Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Heel erg met de instelling lopen spelen, weet eigenlijk niet waar hij nu op staat (erg fijn dat je gewoon je oortjes erin kan doen en je real time kan horen wat het ding waar neemt). Was even uitzoeken om die 130 decibel of iets wat die dingen maken lekker erop te krijgen.

Anyway, m'n eerste foto's van vandaag :)

Was een chill dagje. Voortdurend met de instellingen in de weer geweest. Jammer dat er erg veel palen/speakers/borden langs het circuit staan die een hoop foto's verneuken.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Te veel foto apps kan niet :9! Heb er zelf stuk of 10 ;)! En daarnaast is Instagram gratis en heeft het echt een paar super toffe filters (Brannan, Walden, Gotham, X-Pro II)!!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb je MikaKimi en Head Ninja nog gezien toevallig? ;)

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk! Erg nostalgische sfeer.

Ik moet ook nog film kopen voor mijn polaroid, helaas erg duur.
    Is dat bij elke camera die bruine plekken?

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  5. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Thanks!

Inderdaad duur papier, maar ik vind het persoonlijk elke cent waard! Het is maar wat de gek ervoor geeft hé ;)

6. JeePee

JeePee Guest

Ik zag in het foto van members topic wel dat ze praktisch naast me zaten. Zou ze alleen nooit herkent hebben. Maar wat vind je (men) van de foto's?

7. Remco

Remco Guest

Tof! Leuk dat je ook verder kijkt dan je neus lang is, dus niet alleen auto's, maar ook de foto van dat jochie :)

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor een lens zijn deze foto's gemaakt? 70-300?

9. Remco

Remco Guest

Vandaag bij Groupon: Hardcover fotoboek voor 7 euro :)

10. JeePee

JeePee Guest

Thanks. Ja vind dat soort sfeer impressies net zo leuk eigenlijk. Alleen maar auto's wordt je ook flauw van. Was wel mooi geweest als er bij dat jochie op de achtergrond een wagen langs kwam razen though.

Die 1ste twee met een 18-105 en die andere met een 55-200.

Edit://
    Spot ze alle 4 :9:

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2011
  11. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar foto's van Tsjernobyl, op mijn Flickr staan er meer!

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nice! ziet er goed uit man!
    Ik ben jaloers!

@JeePee,
    Ook mooie foto's man, die van dat kindje is mooi, alleen jammer van reflectie van een raam ofzo?
    Maar zeker die sfeer impressies doen het hem wel!

13. Remco

Remco Guest

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn tip, blijf weg van dit soort extreme zoom lenzen.
    Ze zien er leuk uit en het bereik is fijn maar het kwaliteit lijd er (IMO) echt wel onder (scherpte, contrast, autofocus en vooral lichtsterkte, 200mm op F6.3 is best wel heftig!)
    Als je een goedkope zoomlens wilt kun je beter kijken voor bijv. een Tamron 70-300 f / 4/5.6 en dat vind ik eigenlijk al net te ver maar ik zou bij zo'n extreme als de 18-200 weg blijven.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Canon 55-250 IS :cool: :+

16. Remco

Remco Guest

Dat zei Tom inderdaad ook al. Bedankt :)

17. JeePee

JeePee Guest

Dat is volgens mij een grasspriet.

18. Remco

Remco Guest

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ach grasspriet, reflectie van een ruit, allemaal het zelfde :+

Ik heb zelf de Tokina 12-24 f / 4 maar als mijn budget het toen had toe gelaten had ik de 11/16 gehaald.
    Ik zat toen voornamelijk met de tijdsdruk van Tsjernobyl dus heb toen snel deze gehaald en ik moet zeggen dat het een top lens is maar het schijnt dat de 11-16 wel beter is (en de 2.8 is ook wel fijn hoor)
    Ik heb de mijne toen voor 230,- van marktplaats geplukt als ik het me nog goed herinner.
    Als je de 12-24 een keer wilt testen moet je maar een kik geven, dan kun je hem wel een keer lenen :)

Ik heb btw weer een foto af, het is het uitzicht vanuit het raam in het hotel in Kiev.
    Hier heb ik ook een tijdje geleden een timelapse van gemaakt maar als losse foto vind ik hem ook wel wat hebben :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  20. Remco

Remco Guest

Mijn budget laat het prima toe, dus dat is geen probleem. Ik zit nu alleen te twijfelen tussen die 12-24, die 11-16 en die groothoek van Canon, de 10-22 USM

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina