De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Serero, Boerrighter, Fischer, Markinovic.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Reis transfervrij naar Ajax. Man, wat zou ik dat fantastisch vinden. Geweldige speler, PERFECT voor Ajax.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Aernhem bij voetbalfans! :+

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Na alles wat PSV voor hem heeft gedaan zou het wel een enorme naaistreek zijn mocht hij niet meer bijtekenen. Maar je weet het nooit met die Brazilianen! En naar Amsterdam zou gewoon een naaistreek zijn van Ajax om hem te contracteren..

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zo triest dat dat gerucht er überhaupt was van Gasperini. Die veel te trotse voorzittertjes uit het zuiden ook altijd. Zamprini, De Laurentiis, ze kunnen niks hebben die gasten, net zoals die mafklapper van een Garrone van Samp die nu is gedegradeerd omdat ie een scheldkannonade van Cassano te hoog opnam, wat een loser. Zou echt fucking kansloos zijn geweest als Mazzari er uit was getrapt omdat hij wel geïnteresseerd was in een baan bij Juventus.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh jah. Ajax zou het niet doen omdat het een naaistreek is...gaan miljoenen in om dus ze gaan over lijken ;)

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft De Laurentiis net op tijd zijn verstand gebruikt en gerealiseerd wat een domme stap het geweest zou zijn om Mazzarri te ontslaan. Garrone is in deze natuurlijk wel het toppunt wat een mafkees zeg.

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mogen jullie Mounir El Hamdadoei hebben:cool: Wordt dan gezellig zo langzamerhand in onze kleedkamer. Biertjes drinken, peuken roken, coke snuiven8)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://twitter.com/#!/aguerosergiokun/status/72773505481048064
    Direct van hem, geen twijfel mogelijk dus. Volgens een vriend betekend dat wat die zegt ongeveer: "I've said that when I want to leave Athletico, I would do it publicly. That moment has arrived and I am keeping my word."

Ben ook benieuwd waar die naartoe gaat. Maar never nooit niet voor 60-70 miljoen. De transferbedragen van de afgelopen jaren waren nogal bizar, denk dat die eerder voor 35-40 miljoen weggaat.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Heb jij de post boven je wel gelezen of niet? :emo:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt er niet op ;)

13. Seh

Seh Guest

Wenger wilde toch graag een grote transfer doen? Weet niet of Arsenal 45 miljoen beschikbaar stelt, maar als dat het geval is zou ik hem graag daar zien spelen. Maar ik denk ook dat het City gaat worden.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Arsenal en 45 miljoen betalen. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Die blijven lekker jonkies halen en met een jeugdteam spelen dat nooit wat wint :+ En het probleem ligt bij hun ook niet voorin trouwens.

Ik zie held Kun wel naar Chelsea vertrekken als ze Drogba er uit kegelen.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die Aguero zo goed dan? Hij heeft natuurlijk wel dit seizoen zijn contract nog verlengd, maar voor zoveel miljoentjes?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja samen met Forlan echt geweldig bezig, is een soort kleine Messi of kleine Torres.

Misschien gaat ie wel naar Real als City Ronaldo koopt :+

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zie ik niet gebeuren. Real heeft Higuaín al en die is vergelijkbaar. Dan zou die van een flank moeten komen, zie ik niet gebeuren. Bovendien hoop ik dat Kuntje z'n afkomst niet verloochent (ATLÉTI!!).

De meest logische bestemmingen lijken me Barça, Chelsea en City. Verder niet echt eigenlijk...

Edit: Ik vergeet Juve! Ondanks hun huidige staat van zaken zie ik dat nog wel gebeuren eigenlijk. Alleen zijn ze dan wel direct het grootste gedeelte van hun transferbudget kwijt terwijl ze elders in de ploeg dringender versterkingen nodig hebben (backs en middenveld).

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hence the :+

Tja Tottenham was ook genoemd, lijkt mij echt wel geniaal maar zie dat ook niet gebeuren.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Madrid wordt wel al tijden genoemd omtrent Kun hoor ;) Wat zou dat ranzig zijn zeg..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina