De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vijf miljoen voor een jonge jongen met nog een contract voor 1 jaar, die een leuke tweede seizoenshelft kende. Dat moet Ajax nooit doen.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het was maar een suggestie. ;)
    Je kunt dan ook Eriksen een beetje afwisselen, hij heeft toch nog veel wedstrijden waar hij volkomen onzichtbaar is. Net zoals Boerrigter die kun je mooi afwisselen met Ebecilio, daar ben ik nog steeds geen fan van.

Maar Janssen voor 3 miljoen, je zou toch ook gek zijn om het niet te doen! Enige probleem is denk zijn salaris, dat is ook de (o.a.) reden dat hij weg wil bij Twente bij andere clubs kun je natuurlijk wel meer verdienen.
    En als Oleguer, Wielaert, Atouba etc. allemaal weg zijn, scheelt dat ook een paar miljoen per jaar. Dan nog wat van die prutsers weg, zoals Sno, Graafland, Cvitanich (leuke speler maar als je Sightorsson haalt niet meer nodig) El Hamdaoui zal ook wel weggaan, hoewel Ajax heeft gezegd dat ze zijn aankoopbedrag van 5 miljoen er wel uit willen krijgen maar als het goed is is er wel buitenlandse interesse.

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ....Van een club in een zwakke onderhandelingspositie ;)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Boerrigter(Ebecilio) - Sigthorsson(De Jong) - Sulejmani(Ozbiliz)
    ------------------- Eriksen (Lodeiro) -----------------------
    Janssen(De Zeeuw, Vd Heijden) -----------------------------
    ----------------------------Anita(Enoh, De Zeeuw) ---------
    Boilesen(Blind) - Vertonghen(Ooijer) - Toby(Ooijer/Van Rhijn) - Wiel(Van Rhijn)
    --------------------- Stekelenburg (Vermeer) ---------------

Als je het zo bekijkt vind ik de linksbuitenpositie nog steeds karig.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    De Jong moet gewoon echt spelen. Die gast begint eindelijk weer lekker te draaien als spits, moet ie straks weer de bank op.

En Steek moet gewoon weg.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Sightorsson echt een spits, of kan hij ook op links/rechts spelen? Want wat Modder zegt, ik vind De Jong ook wel een goede spits op dit moment.
    Het zou wel een geniaal elftal zijn zo. :)
    Wie zitten er in de jeugd nog van (goede) verdedigers dan? Want alleen Van Rhijn erbij terwijl de kans groot is dat Vertonghen en vd Wiel weggaan is ook wel een beetje weinig.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Inde defensie moeten zeker nog versterkingen komen. Dat was echt huilen na de winterstop...

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax wilde eventueel toch ook Mathijsen halen ofzo? Dat zou ook wel een topaankoop zijn, dit seizoen veel blessures gehad maar normaal gesproken nauwelijks geblesseerd. Wat ervaring achterin zou ook wel handig zijn.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In Jong Ajax loopt weinig rond(alleen Koppers nog). Het is afwachten hoe de goeie lichting van de A1 het gaat doen volgend jaar. Daar hebben we Denswil(CV) en Ligeon(RB) nog. En Boilesen is ook eigenlijk een centrumverdediger.

@Modder: Denk toch dat Sigthorsson als eerste spits wordt gehaald. Siem is wel de ideale 12e man eigenlijk, je kan hem ook nog op het middenveld laten spelen.

Maar ik neem aan dat als Vertonghen en Vd Wiel weggaan, er extra versterkingen komen.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk loot Ajax dit keer een beetje gunstig in de CL. Grote clubs als tegenstander is mooi, maar om elke keer met 4-0 af te gaan is ook niks. AC Milan zou weer een mooie tegenstander kunnen zijn.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, maar wie is dan de pineut? Ik vind De Jong de laatste tijd toch echt te goed voor de bank. Dan zou je, als je Janssen toch koopt, met een middenveld van Janssen, Eriksen en De Jong moeten spelen. Dan is de Zeeuw weer de lul. :+

Iemand gaat iig de lul zijn. :p

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, 1 ding scheelt, de meeste spitsen die van AZ komen vallen tegen bij Ajax. :+
    Je kunt ook geen middenveld hebben met Eriksen, Janssen en De Jong want wie van hen gaat er verdedigen, het zijn alledrie aanvallende middenvelders.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, daarom. Als je Janssen haalt ga je hem echt niet op de bank zetten en Eriksen gaat ook echt niet op de bank als een van de grote aankomende talenten van Europa. Dus dan zijn zowel De Jong als De Zeeuw de pineut.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou het niet erg vinden om die gast nooit meer te zien voetballen ;)

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Eriksen moet je gewoon op het veld houden, maar Frank de Boer ziet dat ook zo volgens mij.

Ik kon weer genieten van een briljante steekpass zondag, die de 3-1 opleverde.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, het halen van Theo Janssen gaat ten koste van een basisspeler. Resultaat is wel dat er dan eindelijk wat op de bank zit. De Boer wil alle posities dubbel bezet hebben en de beste 11 staan in de basis.
    Motiveert elk individu om er extra aan te trekken tijdens trainingen e.d. Ik zit dit (eventuele) luxe probleem niet als een probleem.

En wat Dakar zegt is juist. Janssen en Eriksen sowieso in de basis

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijke geruchten _O_

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Janssen qua voetbalkwaliteiten en voetbalmentaliteit op het veld is zeker gewenst. Alleen qua gedrag buiten het veld vind ik het toch een twijfelgevalletje. Ik zie eigenlijk liever een jongen met meer perspectief komen. Vormer van Roda bijvoorbeeld.

Een middenveld met Vormer krijgt ook al meer body. Enige nadeel is dat Vormer geen CL ervaring heeft, en sowieso minder ervaring heeft. Janssen heeft natuurlijk een bulk aan ervaring opgedaan bij Twente.

Overigens moet echt eerst El Ham verkocht worden voordat er iemand anders komt volgens mij. Sightorsson (lastige naam) zie ik zeer graag komen.

De selectie mag met de CL van volgend seizoen wel wat breder worden.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vormer is een goede speler voor Roda JC, maar meer niet. Voor Ajax mist hij echt te veel voetballende kwaliteiten.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En zijn voorkeur gaat uit naar Feyenoord, next! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina