De beste wedstrijd die ik ooit bezocht heb. Hands down. Geweldig zeg. 90 minutenlang gestaan, geschreeuwd, gezongen en ik heb echt het gevoel gehad dat het hielp. Alsof je mee hebt geholpen aan de titel. Nu weet ik niet hoe het overkwam op TV maar volgensmij was het vrij indrukwekkend. De spelers waren ook geweldig(Siem de Jong, NOOIT meer een kwaad woord over die gozer) en Twente was het helemaal kwijt(ze leken weer geintimideerd te zijn zoals de voorgaande jaren vaak zo was). En Frank is natuurlijk een held. Moet straks alles nog even nakijken.
Museumplein en de weg ernaar toe was ook fantastisch. Heerlijk wat een ontzettende chaos in Amsterdam. Eerst in de metro alleen maar gezongen. Daarna nog een tram min of meer overgenomen en weer zingen en springen. Uiteindelijk ook het laatste stuk naar Museumplein moeten lopen omdat de conductrice het zat was.
Museumplein was, hoewel ik ergens rond de helft stond(kwam pas om 10 voor 7 daar aan) echt indrukwekkend. Ziek. Dit was nog 10x epischer dan de halve finale op het WK. Jammer dat er mensen vooraan begonnen te kloten en dat er mensen in dat half afgebouwde gebouw gingen kutten en in die bouwmachines gingen zitten(en besturen). En dat we naar centraal ontzettend om moesten lopen omdat de ME het centrum had geblockt.
Volgend jaar maar weer! OEH! AH! OEH! AH!
Edit:
Kippenvel.
Laatst bewerkt: 15 mei 2011