[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al geprobeerd om je cashe te legen en de hideouts in kwestie opnieuw te volooien? Ik kreeg 100% gelijk nadat ik die laatste outfit vrijspeelde, kan er nu ook zo geen andere verklaring voor geven dat het bij jou niet lukt...
     
  2. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    @ all, Bedankt voor jullie tips voor 5 finger fillet, ik doen hem later deze week wel een keer, Red Dead cd moet nog gemaakt worden woensdag :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga het nu eens proberen. Ik heb trouwens een fout gemaakt in mijn vorige bericht: Het zijn 2 bounty locations en geen gang hideouts.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Meh, hij blijft nog steeds hangen.
     
  5. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker dat je alle bounty's gedaan hebt? Er zijn er 8 in mexico, 8 in New austin en 4 in blackwater. Als je op de posters een random plaatje ziet dan heb je de bounty al gedaan, als er op de poster daadwerkelijk een foto van iemand staat moet je deze nog doen. Als je bij elke locatie waar posters op worden gehangen elke ochtend even kijkt (8x) dan zie je welke je nog met doen. Als je de bounty al hebt gewoon drie keer saven zodat het weer dag word en even 2 minuten wachten tot de nieuwe poster er hangt.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je kan ook even kijken op Rockstar's Social Club, dan kun je precies zien welke je nog moet. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Laatst deze game er weer in gehad en GTA IV. Hoeveel prettiger en cooler RDR wel niet is t.o.v. van GTA IV is het beste in een cijfer uit te drukken: 10. Punt, imo de vetste game van Rockstar tot nu toe. :thumbs:
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, de storyline was erg tof, maar ik vond er daarna niet zo heel veel meer aan eigenlijk GTA IV pakte ik nog wel af en toe op om gewoon random te kloten
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa idd. Nadat ik de game uitgespeeld heb, heb ik niet veeeel meer gespeeld. Die random shit was echt tof, graphics was zeker mooi, locaties waren echt tof _O_

    Maar je hebt na de main story niet veel interessants meer te doen nee :p
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelijk in maar de herinneringen blijven toch wel bij deze game !
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is gewoon erg tof, tót je hem uitgespeeld hebt. Dan begint de verveling toe te slaan en ga je andere games meer spelen, en uiteindelijk speel je em niet meer. Althans, zo was het bij mij :p
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo was het bij mij niet. Ofja, deels. Ik heb hem een tijdje daarna weer opgepakt om hem tot 100% uit te spelen. En daarna begin ik ws overnieuw. :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, dat kun je bij zowat iedere game zeggen.
    Ik heb em iig ook nog na het uitspelen vaak genoeg opgestart.
     
  14. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, afgelopen zondag weer opnieuw campaign gestart en het blijft super!
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Gister de mainstory uitgespeeld :). Wat een verhaal zeg! Had hem halverwege de storyline laten liggen omdat het me niet meer zo kon boeien, maar de missies werden echt steeds leuker en het einde was prachtig..
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh... ik heb weinig verstand van poker, kan iemand me misschien helpen?

    Mijn tegenstander en ik zijn allebei constant aan het raisen. Ik heb twee keer Aas. Wanneer we onze kaarten uitleggen blijkt hij ook twee Azen te hebben. En vervolgens gaat de hele pot naar m'n tegenstander.

    Waarom? :eek:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb eindelijk 100% game completion! Sommige bounty locations (Plata Grande en Rattlesnake Hollow) heb ik wel 4 keer moeten doen. De truc was om in een ander stadje de wanted poster eraf te halen.

    Nu nog 1000/1000. Dat wordt iets moeilijker. :p

    Wil iemand Co-op missies mee doen? Ik heb er nog geen een.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe komen jullie aan ammo? Als ik gastjes onderweg kill dan staat er wel pistol ammo maar kan niks schieten:mad:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt pistolen en revolvers in het spel... en beide hebben hun eigen soort munitie. ;) Let daar op. Je kan ook munitie kopen.

    Iemand die hier nog antwoord op weet?

     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ligt eraan. Neem aan dat er een aas op tafel lag en jullie allebei 1 aas in jullie hand hadden liggen? Zo ja, dan was zijn tweede kaart waarschijnlijk hoger dan jouw tweede.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina