De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik opteer toch ook voor een middenvelder met een ijzerbreker? Alleen dan een die kan voetballen, niet geheel onbelangrijk. De Zeeuw is geen verdedigende middenvelder en als je mijn posts terugleest wil ik dat middenveld zeker niet. Helemaal gezien de steekjes die De Zeeuw vaak in defensief opzicht laat vallen.

Janssen - Anita - Eriksen en als je een speler wilt halen die het vertrek van De Zeeuw moet opvangen, moet ie kunnen spelen als controlerende middenvelder, want daar hebben we er het minst van. Wat concurrentie erbij voor Anita kan geen kwaad, maar niemand kan ontkennen hoe belangrijk hij voor ons is de laatste tijd.

2. Seh

Seh Guest

Anita speelde inderdaad goed, maar zo'n middenveld is (zoals Rene v/d Gijp zou zeggen) toch veel te klein man? In de CL kom je denk ik tekort met zo'n middenveld.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Qua voetballend vermogen is dit toch wel het optimale middenveld dat je kan samenstellen. Daarom denk ik dat je ook in de Champions League hieraan moet vast houden. Voetballend vermogen is toch waar het om draait uiteindelijk. Als je het lichaam slim gebruikt hoef je geen beul te zijn.

Van der Gijp heeft gelijk dat beperkte voetballers fysiek nodig hebben om het te compenseren, maar ik vind persoonlijk dat hij een beetje doorslaat in dat gelul over fysiek.

Desondanks kan het natuurlijk geen kwaad om inderdaad een speler te hebben die wel wat power in een wedstrijd kan gooien, want sommige wedstrijden vragen daar gewoon om en teams die sterk zijn in standaard situaties kan je er natuurlijk ook beter mee bestrijden. Dus dat is inderdaad een pre wat de mogelijke concurrent van Anita dan heeft. Je moet afwegen wat je meer nodig hebt in bepaalde wedstrijden, opbouw of afbraak. De spelers op deze positie moeten echter beide in zekere mate beheersen en Enoh kan slechts een vd twee. Komt dus te kort. De Zeeuw ook, op die positie vooral.

4. Seh

Seh Guest

Een type Fer (als jullie er maar vanaf blijven verder8)) zonder slaapmomentjes zou voor Ajax op dit moment toch wel een welkome versterking zijn denk ik..

Ben het er overigens niet mee eens dat je het in de CL vol op voetballende kwaliteiten moet gooien, aangezien je clubs tegenkomt die daar veel beter in zijn gok ik zo. Maar goed, we gaan beleven hoe de Boer het graag ziet en hoe hij ze laat spelen. Ben in ieder geval benieuwd.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nee niet vol, maar het moet wel de eerste afweging zijn.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De Zeeuw naar Spartak Moskou? Nee, laat hem in godsnaam gewoon bij Ajax blijven. Snap wel dat hij met de komst van Janssen waarschijnlijk naast een basis-plek pist ... maar who gives a fuck.

Hij is niet in vorm maar begint langzamerhand toch wat sterker te worden. Snap alleen het hele aankoop beleid van Ajax niet meer. 2 middenvelders erbij. Snappen ze dan niet dat ze spitsen nodig hebben? :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel, daarom willen ze ook Sightorsson.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is daar eigenlijk al informatie over? En is Boerrigter trouwens al rond?

Ik heb het gevoel dat Blatter een heel vuil spelletje aan het spelen is nu.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij was Boerrigter al rond.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pot verwijt ketel. Ranzigheid ten top.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het laatste wat ik las over Sightorsson, is dat hij FC Twente/PSV de deur had gewezen en graag naar Ajax wil ipv het buitenland. Echter houdt AZ aan 5 miljoen vast en blijven ze hopen op een mogelijke buitenlandse bieder...

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Newcastle was nog geïnteresseerd toch?

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Las dat hij wilde wachten tot na het jeugd-EK om mogelijk meer interesse op te wekken.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij stond er een aantal dagen terug dat Janssen meer controlerend zal gaan spelen. Hoe dat uit zal pakken weet ik niet, want ik denk dat Janssen meer scorend vermogen heeft dan Eriksen, terwijl Eriksen meer mensen vrij voor het doel zet.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    [yt]mLTkzuvO95c[/yt]

Vaantje.. Fucking held _O_

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Controlerend heeft hij toch 1 wedstrijd bij het Nederlands elftal gespeeld en vulde dat prima in of niet?

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vincento kan morgen niet mee doen, hamstringblessure. :mad:

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft in het kampioensjaar van Twente daar ook gespeeld. Scoorde toen wel amper. Maar goed, ik denk nog steeds dat het Eriksen - Janssen - Anita gaat worden, waarbij hij dus nog veelvuldig zal kunnen aanvallen. Ajax speelt namelijk met twee creatieve middenvelders.

Ach we zullen het zien komend seizoen.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Camera man is verstandig niet tegen John te zeggen dat hij er wel op staat:+

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha ja geweldig.

Er zijn altijd wel haters die beweren dat het nep is maar dit is gewoon echt _O_
    Hij blijft er ook lekker koel onder :p.

Oja en John natuurlijk: 'Achter m'n standbeen? Ik heb geen kruisbanden mafketel' :lol:

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina