1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat ze het nu al gaan aankondigen. Al hoop ik van wel... Ik ben toe aan nieuwe hardware.
    (maar zo een grote wtf is het natuurlijk niet. Ze zullen er lang mee bezig zijn)

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook zo , maar dat er nu al iets voor de E3 naar buiten "lekt" geeft wel wat hoop op iig een teaser maybe op de E3 ..

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me vrij duidelijk dat ze toe gedwongen waren en dat ze nog niet veel verder zitten dan R&D. Als we de geruchten mogen geloven zit MS ook nog niet veel verder. Sowieso nog veel te vroeg voor een aankondiging of teaser of wat dan ook. Met wat pech wijst de R&D zelfs uit dan een nieuwe PS niet mogelijk is :+.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ze nog zeg maar "bouwtekeningen" aan het maken zijn

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat die van Sony zo laat is, maar goed om te zien dat ze nu net als Nintendo een eigen stream hebben.

6. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 2 dagen vrij nemen net als mij voor de E3 persconferenties. :thumbs:

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is wel een beetje overdreven :+

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon smorgens met een boterham of cornflakes het even doornemen :thumbs:

9. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sja he bent hardcore of niet he. Voor mij persoonlijk is het echt een hobby dus maak er dan graag tijd voor vrij.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is je passie of niet. ;) E3 is maar 1 keer per jaar, dus ik snap best dat je er vrij voor neemt.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niet verrassend natuurlijk maar ik vind het zelf altijd wel leuk om te lezen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dus ze gaan straks allemaal de Nintendo kant op? Winstgevende hardware vanaf het begin? :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het niet zeg, ik zit niet te wachten op underpowered crap die meteen al achterhaald is :+ Er moet nog wel iemand overblijven die voor de cutting edge gaat toch

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Xbox 520 :+

15. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je het over heb want als Microsoft, Sony en Nintendo deze generatie gewoon voor off the shelf hardware waren gegaan dan waren alle 3 de consoles krachtiger geweest voor dezelfde prijs.

De consoles zoals ze nu zijn waren alle 3 achterhaald tijdens release.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]714355[/GT]

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laat mij eens 1 ander apparaat zien met een cell processor en bluray speler van €600 van het moment van de PS3 launch dan?

Toegegeven , er zat bij launch al te weinig geheugen in maar je kan niet zeggen dat Microsoft en Sony niet geprobeerd hebben iets qua hardware neer te zetten wat de strijd met de mid range PC's van die tijd aan kon gaan.

Echt cutting-edge zal console hardware nooit zijn maar je de strategie die Nintendo met de Wii had is wel het andere uiterste. Echt verouderde hardware die op basis van 'een gimmick' als motion control moet verkopen.

Daar zit ik niet op te wachten, ik wil op zijn minst 1080p 60fps met HD geluid

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Je zal voor een (groot) deel nog steeds geen 60fps op 1080p vinden in de volgende generatie, hoor. ;)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarom niet? Dat kan toch makkelijk?

Hoeveel krachtiger zou een 360 moeten zijn om bijv CoD in 1080p 60fps af te kunnen spelen?

Dat kan een mid-range game-pc toch makkelijk tegenwoordig?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    CoD vast wel idd. Maar een cutting edge game als The Witcher 2 ga je met een betaalbare console echt niet 1080p op 60 fps spelen met de top settings. Punt is dat developers steeds verder willen en daardoor zal de fps vaak genoeg nog onder de 60 komen te liggen, omdat 30-40 in bijna alle gevallen goed genoeg is.

Deel Deze Pagina