Reis transfervrij naar Ajax. Man, wat zou ik dat fantastisch vinden. Geweldige speler, PERFECT voor Ajax.
Na alles wat PSV voor hem heeft gedaan zou het wel een enorme naaistreek zijn mocht hij niet meer bijtekenen. Maar je weet het nooit met die Brazilianen! En naar Amsterdam zou gewoon een naaistreek zijn van Ajax om hem te contracteren..
Zo triest dat dat gerucht er überhaupt was van Gasperini. Die veel te trotse voorzittertjes uit het zuiden ook altijd. Zamprini, De Laurentiis, ze kunnen niks hebben die gasten, net zoals die mafklapper van een Garrone van Samp die nu is gedegradeerd omdat ie een scheldkannonade van Cassano te hoog opnam, wat een loser. Zou echt fucking kansloos zijn geweest als Mazzari er uit was getrapt omdat hij wel geïnteresseerd was in een baan bij Juventus.
Oh jah. Ajax zou het niet doen omdat het een naaistreek is...gaan miljoenen in om dus ze gaan over lijken
Gelukkig heeft De Laurentiis net op tijd zijn verstand gebruikt en gerealiseerd wat een domme stap het geweest zou zijn om Mazzarri te ontslaan. Garrone is in deze natuurlijk wel het toppunt wat een mafkees zeg.
Mogen jullie Mounir El Hamdadoei hebben Wordt dan gezellig zo langzamerhand in onze kleedkamer. Biertjes drinken, peuken roken, coke snuiven
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13514475.stm Echt zonde, kerel is wel 60 a 70 miljoen waard. Nu de grote vraag, WAAR GAAT IE HEEN? Ik vermoed City.
http://twitter.com/#!/aguerosergiokun/status/72773505481048064 Direct van hem, geen twijfel mogelijk dus. Volgens een vriend betekend dat wat die zegt ongeveer: "I've said that when I want to leave Athletico, I would do it publicly. That moment has arrived and I am keeping my word." Ben ook benieuwd waar die naartoe gaat. Maar never nooit niet voor 60-70 miljoen. De transferbedragen van de afgelopen jaren waren nogal bizar, denk dat die eerder voor 35-40 miljoen weggaat.
Wenger wilde toch graag een grote transfer doen? Weet niet of Arsenal 45 miljoen beschikbaar stelt, maar als dat het geval is zou ik hem graag daar zien spelen. Maar ik denk ook dat het City gaat worden.
Arsenal en 45 miljoen betalen. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Die blijven lekker jonkies halen en met een jeugdteam spelen dat nooit wat wint En het probleem ligt bij hun ook niet voorin trouwens. Ik zie held Kun wel naar Chelsea vertrekken als ze Drogba er uit kegelen.
Is die Aguero zo goed dan? Hij heeft natuurlijk wel dit seizoen zijn contract nog verlengd, maar voor zoveel miljoentjes?
Ja samen met Forlan echt geweldig bezig, is een soort kleine Messi of kleine Torres. Misschien gaat ie wel naar Real als City Ronaldo koopt
Zie ik niet gebeuren. Real heeft Higuaín al en die is vergelijkbaar. Dan zou die van een flank moeten komen, zie ik niet gebeuren. Bovendien hoop ik dat Kuntje z'n afkomst niet verloochent (ATLÉTI!!). De meest logische bestemmingen lijken me Barça, Chelsea en City. Verder niet echt eigenlijk... Edit: Ik vergeet Juve! Ondanks hun huidige staat van zaken zie ik dat nog wel gebeuren eigenlijk. Alleen zijn ze dan wel direct het grootste gedeelte van hun transferbudget kwijt terwijl ze elders in de ploeg dringender versterkingen nodig hebben (backs en middenveld).