De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn vak zit iedereen normaal altijd.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha helden bij heracles, enige club waar de supporters blij zijn dat Ajax van Twente wint :b:

3. Seh

Seh Guest

Ik was vandaag in de Kuip. Toen de 2-0 in amsterdam werd gescoord ging heel de Kuip los inclusief ik. Omdat we hoorde dat Landzaat gescoord had, heel de Kuip dacht dus dat het 1-1 was. :emo:

Ah, kay. :)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die gasten gingen harder juichen en zingen toen Ajax scoorde dan toen ze zelf scoorde. Wat een publiek :'-(.

En ik sta zing en schreeuw ook merendeel van de wedstrijd. als ik een wedstrijdje zittend wil zien kan ik net zo goed op de bank thuis gaan zitten want daar is niet zo veel aan!

Ajaxieden, gefeliciteerd. Nu zijn we eindelijk van dat gezeur over die 3e ster af :D

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hehe, dat is het 1e wat zo'n vrouwtje naast mij in de kroeg ook zei.
    Kon helaas niet naar het museumplein, dus was veroordeeld tot een plaatsje in een kroeg in Alkmaar.

Ook wel eens leuk als je met zijn 2en als enige voor Ajax staat te juichen \o/

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oh oh, wat was dit geweldig zeg :D

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Shin: Klopt het nu dat er zo'n idioot met een zuid amerikaanse toeter zat te schreeuwen?

Ik moest echt mijn lach inhouden....come on zoiets is in Zuid Amerika/Turkije en soms in Spanje normaal....maar hier |:-

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Maat van mij heeft nieuw ajax shirt besteld met landzaat erop. Kon er wel om lachen. Was gister zwaar de top. Nu ff uitbrakken in de schoolbank.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ging het daar niet uiteindelijk om?

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Allereerst gefeliciteerd. Ik gun het de Boer wel. Ik vind hem echt een nuchtere, duidelijke trainer.

Ik vind het wel een goedmakertje als je kijkt naar vorig seizoen, waar Ajax echt domineerde, maar het net niet redde. Nu is het andersom.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sowieso nog voor ene paar jaar geleden waar Vitesse destijds met opzet verzaakte.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo dominerend vond ik Ajax vorig seizoen niet en dit seizoen vond ik Twente al helemaal niet domineren.

Enfin, mooi om te zien dat zo'n jeugdige ploeg met zoveel spelers uit de eigen opleiding kampioen is geworden.

Zo de wedstrijd nog maar eens terug kijken, zonder dat mijn bloeddruk nu omhoog gaat ;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd als je met 70 punten kampioen wordt heeft iedereen gewoon slecht gespeeld.

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is ook wel zo, de haat/hekel naar Ajax heeft invloed op de competitie.

Ik moet eerlijk zeggen, als Feyenoorder, dat ik aan de club Ajax een mindere hekel heb dan aan PSV. Alleen sommige supporters... die Amsterdamse arrogantie, daar kan ik dan wel slecht tegen en ik hoop dat het nu niet naar hun bol stijgt.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik alleen een hekel aan een paar spelers bij Ajax. En aan de Ajax supporters die alleen voor Ajax zijn omdat ze het meeste kampioen zijn geworden...

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, maar die zogenaamde Gloryhunters/Successupporters zijn geen supporters hé.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de meeste zijn richting AZ gegaan ;)

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, geen stem meer. :D In Amsterdam gekeken (zo fijn als je de weg wel weet en gewoon in een chille kroeg kunt kijken, echt bizar hoe mensen op t rembrandt/leidse voetbal 'keken'), en later naar t Museumplein. Wat was het mooi.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar dat doet ie altijd. De man haalt zijn inspiratie uit die landen.

En nog bedankt voor de felicitaties mensen, dat doet me goed. Vorig jaar kon ik het niet eens opbrengen om Twente te feliciteren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina