De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    CAMPEÓNNNNEEEEEEEEEEE HAHAHAHAHHAHAHA

Prachtig!! Genieten geblazen zeg, hier proost ik een drankje op :D!

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Gelukkig heeft Messi niet nog een keer gescoord. Nu blijft Ruudje in de boeken staan. :cool:

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Genoten zeg!
    Die actie van Messi tegen Nani en daarna de goal van Villa, toch wel mijn moment van de wedstrijd_O_

Mooie gebaar naar Abidal toe op 't einde.

Was wel blij dat Messi scoorde zodat hij gelijk komt met Ronaldo, allebei 53 doelpunten8)

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, Frank Snoeks is trending op twitter. Kunnen we niet de inbox van de NOS volspammen :+.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een ge-geil weer op Barcelona. We weten nu onderhand wel dat ze super zijn in het rondspelen van de bal. De 2-1 mag van de Sar zichzelf aanreken ... ook al ziet hij hem niet, het leek er net op of hij niet dook. De 3-1 van Villa was overigens prachtig ingeschoten! De 1-1 gaf mij nog enigzins hoop, maar als je dan na 90 minuten ziet dat United 3 keer op goal geschoten heeft ...

Valt dan jammer genoeg wel op dat als United druk zet ( de eerste 15 minuten ) dat Busquets het dan weer nodig vind om constant op de grond te rollen. Daarna heeft hij het niet meer gedaan. Erger me eigen wel kapot aan zo'n gozer. Het is helemaal niet nodig om constant te gaan rollen of schreeuwen om een kaart als jij in een wereld-elftal speelt.

Ferguson mag zichzelf ook aanrekenen dat ze compleet overlopen zijn. Als jij met minder technische spelers begint dan weet je dat je het jezelf moeilijk maakt. Park, Giggs, Carrick werden gewoon overgeslagen. Hoge bal op Rooney en maar hopen dat hij het op z'n heupen krijgt. Hoge bal op Hernandéz ... ja, dat helpt wel. 1.65 vs 1.90 van Pique... :emo: Had begonnen met Nani en Berbatov. Maargoed, 3-1. Die staat. Het was overigens een zeer vermakelijke pot voetbal.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Pepje heeft aan Koeman en Jack laten weten nog een jaar te blijven bij Barca. :+

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien kan je ook gewoon respect op brengen voor de kwaliteit dit Barca op de mat weet te leggen. Xavi, Messi en Iniesta krijg je met 12 man op 3 m2 nog niet van de bal _O_
    Barcelona speelt het spel zoals het gespeeld hoort te worden.

Hoorde dit ook op het laatste nieuws van NOS :9 Dus misschien wel waar :9

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Berbatov met zijn slungelige lichaam had minder nut gehad dan Chicarito, hoor. Het was gewoon jammer dat Nani niet basis stond (hoezo ineens niet meer?) of Valencia, dat zijn toch twee snellere en technischere spelers. Giggs is normaal een held, maar die kwam ook niet aan spelen toe met zulke snellere tegenstanders. Het was jammer.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Overdrijven is ook een vak zeg! En dan nog, Davids won ook eens van Koller hoor :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt.

175 cm vs 192 cm OMG :eek:

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    We kunnen toch wel concluderen dat Barca in deze staat gewoon niet te kloppen is? Als je een voetballend team het veld in stuurt, loop je in het mes. Ga je 90 minuten verdedigen, dan komt Barca er ook wel een keer doorheen.

Voor de voetbalfan is dit echt ultiem :)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wel respect voor United dat ze het schoppen tot een minimum hebben gehouden. En Barca het janken. Uiteraard maakten beiden zich er wel schuldig aan(Valencia & Busquets) maar relatief was het weinig.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat FC Barcelona gewonnen heeft, maar goed. Het was zeker verdiend en een prachtige 3-1 natuurlijk.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vond dat de scheids het prima heeft aangepakt. Hij heeft er een lekkere mannelijke pot voetbal van gemaakt. Heb me persoonlijk niet gestoord aan Busquet. Vond wel dat Valencia heel snel geel had mogen krijgen en vond het geel van Valdes beetje zielig.

Waarom jammer? Nogmaals. Barca speelt het spelletje zoals het bedoeld is. Niets dan respect _O_

Mocht het hier (weer) gaan om het huilen, klagen en aanstellen, dan gebeurde dat voornamelijk (alleen?) in de laatste 3 classico's. Ook Real heeft zich in die wedstrijden extreem zielig opgesteld

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Simpel: als ik ooit een voorbeeld heb gehad toen ik zelf voetbalde was het Edwin van der Sar. Ik had hem deze titel nog zo gegund. Hij is en blijft een held voor mij.

Speelde hij niet dan had het mij werkelijk geen reet uitgemaakt wie er had gewonnen.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    We snappen het ondertussen wel geertbargeman 8)

en overdrijven is ook een vak

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, een Edwin fan :) Terecht, held _O_ Gunde het Edwin verder ook hoor :) Verder heb ik niets met Man U en had ik financiële belangen bij winst van Barca :9

Lol :D
    Heb een edit, maar ik heb ook het idee dat er een hoop haat richting Barca gaat omdat ze zo goed zijn :) Daar snap ik dus geen fluit van ;)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat 2e is voor mij eigenlijk gedeeltelijk een reden om ze niet te supporten.. klinkt raar, maar als je team constant opgehemeld wordt en eigenlijk altijd wint dan voel je nooit echt de emotie die loskomt als je een ander team support.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik support ook de club niet, ik support (en geniet van) het spelletje dat ze spelen _O_ En als neutrale voetbalkijker (behalve financiele belangen) kan ik echt niet begrijpen waarom je niet van Barca kan genieten. Onbegrijpelijk voor me.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Je doet net alsof het een feit is dat barca het perfecte voetbal speelt. Het blijft toch echt nog altijd een mening. Het is lang niet voor iedereen perfect hoe ze meteen gaan rollen bollen als het even tegen zit. Lijkt wel een wijven sport als je naar dit barca kijkt. Snap best dat je blij bent, maar je kan overdrijven. Heb je nog nooit eerder voor Barca gezien hier trouwens?

Ik zie liever strijd in een wedstrijd en een spannende wedstrijd. Want laten we eerlijk zijn, dat was deze niet lang. Verder Barca uiteraard terecht gewonnen. Had er overigens weer veel teveel van verwacht dit jaar. Vond de champions league echt heel erg tegen vallen. Heb eigenlijk alleen kunnen genieten van Barca-Arsenal. Tot het punt dat de scheidsrechter het verpeste met die rode kaart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina