!! Echt prachtig. Omdat ik geen kaartje had en de wedstrijd toch in volle glorie wilde bezichtigen, heb ik eerst met een stel ajacieden bij een maat van mij gekeken. Lachen, gieren en BRULLEN!!! Snel de trein gepakt van kwart over 5 en snel door richting Damsco centraal. Eindelijk daar te zijn aangekomen zijn we met een hele grote groep lopen ZINGEN, DANSEN en van alles. Teveel om op te noemen. Prachtig!

10 voor 7 kwamen we aan @ Museumplein. Wij stonden eerst op een enorme kutplek, maar door een beetje duwen en dringen kwamen we toch aan op een zeer aangename plek. Opeens liet de security een paar duizend man (meen ik) over een hek om helemaal vooraan het podium te staan, waarvan wij drie er daarvan waren. Prachtig om voor ongeveer 7 meter van het podium af te zien hoe die spelers en al die andere Ajacieden losgingen! BAMMM gekkehuis, dag om nooit meer te vergeten.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Enige wat ik kan zeggen: Gefeliciteerd ajacieden. Op basis van deze wedstrijd dik verdiend.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eensch! Had het liever anders gezien, maar ach. Gun het de Boer ook wel!

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wedstrijd! Eerst gehaast richting amsterdam. Eerste helft gekeken bij leidscheplein, hingen helaas nergens schermen waardoor je met 200 man op een kleine 17inch tv scherm stond te kijken! Toen richting lrembrandsplein, hebben we dus op de hoek bij een souvenirshop zitten kijken, want die had een scherm hangen! laatste 5 minuten richtng de drukte feest vieren en toen naar het museumplein. Wat een gekte!

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Enige die ik het ook echt gun. Een echte Westfries en een lekker nuchtere gast.

20. Seh

Seh Guest

Is dat normaal niet dan? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina