De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geraldinho :cool:

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nijland voor 1 jaar verhuurd aan NEC. Wel goed voor zijn ontwikkeling maar volgens mij is die jongen al lang genoeg ontwikkeld!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kut Rutten die hem nooit een plek geeft, terwijl hij dat ZEKER én nodig heeft én verdiend in zo'n PSV. Die kerel kan gewoon goed voetballen en moet dus ook gebruikt worden bij 'het PSV'.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe :D Mooi mooi! _O_

5. Seh

Seh Guest

Hugodver de godver. =(

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan maar naar Twente. Is sowieso totaal geen voetballer voor PSV.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is het voor zijn ontwikkeling het beste als hij naar Twente gaat. Dan krijgt hij in verhouding toch betere voetballers om zich heen dan bij Feyenoord. Daarnaast is Twente een meer voetballende ploeg dan PSV, al zie ik hem bij die laatste club ook wel passen, want daar krijgt hij waarschijnlijk meer vrijheid. Tenzij Rutten hem langs de zijlijn plakt....

De Boer heeft overigens inmiddels de interesse van Spartak in De Zeeuw bevestigt, maar geeft aan dat er nog niets zeker is. Spartak schijnt 5 miljoen over te hebben voor De Zeeuw.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hele jaar wordt die jongen afgezeken in VI dat hij niet op 10 kan omdat hij daarvoor de intelligentie mist. Scoort ie een paar keer en ze hebben het er geen seconde meer over als het gaat over 'de nieuwe architect op het middenveld'.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat Wijnaldums ontwikkeling enorm vooruitgaat als ie straks bij Twente komt te spelen. Om de een of andere reden gedijen veel spelers daar beter. Zie ook Landzaat of Tiendalli. Met Wijnaldum, Janssen en Brama heb je toch weer een goed middenveld.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Janssen? 8)

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Janssen als in Willem ;) Scheelt de shirtdrukker van Twente ook weer wat werk.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ohja, die was naar Twente vertrokken. My bad.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij speelde ook in een team dat niet wilde voetballen.

Mooi wegwezen. Scheelt weer een rotkop die ik dan in het weekend niet meer zie \o/\o/

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Er schijnen meer clubs interesse te hebben in De Zeeuw. Dus het lijkt erop dat het niet Vertonghen of Stekelenburg, maar De Zeeuw is die als eerste de deur uit gaat. :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ga dan lekker naar Everton gast, ik zou het wel weten 8).
    Nieuwe Pienaar daar! Letterlijk en figuurlijk hah.

16. Seh

Seh Guest

Natuurlijk is het voor Wijnaldum (nu) beter om naar Twente te gaan, Everton is denk ik nog te hoog gegrepen voor hem. Maar dat neemt niet weg dat ik flink baal van hoe het nu in elkaar steekt, op de eerste plaats is het nu gewoon een feit dat Twente de mogelijkheid heeft om bij Feyenoord de betere spelers weg te kapen. Dit kan wel eens de doodsteek worden voor Feyenoord, zeker als het straks rond komt.. Ten tweede vind ik het allemaal prima, maar waarom Wijnaldum dan moet liegen snap ik niet. Vertel dan gewoon duidelijk dat hij een stapje hogerop binnen Nederland wil en dat Feyenoord in zijn ogen niet genoeg zekerheid biedt en Twente wel. Nu lult hij gewoon een mooi verhaaltje eromheen dat hij het nog niet weet, maar daar geloof ik geen snars van.
    bwuh.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat compenseert een gebrek aan inzicht, hetgeen hem (terecht) verweten werd, natuurlijk maar voor een klein deel.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Tja in een team dat niet draait als 20 jarig pikkie opeens de handschoen oppakken en het team laten voetballen is echt zó moeilijk, ken weinig gasten die dat kunnen. Dus vind dat een slechte graadmeter.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Serieus zullen we anders stoppen met over Wijnaldum te praten? Gaat nergens meer over dit.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Is dit sarcastisch? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina