Ik denk niet dat ze het nu al gaan aankondigen. Al hoop ik van wel... Ik ben toe aan nieuwe hardware. (maar zo een grote wtf is het natuurlijk niet. Ze zullen er lang mee bezig zijn)
Ja is ook zo , maar dat er nu al iets voor de E3 naar buiten "lekt" geeft wel wat hoop op iig een teaser maybe op de E3 ..
Lijkt me vrij duidelijk dat ze toe gedwongen waren en dat ze nog niet veel verder zitten dan R&D. Als we de geruchten mogen geloven zit MS ook nog niet veel verder. Sowieso nog veel te vroeg voor een aankondiging of teaser of wat dan ook. Met wat pech wijst de R&D zelfs uit dan een nieuwe PS niet mogelijk is .
Jammer dat die van Sony zo laat is, maar goed om te zien dat ze nu net als Nintendo een eigen stream hebben.
Sja he bent hardcore of niet he. Voor mij persoonlijk is het echt een hobby dus maak er dan graag tijd voor vrij.
Ik hoop het niet zeg, ik zit niet te wachten op underpowered crap die meteen al achterhaald is Er moet nog wel iemand overblijven die voor de cutting edge gaat toch
Ik weet niet waar je het over heb want als Microsoft, Sony en Nintendo deze generatie gewoon voor off the shelf hardware waren gegaan dan waren alle 3 de consoles krachtiger geweest voor dezelfde prijs. De consoles zoals ze nu zijn waren alle 3 achterhaald tijdens release.
Laat mij eens 1 ander apparaat zien met een cell processor en bluray speler van €600 van het moment van de PS3 launch dan? Toegegeven , er zat bij launch al te weinig geheugen in maar je kan niet zeggen dat Microsoft en Sony niet geprobeerd hebben iets qua hardware neer te zetten wat de strijd met de mid range PC's van die tijd aan kon gaan. Echt cutting-edge zal console hardware nooit zijn maar je de strategie die Nintendo met de Wii had is wel het andere uiterste. Echt verouderde hardware die op basis van 'een gimmick' als motion control moet verkopen. Daar zit ik niet op te wachten, ik wil op zijn minst 1080p 60fps met HD geluid
Waarom niet? Dat kan toch makkelijk? Hoeveel krachtiger zou een 360 moeten zijn om bijv CoD in 1080p 60fps af te kunnen spelen? Dat kan een mid-range game-pc toch makkelijk tegenwoordig?
CoD vast wel idd. Maar een cutting edge game als The Witcher 2 ga je met een betaalbare console echt niet 1080p op 60 fps spelen met de top settings. Punt is dat developers steeds verder willen en daardoor zal de fps vaak genoeg nog onder de 60 komen te liggen, omdat 30-40 in bijna alle gevallen goed genoeg is.