[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen hier die last hebben van andere online spelers die erg laggen? De meeste online rijders doen het gewoon goed maar sommige die stuiteren gewoon over de straat heen.. Waar kan dit aan liggen? Ligt dit aan m'n internet? (draadloos) Of ligt het aan die mensen zelf? Het is namelijk erg vervelend :mad:
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het ligt aan het spel. Het is gewoon een kutspel. Ik ben blij dat ik het vrij snel verkocht heb.
     
  3. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    50 euro was misschien wel een beetje veel geld voor deze game maar ik speel het nog steeds met veel plezier, ook na 12000+ km's en 140 uur. Ben er wel tevreden mee :)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    140 uur? 8) Je bent echt gek. Ik vond 33 euro al teveel. :+
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je al je auto's van Ibiza naar Oahu meenemen? Ik kan het niet vinden. :+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha ik vond dat imo ook destijds hoor. Ik kon me echt aan geen enkel minpuntje storen omdat het geheel (de feeling enzovoorts) echt perfect was. Gewoon zo heerlijk cruisen, raampje open cockpit view in m'n muscle'tje.

    Dit zegt alles _O_

     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :D
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    @Victor:

    Niet.

    1 voor 1 kan wel: Gewoon selecteren uit de lijst met auto's in de garage (via de 'computer' op Ohau). Dat is de snelste manier :+ (Nog zo iets raars, waar ze totaal niet over nagedacht hebben).
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, maar het kan dus wel... Thanks!

    Wel achterlijk stom inderdaad. Er moet toch altijd wel iemand bij zo'n gamestudio zijn die tenminste snapt dat dit soort acties stom zijn? En dat die dialogen om je dood te lachen zijn? Of zijn het allemaal stuk voor stuk verrekte mongolen? Als ik daar zou werken zou ik alles echt wel anders doen... :F:
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nou van deze ingame beelden word ik toch niet warm. :{
     
  12. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn inderdaad niet de beste maar ik speel het spel dagelijks met veel plezier! :)
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook nog steeds met plezier, ook al is het geluid van de auto's niet optimaal. Vooral bij de Audi's... Een S5 in TDU 2 klinkt echt zo slecht. Ik heb laatst nog in een S5 gereden en dan klinkt ie echt veel beter!

    Maar bijvoorbeeld een 599 GTO of F430 Scuderia 16M klinken echt heerlijk! :9
     
  14. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de Ferrari's juist minder goed klinken, als je schakelt hoor je de motor helemaal niet. Het lijkt net alsof dat geluid gewoon uit een oud computerspel is geplukt. Maar meeste auto's klinken wel goed, vooral een Spyker en het opstart geluid van de Veyron! :D
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nou, vind je? Dom mechanisch geluid is het zonder gevoel en emotie, TDU1 klonk zelfs beter. Wanneer je hoger in de toeren gaat klinkt het heel erg syntesizer achtig ineens.
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Is er een Xbw Club. Heb deze game net binnen en zou graag bij een club willen met mensen die me ergens bij kunnen helpen of gezellig samen te cruisen
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die is er wel, maar of er nog iemand actief is? Ik kan het niet zeggen, heb in geen tijden meer TDU2 gespeeld :9
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een week geen TDU 2 meer gespeeld. Ik werd echt helemaal gek van elke keer diezelfde dialogen als je een nieuw tournament begint. En het wordt nogal snel saai, elke keer die time races, speed challenges etc. 8)
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als de update er ooit is! Dan ben ik weer actief. :+
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke update hebben jullie het dan? :p
     

Deel Deze Pagina