De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet of jullie op mij doelen (ik had gister nog een andere avatar) maar ik ben absoluut geen glory hunter, maar goed dat hoef ik jullie niet te vertellen. Als je wat vaker in dit topic kijkt dan wist je dat wel.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    'Ga spijkerpoepen' houden we er inderdaad in. :+

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan helemaal niet, want dan moet half Nederland naar Amsterdam verhuizen en dat past niet. 8)

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die mag wat mij betreft vereeuwigd worden....Zeker met het "Kwibus" er achter :lol:

Ach ja, maak mij er ook verder totaal niet druk om, zeker niet als het van een Az-supporter komt. Vindt het wel komisch eigenlijk :D

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha inderdaad, vooral ook met dat 'kwibus' er achter. Toen ik 'Ga spijkerpoepen, kwibus' las ging ik zowat kapot van het lachen. Wat een opmerking :lol:.

6. Seh

Seh Guest

Ach, dat is toch bij elke club zo als ze succes hebben? Twente en AZ (tijdje terug alweer) zie je ook opeens veel meer op the internetzz bijvoorbeeld. Gewoon een logisch gevolg. Alleen bij Ajax zijn het er wat meer, omdat zij heel veel ''wannabe'' supporters hebben die nog nooit het stadion van binnen gezien hebben. (Overigens heeft mijn cluppie Feyenoord dat ook bijvoorbeeld.)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk eigenlijk dat het bij Ajax wel mee valt, het lijkt alleen maar zo omdat Ajax sowieso de meeste supporters heeft. Bij AZ viel het bijvoorbeeld écht op.

8. Seh

Seh Guest

Het is maar net wat je onder gloryhunter verstaat. Waar ik bijvoorbeeld niet tegen kan is wanneer het stadion voor het eindsignaal al half leeg is of dat (wat bij Ajax het geval was) je ex sterspeler/aanvoerder afscheid neemt en dat er al duizenden mensen weg zijn. Persoonlijk vind ik dat erger dan mensen die opeens voor hun voorkeur van club uitkomen als ze succes hebben, maar dat ben ik.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het woord gloryhunter brengt toch wel wat teweeg ;)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    3-2 en 3-3 van HS waren heerlijk in de kruising. *)

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Bron: Nu.nl

Dat zou echt fantastisch zijn:)! Alleen verwacht ik niet dat PSV zijn salaris zal betalen.. Alhoewel ik nog wel zie dat Gomes wat van zijn salaris in wil leveren bij PSV.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zie hem al blunderen in een belangrijke wedstrijd.. maar als hij z'n niveau haalt van eerst bij PSV is het natuurlijk een top aanwinst. Zijn lange uitworp is natuurlijk ook altijd een wapen, zeker als je snelle aanvallers zoals Lens hebt.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Gomes maar wat graag inlevert op zijn salaris om bij PSV terug te keren. Die gast zag PSV echt als zijn thuis.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind je? Ik zou niet graag een keeper hebben die niet betrouwbaar is...maakt iedere wedstrijd wel een grote fout en heeft al vaak blunders gemaakt op belangrijke momenten.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor maar Gomes heeft PSV haast persoonlijk twee titels bezorgd. Die man was zo goed. Ik denk dat hij voor de Eredivisie nog steeds topniveau is.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij is alleen niet zo goed weg gegaan herinner ik me. Maar die fans daar zijn al wat blij als ie terugkomt, dus die zullen niet zo kritisch zijn, me dunkt. Ik zie het alleen niet echt gebeuren, maargoed, zou het wel leuk vinden.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ruzie met Jan Reker toen. Maar die gast is nu weer weg.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    huh je moet blijven omdat zo'n ex-speler/gloryhunter vertrekt bij Ajax omdat ie ergens anders meer glory/geld kan behalen??

snap ook niet dat ze die dingen niet voor de wedstrijd doen of in de rust .. zo bleef ik ook echt niet op het afscheid van Urby wachten omdat hij liever bij milan voor meer geld op de bank wilde zitten dan spelen voor Ajax

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens. Als spelers voor geld of glory weg willen prima. Dan zie ik zo ook liver gaan dan dat ze blijven en niks presteren.

Echter vind ik het wel kwalijk als je eigen spelers tijdens een wedstrijd worden uitgefloten. Wat ze ook gedaan of gezegd hebben, je benadeeld je eigen club op dat moment...

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Emanuelson heeft al jaren gewacht voor een topclub. Terwijl talenten uit zijn lichting allemaal al de stap hadden gemaakt kwam voor hem de juiste club. Misschien was alles in de zomer weer anders geweest. Ik denk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina