\o/
En de beloften de beker gewonnen \o/
@ Jorrit; belachelijk maar heb al te veel van zulke dingen meegemaakt/gezien en snap precies wat je bedoelt. ME'ers halen ook vaak een kick uit soortgelijk optreden, heb wel eens mee gepraat en ze zeggen ook dat ze eigenlijk hetzelfde leuk vinden als hooligans (actie, sensatie, geweld) echter doen zij het "legaal"....
Soms worden politiekorpsen terecht gewezen door de ombudsman maar vervolgens veranderd er niks aan het beleid voorbeeld. Weet niet hoe het tegenwoordig zit maar nummers op de helmen lijkt mij een zeer goed idee en één ieder waartegen onnodig of buitenproportioneel geweld is gebruikt zal dat ook aangifte moeten doen en een klacht in moeten dienen. Op een of andere manier moeten ook ME'ers weten dat zij persoonlijk verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor hun daden, zolang dat niet gebeurd zal er nooit een einde komen aan het geweld.
Ik heb het voor de duidelijkheid over buitensporig geweld tegen supporters. Ook weet ik dat er een aantal incidenten waren (vuurwerk/stoelen gooien/proberen uitvak aan te vallen). Echter is het hele vak op dergelijke manier aanvallen belachelijk.
Laatst bewerkt: 17 mei 2011