De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, die kans is bijna nihil. Kijk Ajax kan alleen Janssen nu halen door die gelimiteerde transfersom, maar bij andere spelers vraagt Munsterman gewoon de hoofdprijs. En daarnaast is Douglas nu ook niet in topvorm.

    Ik blijf hopen op Messi :-D.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nee, maar dat van mij was slechts een ingeving. :+

    Maar hoezo Douglas? Die blijft toch gewoon lekker bij Twente?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bestaat een kans dat hij en Ruiz ook vertrekken.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, naar het buitenland, maar niet naar Ajax. Dat Ajax financieel wat te besteden heeft, betekent niet dat we weer iedereen moeten gaan halen :lol:.

    Ik denk dat Ajax met de huidige namen het goed doet, als ze allemaal komen.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Twente zonder Ruiz, Janssen, Douglas. PSV met Fred Rutten. Volgend jaar kampioen? :+
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Heerenveen, maar das ook Ajax nu :+.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nou, als we Messi kunnen halen zeg ik geen nee, hoor. :+
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vitesse ;)
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Als die Barcelona zat is en enige vorm van historisch besef heeft, hebben we een kansje :+.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet het nog maar zien met de aankopen. Vergeet ook niet dat we met 73 punten kampioen zijn geworden en over het algemeen beroerd hebben gespeeld. Het is nog de vraag of die aankopen daar verandering in gaan brengen.

    Ook bij Janssen heb ik lichte twijfels of hij mee kan in het spelletje wat De Boer wil spelen, De Zeeuw heeft daar namelijk ook wel moeite mee en dat was bij AZ toch ook een uitstekende middenvelder. Nu helpt het wel dat Twente ook graag goed positiespel speelt zoals wij daar naar streven.

    Boerrigter komt voor de bank neem ik aan. Sigthorsson, daar gaat denk ik een een hoop van afhangen wat betreft het aanvalsspel. Als hij een beetje gaat functioneren, dan kan het spel aanzienlijk beter worden. Wordt het een miskoop, schiet je nog niks op. Serero ken ik niet maar heb ik wel een goed gevoel over, wordt neem ik aan voor de linksbuiten gehaald. Rits is voor de toekomst.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus de volgende aankopen; Serero, Janssen, Rits, Boerrighter, Sightorsson en nu is Ajax ook in de race voor Armando Vajushi, een Albanees talent. Zou ook een creatieve middenvelder moeten zijn. Wordt wel erg druk dan op die positie met Eriksen, Lodeiro, Rits, Fischer, Klaassen, Bouy en die Albanees. Al zouden sommige ook ergens anders kunnen spelen denk ik (Fischer, Lodeiro, Rits) maar toch.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ze moeten echt wat op zoek gaan naar verdedigende talenten, en dan bedoel ik niet opkomende backs als vdWiel en Boilesen. Gewoon van die echte beulen als Vertonghen.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Fischer is een megatalent die net zoals Eriksen ook naar veel grotere clubs kon. Ik denk dat je die gasten gewoon het beste bij Ajax kan houden.

    Laat ze zich rustig ontwikkelen en als ze echt zo goed zijn, zitten ze zo bij het eerste.

    @Modder Gewoon een paar van die keiharde Italiaanse bikkels achterin.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Marco Materazzi zijn contract loopt af. :+
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon binnenhalen :+.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Boilesen is uiteindelijk een centrale verdediger he, de Boer heeft ook gezegd dat hij uiteindelijk ook naar die positie zal gaan.

    Waarom iedereen overigens denkt dat Boerrigter gelijk naar de bank zal gaan snap ik niet, hij was duidelijk de beste speler van de Jupiler league. Hij heeft een goed schot en meer scorend vermogen dan Ebicillio, wat mij betreft kunnen die twee het onderling maar gaan uitvechten wie de linkerflank krijgt.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat Mathijsen al 'klaar' staat om zijn plek in te vullen, mocht Vertonghen vertrekken :)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarschijnlijk wel. Zou alleen niet weten WAAROM Mathijssen in godsnaam weg zou moeten / gaan bij HSV? Vanwege z'n blessure of ... ? Je gaat er niet echt op vooruit.

    Jammer dat Dost niet meer in de "picture" is. Denk dat hij met de juiste coaching en training een goede spits zou kunnen zijn.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mathijsen heeft al aardig wat jaartjes op z'n naam en ze gaan z'n contract niet verlengen. Loopt volgend jaar af dacht ik. En zo'n enorme sprong is het natuurlijk niet van HSV naar Ajax of andersom, zeker niet nu Ajax CL gaat spelen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dan mag hij eerst wel wat meer pindakaas eten. :+

    Oh, en:

    Echt, dat soort bedragen in een club investeren is toch niet meer leuk. :mad:
    Als het voetbal nooit zo ver zou zijn gekomen hadden wij toch echt een van de betere competities van de wereld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina