De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Eerste 2 zijn prima spelers, maar zullen toch geen basisplaats krijgen. Zijn dus weer zo'n gevalletje 'als wij ze kopen, kunnen ze voor de tegenstander niet scoren'. :+

Janssen zou natuurlijk een aanwinst voor met name het middenveld zijn.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zie ik dat nou goed, willen m'n vriendelijke ajax vrienden een Vitessenaar in hart en nieren als spelverdeler in hun ajax?

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Eigenlijk moet ik hem totaal niet, maar zo'n speler is een aanwinst voor elk Eredivisie middenveld.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jij vreest al dat je straks een rood-wit shirt moet kopen :+

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Bedoel je deze?:

;)

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, niet die pyjama uit Heerenveen. Ik bedoel die fraaie uit de hoofdstad _O__O_

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    als janssen naar ajax gaat koop ik een ajax shirt met janssen d'r op

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik hoop toch echt dat hij nog naar een grote club gaat, want anders zit je volgend jaar weer met de gebakken peren. Ik denk niet dat Kenneth het leuk gaat vinden weer een seizoen op de bank te zitten. Zul je zien dat hij zijn kansen ergens anders gaat zoeken en je het seizoen erna helemaal geen topkeeper meer hebt. Daarnaast kan je nu centen pakken, is het beter voor Stekelenburg en voor Vermeer. Win win win, dus. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En voor het Nederlands elftal. Al had ik als ik ManU was ook zeker voor De Gea gekozen.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

Boerrigter was al bekend. Sigthorson nu ook vrijwel rond. Weet dat ie goed bij AZ heeft gepresteerd maar heb 'm niet echt gevolgd.

Janssen zie ik wel echt graag komen. Ondanks dat het een mannetje is, heb je zo iemand wel nodig. Ervaring, body en een speler die iedereen op scherp kan zetten. De attitude van meneer moet je op de koop toe nemen.

Ik geloof dat hij een gelimiteerde afkoopsom van 3,5 3 miljoen in z'n contract heeft dus Munsterman kan ook niet 13,5 miljoen gaan vragen \o/\o/

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Fantastische voetballer, maar dat vind ik El Hamdaoui ook =(

m.a.w. Ik denk niet dat Janssen zo'n succes wordt.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mentaliteit op het veld is toch echt anders.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik weet het niet. El Ham was gewoon geen spits zoals Ajax in dit systeem nodig heeft. Ajax heeft gewoon een echte afmaker nodig. Ik zie Siem dat nog wel worden, maar met de mogelijke aankoop van Sighthorsson (of whatever z'n naam is) en die gast uit Cape Town zal dat wel niet gebeuren. :mad:
    Janssen daarentegen is echt een macht die wij nodig hebben op het middenveld. Hij heeft ervaring, die arrogantie die volgens velen bij Ajax past (:+) en body, wat heel belangrijk is. Nu staan er allemaal iele mannetjes op het middenveld.

Overigens vraag ik me wel af wat er gaat gebeuren als die twee spitsen komen. Eriksen gaat echt niet van de nummer 10 af, dus waar moet De Jong heen? :eek:

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daarom zie ik de komst van Derk en Kolbeinn op die manier niet echt zitten, want ik vind De Jong op die positie prima spelen, vooral ook als je kijkt naar het uitstekende seizoen van hem vorig jaar. En waar moet Mickey naartoe? :mad: Het zijn beiden wel jonge gasten, dus je kunt er zeker iets moois mee doen in de toekomst.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Mickey blijft toch gewoon staan waar hij staat? Kolbeinn is een spits en Derk een buitenspeler. Dan blijft er nog een plek over voor Mickey. En dan Ebecilio/Ozbiliz als invallers, aangezien zij nog jong zijn en veel moeten leren.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, Mickey kan gewoon blijven staan. Excusez-moi.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt dan toch gewoon een dikke partij mogelijkheden voor het middenveld? Eriksen/Siem, Lodeiro/Demy, Janssen/Anita. Keurige dubbele bezetting hoor. Niemand zal alles spelen, en veel jongens kunnen ook op andere posities uit de voeten. Love it _O_

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De Jong schuift terug naar het middenveld en ik denk dat dat ten koste gaat van Enoh. Zeker als Janssen komt. De Zeeuw heeft sowieso geen basisplaats meer en zal als stand-in van Eriksen gaan dienen. Dan krijg je Eriksen op 10, De Jong als rechtshalf en Janssen als linkshalf en controlerend.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat Anita zijn basisplek kwijt zal raken. Die man is echt de ideale controleur voor het spelletje dat Ajax wil spelen. Defensief sterk, kort op de man, fel en daarnaast is het ook van belang dat je jezelf continu aanbiedt en aanspeelbaar bent. Dit zie ik hem ook altijd doen.

Nee, Janssen wordt echt voor de positie van De Zeeuw gehaald(spelverdeler), De Zeeuw is niet echt een man van het positiespel maar meer die bal zsm naar voren peren en als een gek heen en weer rennen.

Eriksens plek is onomstreden.

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ajax speelt niet met een 10.
    Hoop persoonlijk dat Siem gewoon verkocht wordt aan een braaf Duits clubje ofzo, speelde zondag wel goed, maar ontbeert gewoon echt teveel techniek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina