1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

Ook daar vinden ze het gewoon een zeer toffe game
    :thumbs:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn dat ziet er allemaal wel echt heel cool uit zeg, vooral die cockpit camera view.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik denk dat ik persoonlijk voor Dirt 2 zou gaan als je die tegenkomt voor 12,50 ofzo.

Dirt 3 krijgt eerst nog 4 DLC-packs(!) dus dan heb ik sowieso iets van: '... dan wacht ik wel'.

4. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Die gasten hebben vaak ongelijk in de nieuwste PU geven ze een game die alleen uit sprite bestaat en maar 3 a 5 uur duurt een dikke 9,5 zelfs een game uit de psx tijdperk ziet er mooier uit ..... Dirt 3 een 9 een Mortal Kombat een 7.5 allemaal in hetzelfde nummer dus volgens hun zou die game beter zijn dan Dirt 3 en MK hahah F1 2010 een 9.1 en dan later zeggen ik dacht dat codemasters de bugs uit de winkelversie zouden halen ... |:-

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Maar ze hebben wel gelijk in hun punten. En vaak hebben ze idd geen gelijk met hun cijfer maar dat ligt ook aan smaak. De - en + punten kloppen meestal gewoon.
    En hun spelen vaak [niet altijd] de game een weekje ofzo dus is het voor hun altijd moeilijk de tijd dat je je met een spel kan vermaken moeilijk in te schatten

Maar ook dit keer vond ik dat ze gewoon gelijk hadden met de dingen die ze er niet/wel goed in vonden en ze geven gewoon goede informatie om het spel ;) zodat je zelf kan beslissen

6. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet zeker dat ze Dirt geen week gespeeld hebben hij zegt zelfs in de video 70 % bestaat uit rally.
    Ik heb net alle races goud gehaald en de Dirt Tour op 100 % maar als het 70 % rally is heb ik een ander game gespeeld...

Edit: nu ik hem heb uitgespeeld zou ik hem alleen voor Rally Trailblazer en H2H een 8,8 geven als totaal pakket ergens rond de 8.3 a 4 maar misschien veranderd dat nog als ik MP heb gedaan

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    F1 2010 is best een goede game.. maar wat een KLOTE-recensie van die JJ zeg.. hij geeft een dikke vinger aan allen die het slechte journalistiek vinden dat hij F1 2010 gewoon te gek vindt en verder geen minpunten geeft (in een review.. sjees).. terwijl de game vele (gamebrekende) fouten heeft en niet de CM standaard waarde heeft, en dat alles wordt maar niet genoemd in die "recensie"..

Wat een dildo joh.. ga dan geen games reviewen als je er geen zin in hebt of het niet kan.. ik krijg nog steeds kromme tenen als aan die recensie denk.. bah.

8. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5

Ik zou eerst ook voor Dirt 2 gaan omdat die nu erg goedkoop is... En over paar maanden is Dirt 3 ook in prijs gezakt Dirt 2 zakten ook vrij snel in prijs ....... Maar als je graag multiplayer wilt doen kan je beter voor Dirt 3 gaan .....

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik ben een beetje bang dat er nu exact hetzelfde gebeurt als destijds met Dirt 2....

... de eerste recensies en reacties daags na release zijn uitermate positief, en na een paar weken hoor je toch steeds meer mensen over de minpuntjes, dat er weer te weinig rally inzit, etc etc.

De game ziet er fantastisch uit, en het speelt waarschijnlijk weer heerlijk enzo, dus dan is het ook normaal dat de eerste indrukken lovend zijn...

... maar als je denkt aan een game als Rallisport Challenge 2, dat is eigenlijk 5-6 jaar na release nog steeds DE maatstaf van een mooie goede rallygame die niet TE arcade is, maar ook zeker niet TE 'hardcore', maar perfect daar tussenin zit....

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Jaaaaaa man, Rallisport Challenge 2 was echt geweldig. Zo jammer dat er nooit een deel 3 is geweest. Is er trouwens een reden waarom Dice nooit een RS3 gemaakt heeft voor 360?

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ze werken nu voor EA, dus waarschijnlijk te druk met Battlefield. Ze hebben ook o.a. Mirror's Edge gemaakt.

...maar persoonlijk zou ik dus het allerliefst een Rallisport Challenge 3 zien, of in ieder gevan een nieuwe Rallygame van die studio, OF desnoods gewoon Rallisport Challenge 2 in HD op XBLA.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zag dit op een andere site...dit heb ik nooit geweten.

Bummer about no collissions, I really miss the Rallisport Series, it all falls back to when EA came a calling to MS about coming to Xbox and not wanting MS to have competing sports games on the platform..

Bedoelt ie nou trouwens daarmee dat je niet tegen elkaar aan kunt knallen?

13. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5

Ik las net de Dirt 3 review in de PU nog ff door waar Jan in de video zegt dat 70 % uit rally bestaat schrijft J.J. in de review, ik citeer "Echter, de merendeel van de races in de Career mode zijn races tussen meerdere wagens, drift en gymkhana" dus ook een andere game gespeeld |:-

14. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja koop Dirt2 speel hem grijs en tegen die tijd koop je dirt 3 is die ook weer goedkoper O-)

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is wel collision in Dirt 3:).

En de dat DICE geen RS3 maakt komt idd omdat ze nu voor EA werken. Aangezien de rechten van Rallisport bij Microsoft liggen zal een andere studio het moeten maken, als het ooit nog komt.

16. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Stom van MS dat ze niks met die licentie doen dan een goede exclusive game erbij kan de 360 zeker gebruiken ze hebben PGR ook nog maar daar doen ze ook weinig mee

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja. Vandaar de theorie van Boris van Gamekings dat Microsoft met een nieuwe console bezig is. Er komen heel weinig games uit. Geen PGR, Bungie is weg.

18. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat ze met een nieuwe console bezig zijn geloof ik wel maar MS houdt ook erg weinig exclusive titels over Bungie weg, Bioware pleite, Mass Effect niet langer exclusief. Bizarre Creation weg. Studio achter Halo Wars is gesloten (opgeheven door MS weet de naam ff niet meer). Zodra Gears of War 3 uitkomt vervalt ook de exclusiviteit en Mark Reine en Cliffy B hebben al gezegt in meerdere interviews dat ze dolgraag multiplatform willen gaan wie houdt MS dan nog over Turn 10 en ......???? ( Dat ze weggaan is dus niet zeker Epic Games kan dit natuurlijk ook zeggen om zo meer geld van MS te krijgen bij een nieuw contract want MS zal er toch veel aan doen om GoW exclusief op de xbox te houden) .En dan kopen ze voor 6.8 miljard Skype |:- Hoeveel nieuwe franchise of developers hadden ze niet voor dat geld kunnen kopen.

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja. Laten we hopen dat ze dat zelf gaan beseffen. Denk dat Turn 10 ook wel weg zal gaan na Forza 4. Zou me niks verbazen.

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Heb hem nou een paar uur gespeeld, maar ik begrijp Codemasters echt niet. Ze hebben de ingrediƫnten om een hele vette rally game neer te zetten, maar ze doen het niet!! Echt dood en dood zonde.

Neem als voorbeeld Finland, dit is super, je voelt de sfeer van Colin 3 en Rallisport, maar waarom zit in godsnaam die Ken Block troep er nog in! Dit verkloot weer alles. En die frot buggy's, deze mogen er uit, wat zeg ik? Die moeten eruit!

De Carreer/Dirt Tour zuigt weer net zo hard als die van 1 en 2. Eentonig als de pest, je bouwt niks op en je krijgt continue dezelfde stages voor je kiezen wat weer net als Dirt 2 zo enorm snel gaat vervelen. En dan het design in het geheel, met de Zelda driehoekjes, jeetje, waar hebben ze toch gezeten met hun verstand.

Ben echt helemaal omgekeerd nou ik er een paar uur op heb zitten, vind dit weer 1 van de zoveelste frot game. En snap dan ook echt niet dat die gemiddeld weer 9 krijgt als cijfer. Mensen zijn wel erg snel tevreden tegenwoordig.

Ik geef hem een 6 voor de moeite.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan, sorry voor mijn reactie, maar dit is weer de zoveelste flop die ik aanschaf. Kut generatie. Ze mogen van mij heel die PS3 in hun poep steken! Koop wel weer een PS2, daar heb je nog wel fatsoenlijke spellen.

Deel Deze Pagina