De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent een PSV-er, maar uit je posts lijkt het net alsof je een verkapte-Ajacied bent, wat volgens mij ook de waarheid is.:emo:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijk, ik ben een PSV-er maar heb opzich niets tegen het team van Ajax zelf, vind ze wel leuk spelen dus kan er ook wel van genieten. Ik heb meer iets tegen de supporters van Ajax.

Maar als je als PSV-er niet ook mag kunnen genieten van het spel van Ajax. Het is ook gewoon zo dat ik positief over Ajax praat en nog amper negatief hier (!), doordat je dan toch alleen maar ruzies uitlokt en je toch geen schijn van kans hebt :+.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel elke objectieve voetbalkenner is het er overeens dat Twente dit jaar beter voetbal heeft gespeeld dan Ajax. Slaat dus nergens op dat je Ajax "mooi" en Twente lelijk vind.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Özbiliz ja. Goeie speler inderdaad. Geweldige balbehandeling en van die korte draai-en-kap-bewegingen. Lijkt qua stijl een hoop op Messi. Ik verwacht een hoop van die gozer. Hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, dat kan je zien, het komt er alleen nog niet helemaal uit. Zoals bij Eriksen ook vorig jaar.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dus jij gaat voor mij beslissen welke voetbalclub ik mooi vind en welke lelijk?

Daarnaast is beter niet gelijk aan mooier, of wel? Twente wint misschien zijn wedstrijden wel, maar wel allemaal op lelijke manieren. Daarnaast vind ik de club zelf verschrikkelijk (vraag me niet waarom), met als hoogtepunt Munstermann. Oja, Preudhomme kan er ook wat van. Enigste die ik van die club écht mag is Jan van Alst.

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik zeg alleen dat je een verkapte Ajacied bent.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    voor hem was het duidelijk dat hij (nu nog) niet naar het buitenland wil vertrekken, dus dan heb je bij Ajax de beste aanbieding die je kunt krijgen. Z'n salaris gaat x2, speelt sowieso champions league .. je uitshirt blijft blauw en je thuisshirt deels rood .. dus wat wil je nog meer :)

8. Seh

Seh Guest

Wat een onzin post je hier zeg.
    Alsof Ajax goed heeft gespeeld de laatste tijd, op de wedstrijd om de titel na.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik bedoel, Twente heeft beter (hiermee bedoel ik mooier) voetbal dan Ajax gespeeld dit jaar. Dat je kan "genieten" dat een speler als Janssen naar een concurrent als Ajax vertrekt laat alleen maar zien dat Siemen een verkapte PSV-er is.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sarcasme radar slaat op hol.

Nog niet? Zou zeggen dat het voor hem nu of nooit was. Zeker omdat hij voor een drol weg kon. Volgend jaar zal Ajax de hoofdprijs vragen.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar blijkbaar heeft hij geen zin in het buitenland

haha Siemenn zelfs als je positief doet over Ajax wordt je aangevallen 8)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meende dat hij aan het begin van die seizoen aangaf dat hij naar het buitenland wilde na dit seizoen en als dat niet zou gebeuren hij bij Twent zou blijven.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik loop qua stijl als Ibrahimovic. Koel he :cool:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende het. Hij laat vooralsnog te weinig zien in het eerste, zeker in verhouding met zijn talent, maar hij kan het wel. Ik vind hem in potentie beter dan Ebecilio.

Overigens wel vreemd dat Janssen naar Ajax wil om in beeld te blijven bij het Nederlands Elftal, terwijl Van Marwijk een tijdje terug nog voetballers aanspoorde om vooral naar het buitenland te gaan.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ozbiliz ook een groter talent dan Ebecilio, hoop dat hij komend seizoen meer de kans krijgt. :)

Janssen heeft toch heel snel heimwee? Nu kan hij gewoon in zijn stad blijven wonen :+

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Janssen gaat naar Ajax omdat hij daar ook CL kan spelen. Ook een graadmeter voor Van Marijk voor wat betreft het niveau van internationals.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Steek die maar in je zak Siemen, zulke complimenten krijg je niet zo vaak.

Zingaro!

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    vind Ozbiliz een beetje een mietje, Ebecilio toont meer lef en strijd en misschien dat ie daarom er wel altijd in staat. Viel me ook op hoe weinig speeltijd Ozbiliz krijgt, Ebecilio speelt vrij wisselvallig, wat ook niet gek is op zo'n leeftijd, maar ik heb Ozbiliz in zien vallen en dan leek het er ook niet echt op dat hij echt z'n kans wilde grijpen. Ook al was het vaak in de laatste 15min, je moet dan wel alles geven.

ik weet niet hoe ze op de training presteren, maar blijkbaar doet Ebecilio het beter daar. Het is prima om 2 van dat soort talenten voor die positie te hebben :thumbs:
    Hou overigens wel van een speler als Ebecilio, snelheid, durft acties te maken, naar binnen komen en op doel schieten, hij heeft een goed hard schot alleen moet wat meer tussen de palen, maarja 19 jaartjes pas :)

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    @Thijsslegers
    Mooi, worden Messi en Ronaldo dan alsnog gecontracteerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina