De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja wtf het gaat al te lang niet over Ajax tzzz

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    De tegenstander van FC Twente in de voorronde komt uit het rijtje Rubin Kazan (Rusland), Odense BK (Denemarken), Trabzonspor (Turkije) Timisoara (Roemenië) en FC Zurich (Zwitserland).

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zolang het geen Rubin is moet alles te doen zijn. Ok Trabzonspor kan ook wel aardig ballen vast.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijken me wel de 2 lastigste inderdaad. Maar ze hadden het ook nog erger kunnen treffen toch? Welke engelse teams zitten er in de voorronde?

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar de zwaardere teams kunnen ze volgens mij pas loten in de volgende voorronde.

7. Seh

Seh Guest

Jep, daar moeten ze echt zwaar geluk hebben willen ze geen veel te sterke tegenstander loten..

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Seizoenkaart is weer afgeschreven. Weer ingetrapt :'-( Maar ook weer een jaar mezelf kapot ergeren *)

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Twente heeft dit jaar ook van Rubin gewonnen dus alles moet mogenlijk zijn. :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk, maar als je constant met die stumpers moet spelen raak je gewoon gefrustreerd en dan ga je gewoon minder presteren.

Ahh met de versterkingen zal Ajax het dit jaar vast beter gaan doen ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  11. Seh

Seh Guest

Heb voor dit seizoen mijn seizoenkaart opgezegd in de Kuip.. Kan elke zondag werken en de doekoes extra kan ik wel goed gebruiken. Misschien dat ik nog een halve neem als ik de zondag kan veranderen in een vrijdag, maar dat zit er voorlopig niet in aangezien in de vrijdag meestal ook moet werken. 8)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, incasso komt hier ook weer binnenkort. Weer een rib uit m'n lijf.. maar het is het waard.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe duur is de seizoenkaart bij jullie dit jaar?
    Ik mag voor volgend jaar €160,- overmaken, en dat was €185,- geweest als we waren gepromoveerd..
    Er zijn overigens ook duurdere seizoenkaarten verkijgbaar bij de Go Ahead Eagles, maar dit betaal ik.

Ben wel benieuwd wat jij moet betalen. :)

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    255 hier...als ik alle uitwedstrijden er nog bij optel springen de tranen in m'n ogen.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    354. Volgend jaar maar goedkoper zitten. Prijzen beginnen bij Ajax nog wel redelijk laag maar het loopt echt enorm hoog op per prijscategorie.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja die uitwedstrijden en bekerwedstrijd maken het geheel nog wat prijziger..

Gelukkig zijn er langzaam maar zeker wel wat meer wedstrijden met de auto te bezoeken in plaats van met zo'n gare buscombi.
    Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zoveel uitwedstrijden meepak.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij niet eens wat prijziger, ik denk dat uitwedstrijden me bijna het dubbele kosten van m'n seizoenkaart. En als je dan ziet hoe weinig we er winnen :emo:

18. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Ik ben per jaar 450 euro kwijt. En dan komen daar inderdaad nog al die andere wedstrijden zoals de champions league en bekerwedstrijden bij. Ben dan ook gestopt met m'n seizoenskaart want ik vond het teveel worden. Ik koop wel gewoon een aantal losse kaartjes. Vond het ook wel zo een mooi einde met een kampioenschap:)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik drink bier, ik rook wiet, ik heet Theo Janssen en word ajacied.
    Ook rijd ik goed bezopen, rijd mensen half dood, ik ben Theo Janssen, een jood.

:eek:

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft je broer zeker bedacht?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina