Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Neuj dat verwacht ik ook niet hoor! Wil het verschil wel eens zien, haha! Nu niks erop zitten namelijk

Vraagje: op een 18-55mm kitlens he, heeft een zonnekap dan een beetje nut? Of is een uv filtertje genoeg?

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  2. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, wel bij het bereik van 18 tot ongeveer 24mm. Daarna is hij te kort om alle flare tegen te houden..

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee. 8) Doelde meer op het feit dat je voor dat geld een veel beter spul kunt kopen, dus dat je dan beter wat minder geld uitgeeft.

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ook mijn punt btw, was meer om aan te kaarten dat 1100 euro wel erg veel is voor een basiskit van de 550D :+

Edit: Remco, hoe zit het met de achterkant van je boek? die heb ik nog niet gezien!
    Ik ben nu mijn coupon aan het gebruiken en een boek aan het maken maar ik kan nergens terug vinden of er nog allerlei logo's achterop komen of niet want ik heb wel een mooie foto voor achterop maar als daar allerlei prut overheen komt doe ik hem liever in mijn boek dan achterop.
    Heppie foto toevallig?

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, niet heel erg veel dus.

Afgelopen zondag heel even met mijn pa's 18-200 gespeeld en ook met zijn Full Frame 70-200. Man wat een prachtige lens is die laatste zeg!!! Zijn 18-200 mag ik hebben zodra hij een Full Frame 24-70 heeft gekocht. Ik wacht dus wel op zijn 18-200, wilde anders met een maand een 55-200 kopen. Scheelt weer genoeg centjes en die 18-200 is best goed :)

Edit: die focalprice heeft wel leuke prijsjes om filters uit te proberen. Is de levering een beetje snel? En kan iemand mij het verschil vertellen tussen de volgende twee polarisatiefilters?

http://www.focalprice.com/DI797T/Genuine_Seagull_52_mm_CPL_Filter_Lens.html
    en
    http://www.focalprice.com/DI771T/Genuine_GreenL_Filter_52_mm_CPL_Filter_Lens_Transparent.html

6. Remco

Remco Guest

Er staat geen prut achterop :) Alleen een hele kleine code gecentreerd onderaan. ;)

Die gast heeft zojuist gereageerd, ik mag em komen halen. 't is alleen potverdikkeme wel in sittard. Weer 2 uur heen en 2 uur terug. bah. 8)

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Kut Remco :+
    Wanneer ga je hem halen?

8. Remco

Remco Guest

Zaterdag I guess :)

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook Tumblr trouwens of niet? En erg vet Remco wat voor een lens je gaat halen. Ben jaloers, vraag me af hoe je aan al dat geld komt:p!

10. Remco

Remco Guest

Werken en thuiswonen :) Nu kan ik het nog kopen, als ik eenmaal met m'n vriendin getrouwd ben, houdt dat toch een beetje op. Of dan moet ik er in ieder geval langer voor sparen. Nu is 't driekwart maand :)

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Je bent 20 en denkt nu al aan trouwen? Not my way of living:x

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Denk dat je die zin als een grapje moet lezen ;)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    neuh, Remco zei een tijdje terug al dat hij wel binnen een paar jaar wilde trouwen

14. Remco

Remco Guest

Goed gelezen, Jingga. <3

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Fixed :+

16. Remco

Remco Guest

Pff, jaloers? :cool:

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja natuurlijk :'-(

18. Remco

Remco Guest

Iemand zin om zaterdag a.s. foto's te schieten in de omgeving van Sittard? :cool: Ik heb een auto.

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou graag willen maar moet van zaterdag tot en met maandag een eindexamen project filmen :'-( ik heb wel volgende week tijd volgens mij, dan een keertje meeten?

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Terugkomend op dit bericht, kijk eens wat er in de brievenbus zat vanmorgen:

Dit is liefde hoor, echt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina