De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sarcasme toch?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [yt]a9wmczxnT3c[/yt]

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op wie hoop je? Mourinho? Guardiola? Wenger?

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Benitez is toch nog beschikbaar?:+

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Excelsior? you serial?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een kampioenschap in de Jupiler League trekt Theo niet zo....laat staan de topklasse.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hier word ik altijd zo moe van he. Dus omdat een member zich een tijd lang op een positieve manier heeft laten zien, mod wordt en vervolgens dat ook al een tijd lang goed doet, mogen we opeens niet meer zo nu en dan een simpele post het forum opknallen?

We zijn er om de boel een beetje op de rails te houden hier, verder ook gewoon members hoor \o/

/offtopic. <-- 1000 x sorry.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tering, dit vind ik dus echt niet kunnen door een mod!

ot: Voor het Nederlands voetbal is het helemaal niet verkeerd dat er weer flink geïnvesteerd word zoals onder andere ajax en vitesse doen. Misschien kan er weer wat kwaliteit uit het buitenland worden gehaald en op den duur flink punten gesprokkeld op de uefa ranglijst.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Geen probleem maar je weet zelf ook dat je als mod een soort van voorbeeld functie hebt en op het moment dat mods simpele posts "het forum op knallen" moet je members niet blamen als die vervolgens ook simpele posts neerplanten......

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus, waar maak je je druk om? Zolang hij het niet om de haverklap doet is er toch niets aan de hand? Als je dit al erg vindt, dan moet je even al Modder z'n posts teruglezen, dan krijg je vast een hartaanval;)

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    't viel me gewoon op, Goiz gaat er op in en ik verklaar nader that's all.
    Ik ben de laatste die me druk zou maken het is immers maar een game forumpje...

:emo:
    McClaren is één van de mogelijkheden al wil hij niet buiten Nederland slagen, toch met Twente (en goed materiaal) kampioen geworden. Als hij hier goed materiaal tot z'n beschikking krijgt kan hij er misschien ook wel wat leuks voor elkaar. That's all.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop je op hem of word hij ook al genoemd? En circuleren er al andere namen?

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hoop weet ik niet zeker.. hij is wel kampioen geworden maar buiten twente weinig gepresteerd. In ieder geval wel op zeker een vooruit gang tegenover onervaren trainer als Ferrer en vorige trainer Theo Bos.
    Het schijnt dat ze gesprekken hebben gevoerd met v. Gaal, Adriaanse en McClaren. Van Gaal is echter waarschijnlijk zeer gewild bij buitenlandse (top)clubs dus die zal sowieso niet komen. McClaren wil "dolgraag terug naar eredivisie" (bron). Het is allemaal speculeren natuurlijk maargoed dat gebeurt overal. Al met al heb ik het idee dat ze met een leuke trainer aan komen zetten, immers na Theo Bos en Ferrer moge het wel duidelijk zijn dat een goede trainer van groot belang is wil je ooit MEE kunnen spelen (dat was het doel binnen aantal jaar mee spelen) om het kampioenschap.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is Aad de Mos niks voor Vietas?:+

Zit wel goed met hem. Nog één ster hoeft hij er bij te tatoeëren. Doe maar over die afbeelding van Johan Derksen heen. Of wat dat ook mag zijn.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is z'n dochter :).

Vanavond beginnen de play offs. Aan de kaartverkoop te zien is er weinig animo voor in den haag. Jammer want die jongens verdienen een vol stadion.

1e ronde play offs is elk jaar bij elke club slecht bezocht terwijl het toch belangrijk is.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Van Gaal lijkt me inderdaad nog een paar maatjes te groot. Die zie ik niet meer in Nederland trainen. Maar Adriaanse is volgens mij voor het juiste salaris wel te porren :+

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Of Ten Cate, die houdt ook wel van geld en heeft het al eerder goed gedaan met Vitesse(1998 dacht ik).

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Idd, en die heeft op dit moment geen club volgens mij

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ten cate zit in Griekenland toch? Of is ie daar ook alweer een tijdje weg?

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar werd hij binnen een seizoen ontslagen (of hij is opgestapt)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina