Gisteren naar Genk - Standard geweest. Elk seizoen pikken we met een grote groep van Fortuna 12-15 wedstrijden mee van Genk (uit en thuis), aangezien Fortuna & Genk een erg goede band hebben. Uiteraard ook met een grote groep naar Genk voor de kampioenswedstrijd.
Spannende wedstrijd, en een geweldige sfeer. Mooi dat 10 minuten voor tijd de gelijkmaker valt. Daarna iedereen het veld op, en juichen voor het vak van Standard, prachtig! Ze werden helemaal gek in het uitvak, hehe.
Uiteindelijk tot 3 uur gefeest in het centrum van Genk, en toen vond de ME het nodig om ons maar naar huis te jagen en op ons te spuiten met waterkanonnen. Toen liep het een beetje uit de hand, aangezien iedereen gewoon wou feesten, en er totaal niks aan de hand was. Daarna werd een gast naast me K.O geslagen door de ME, en bleven ze doorslaan toen hij op de grond lag. Kut ME, er moeten eens snel regels komen, want de laatste tijd slaat het werkelijk nergens op. Bij MVV - Fortuna werden we ook al onnodig in een hoekje gedreven en kregen we klappen.
Maargoed, feest was geweldig!
Klik om te vergroten...