De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb liever dat je eerst even gaat lezen, dan even je post aanpast, alvorens ik serieus op je ga reageren :)

En ja, momenteel is Barca het beste van het beste :)

Om even je eerste zin te ontleden:

Zoals ik al aangaf, imo alleen de laatste 3 classico's gebeurd

Zoals ook al aangegeven. Geen Barca maar voetbalfan :) En zoals ik al aangaf, Barca speelt het spelletje momenteel het beste ter wereld. En de nummer 2 (Man U?) mag niet in de schaduw staan. Weggespeeld.

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Eerst zeg je dat ik moet gaan lezen, voordat je serieus gaat reageren en vervolgens reageer je? lol wut?

Anyway, ik heb de meeste posts gelezen hoor. Elke keer als iemand negatief was over Barca vloog jij erin om te zeggen hoe goed ze zijn. Zoals ik al aangaf is dit een mening.

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heb ik toch zomaar moeite erin gestoken :)
    Ik zou het handig vinden als je even wat quotes post. Kan ik daarop reageren.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vent, ga is wat vaker de deur uit?

Dat je een nep-Barça supporter bent weten we nu onderhand ook wel.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dude :emo: Ook aan jou de vraag om te lezen :thumbs:

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik HOEF niets te lezen om te weten dat jij een nep-Barça supporter bent. Serieus, gaat nergens over. Jij denkt, GOH, laat ik eens een team pakken die in de finale staat ... Dan vervolgens 40x posten hoe geweldig het allemaal wel niet is. En 800 paasjes geven lukt mij ook wel. Heen-terug-heen-heen-terug-terug :emo: Bovendien, ik zie je hier pas voor het EERST sinds een overwinning van Barcelona. Ach, geeft niet. Wat jij wil.

Ze zijn de terechte winnaar. NEXT!

Zeer zwakke Champions League.

Anyway, ik ga slapen.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als je de moeite had genomen om de laatste paar post te lezen, dan had gezien dat ik geen Barca, maar -voetbalsupporter ben :) Maakt mij geen fluit uit wie het speelt, als ze het allemaal maar zo spelen als Barcelona. Ja, ik kan daarvan genieten.

Nee, je hoeft niets te lezen. Maar dat is misschien wel verstandig om je in een discussie te mengen ipv. met wat modder te gaan gooien :emo:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké.

Marty NL: Jammer dat het allemaal zulke jankerds zijn.
    Hopsa, in de verdediging:

Marty NL zegt dat je manier van posten met de _O_-smiley irritant is, en jawel hoor. Meteen Barça-pijperij:
    Rampage reageert over het ge-geil op Barça, en jawel hoor, de man reageert:
    Mthhz vind het jammer dat Barça won:

Reageer aub.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Valencia hahaha wat een grapjas. Hoe kan zo'n man een finale mogen spelen? Dat ziet Fergie toch ook wel?
    Hopelijk gaat Man Utd zich versterken met wat leuke krachten.
    Maar voor nu: zeer verdiende winnaar. Geen moment onder echte druk gestaan, geweldig gevoetbald.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'I said wut wut' to your post? :+

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prima dat je er van kan genieten. Als je alleen is KIJKT naar hoe Barcelona speelt zul je zien dat als eenmaal de creatievelingen ( Xavi - Iniesta ) wegvallen er weinig van over blijft. De rest heeft dat inzicht NIET. Zoals ik al eerder zei, 800 paasjes ontvangen / sturen is rete simpel. Tel maar is op hoevaak dat Barça tik als ze aanvallen, zijn er niet zoveel. Als het niet gaat gaat de bal vervolgens 300x achterin rond. Sorry, met vlagen is het geniaal maar als het niet werkt? Toneelschool Barcelona! :)

Wat Tyrant zegt... Valencia eruit, Nani erin. De "erwt" eruit, Berbatov erin. De man is een slungel maar wel balvast. Staat ook wat minder vaak "offside" dan Hernandéz. Ferguson had moeten weten dat als je afwacht je juist in de problemen komt. Voetballend eruit komen. Niet afwachten.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vond het vandaag nog meevallen met het rondtikken, ze speelden best met risicovolle passjes vandaag. Vooral Xavi en Iniesta passten naar mensen die achter hun rug stonden, die ze gewoon NEVERNOOIT konden zien, maar toch deden :cool:.

Jammer dat Manchester niets meer terug kon doen na de 1-1, een 1-2 (voor Manchester United) was wel leuk geweest voor de wedstrijd :cool:.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    ??

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar heb je het over :+?

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Indien je had gelezen (wat ik bij deze dus betwijfel) zeg ik dat Barca dat zielige gedrag alleen vertoonde in de laatste 3 classico's. En ja, ook ik noem dat zielig en onsportief. In de CL en vanavond heb ik daarvan niet gezien.
    Een aantal members hier vonden het gedrag van Busqeut storend. Ik heb me daaraan niet geërgerd.

Nogmaals, lees aub :) Hij uit zijn ergernis op mij persoonlijk, terwijl ik die smiley niet overdadig veel heb gebruik in één post. Andere members daarentegen wel )

Lezen.... iemand?

Al gedaan. Lang voordat jij deze post maakte :)

lezen?

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een slap gelul allemaal. Volgend jaar wint Ajax hem gewoon omdat Dikke Theo elke wedstrijd drie vrije trappen verzilverd:cool:

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    LOL, just lol :D Die spelers hebben ze dus wel en die maken het verschil. Daarnaast vind ik dat als je ze verdedigend oplossingen ziet zoeken in eigen 16m, ook dat van buitengewone kwaliteit is.

Ruimte weggeven tegen dit Barcelona is zelfmoord :) Nee, ik heb ook geen idee hoe je dit Barca moet bestrijden. Misschien moet Man U gewoon heel tevreden zijn met deze tweede plek.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Die Chicarito lijkt trouwens echt op een lesbisch wijf! Ben ik de enige die dat ziet?

@Strijdplan: Real had een goed strijdplan. Kort erop en laat ze maar lekker voetballen op 30m van je goal. Op 20-25 meter een handbalverdediging opwerken, liefst met zandzakken.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit is wel deels een goede tactiek maar had Barca ook met deze tactiek niet een aantal grote kansen? Cassilias heeft ze iig door die bekerfinale heen gesleept :) Daar was ook nog een onterecht afgekeurde goal?

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Thanks Siemenn, ik had niet echt zin om alle quotes te gaan zoeken :thumbs:

edit: oeps, ondertussen al hele hoop posts tussen :$

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina