Zijn er meer mensen hier die last hebben van andere online spelers die erg laggen? De meeste online rijders doen het gewoon goed maar sommige die stuiteren gewoon over de straat heen.. Waar kan dit aan liggen? Ligt dit aan m'n internet? (draadloos) Of ligt het aan die mensen zelf? Het is namelijk erg vervelend
50 euro was misschien wel een beetje veel geld voor deze game maar ik speel het nog steeds met veel plezier, ook na 12000+ km's en 140 uur. Ben er wel tevreden mee
Haha ik vond dat imo ook destijds hoor. Ik kon me echt aan geen enkel minpuntje storen omdat het geheel (de feeling enzovoorts) echt perfect was. Gewoon zo heerlijk cruisen, raampje open cockpit view in m'n muscle'tje. Dit zegt alles
@Victor: Niet. 1 voor 1 kan wel: Gewoon selecteren uit de lijst met auto's in de garage (via de 'computer' op Ohau). Dat is de snelste manier (Nog zo iets raars, waar ze totaal niet over nagedacht hebben).
Oh, maar het kan dus wel... Thanks! Wel achterlijk stom inderdaad. Er moet toch altijd wel iemand bij zo'n gamestudio zijn die tenminste snapt dat dit soort acties stom zijn? En dat die dialogen om je dood te lachen zijn? Of zijn het allemaal stuk voor stuk verrekte mongolen? Als ik daar zou werken zou ik alles echt wel anders doen...
Voor de mensen die interesse hebben om de foto's uit photo-mode op de PC te zetten is dit een handig tooltje: http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=37582 Even een voorbeeld van mijn kant:
Ik speel het ook nog steeds met plezier, ook al is het geluid van de auto's niet optimaal. Vooral bij de Audi's... Een S5 in TDU 2 klinkt echt zo slecht. Ik heb laatst nog in een S5 gereden en dan klinkt ie echt veel beter! Maar bijvoorbeeld een 599 GTO of F430 Scuderia 16M klinken echt heerlijk!
Ik vindt de Ferrari's juist minder goed klinken, als je schakelt hoor je de motor helemaal niet. Het lijkt net alsof dat geluid gewoon uit een oud computerspel is geplukt. Maar meeste auto's klinken wel goed, vooral een Spyker en het opstart geluid van de Veyron!
Nou, vind je? Dom mechanisch geluid is het zonder gevoel en emotie, TDU1 klonk zelfs beter. Wanneer je hoger in de toeren gaat klinkt het heel erg syntesizer achtig ineens.
Is er een Xbw Club. Heb deze game net binnen en zou graag bij een club willen met mensen die me ergens bij kunnen helpen of gezellig samen te cruisen
Die is er wel, maar of er nog iemand actief is? Ik kan het niet zeggen, heb in geen tijden meer TDU2 gespeeld
Ik heb ook al een week geen TDU 2 meer gespeeld. Ik werd echt helemaal gek van elke keer diezelfde dialogen als je een nieuw tournament begint. En het wordt nogal snel saai, elke keer die time races, speed challenges etc.