aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Heb hem nou een paar uur gespeeld, maar ik begrijp Codemasters echt niet. Ze hebben de ingrediƫnten om een hele vette rally game neer te zetten, maar ze doen het niet!! Echt dood en dood zonde.
Neem als voorbeeld Finland, dit is super, je voelt de sfeer van Colin 3 en Rallisport, maar waarom zit in godsnaam die Ken Block troep er nog in! Dit verkloot weer alles. En die frot buggy's, deze mogen er uit, wat zeg ik? Die moeten eruit!
De Carreer/Dirt Tour zuigt weer net zo hard als die van 1 en 2. Eentonig als de pest, je bouwt niks op en je krijgt continue dezelfde stages voor je kiezen wat weer net als Dirt 2 zo enorm snel gaat vervelen. En dan het design in het geheel, met de Zelda driehoekjes, jeetje, waar hebben ze toch gezeten met hun verstand.
Ben echt helemaal omgekeerd nou ik er een paar uur op heb zitten, vind dit weer 1 van de zoveelste frot game. En snap dan ook echt niet dat die gemiddeld weer 9 krijgt als cijfer. Mensen zijn wel erg snel tevreden tegenwoordig.
Ik geef hem een 6 voor de moeite.
En zo kan ik nog wel uren doorgaan, sorry voor mijn reactie, maar dit is weer de zoveelste flop die ik aanschaf. Kut generatie. Ze mogen van mij heel die PS3 in hun poep steken! Koop wel weer een PS2, daar heb je nog wel fatsoenlijke spellen.
Laatst bewerkt: 26 mei 2011