De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo. Zegt genoeg. Wie hebben er naast Xavi of Iniesta ZOVEEL inzicht? Busquets? Affelay? Keita? Niet echt. Kan merken dat je echt een plank voor je kop hebt. Als je van voetbal houd, zoals je zegt, kan je misschien een poging ondernemen om te stoppen met je erogene zo e aan te raken en te reageren op wat andere zeggen? Beter als het : OMG ZEUW HEERLUK VOETBAL VAN NESSIE!!!!!!!!!!!! BARCABRACAA!!

:emo:

Op naar een, hopelijk, betere Champions League. Deze was echt schijt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Ok ik lees (o.a. op aanraden van jou) beetje terug, maar kom op, wat een onzin. Jouw klinische benadering van deze emotionele sport is niet mijn ding, en met uitspraken als 'voor de voetbalfan is dit ultiem' en 'hoe kan je niet van Barca genieten' zijn nogal inhoudsloos en wekken het gevoel van moeilijk inlevingsvermogen.
    Ga eens praten met fans. Voetbal draait niet alleen om voetbal zelf. Ik wil spanning, gevoel en emotie.

Hell, zelfs de term 'goed voetbal' is subjectief, aangezien dat voor iedereen anders is. In Spanje zullen ze na 0-0 zeggen dat het 3x kut was, in Italië zullen ze zeggen dat de trainers het perfect voor elkaar hadden op tactisch gebied. Als er 6 gele kaarten vallen zullen ze in Duitsland zeggen dat het een schoppartij was, in Engeland was het strijdlustig. Jij houdt van technisch perfect voetbal, ik wil emotie.

En ja, laat de Feyenoord grapjes maar weer komen ;)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik geeft toch ook alleen mijn mening :)

Nee, gelul. Met 3 spelers 6 spelers op 4 m2 wegtikken vind ik geniaal. De nuttige hakjes en mooie balletjes die (alleen?) barca nu kan geven is geniaal. Ook het éénmaal raken om zo je tegenstander helemaal zoek te spelen vind ik genieten. Dan hoef ik geen spannende partij te zien om te genieten

Zie dus hierboven :) Iedereen geniet op zijn eigen manier van het spelletje. Maar is het dan niet wat zielig om persoonlijk te reageren op members op het internet? (:emo:)

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    aardige finale, al zie ik liever een finale voor spanning, emotie en strijd. Dat voetbal van Barcelona is goed, maar dat balbezit rond 40-50m is totaal niet boeiend. Het komt pas los na een steekbal, of individuele actie van messi. Snap ook niet dat het centrum van ManU gewoon in het centrum blijft staan en Messi steeds de bal vrij aan laat nemen. Offer gewoon een man op om hem de hele wedstrijd op 10cm te dekken. Zonder Messi is Barcelona denk 25% minder.

Overigens terechte winnaar, gelukkig kan Barcelona ook winnen zonder de hulp van de scheidsrechter en dat walgelijke toneelspel. Al had busquets het idee dat ie dat toch in de 88e minuut nog even moest laten zien, was hij ook 2min in beeld, afijn .. Manchester verdiende het ook niet vanavond.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nog steeds maar ÉÉN PLOEG die dit Barça heeft weten te verslaan in de CL, en ik ben er FUCKING trots op:

FORZA INTEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    2 wedstrijden die ik ieder geval nooit zal vergeten _O_

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fucking magisch. Vooral die eerste, wat was dat mooi. Nog nooit heb ik Valdes en Puyol ballen over de zijlijn zien trappen omdat ze opgejaagd werden, die avond wel.

Wat een club, wat een ploeg!!! En dat publiek _O_ Zoveel gekte, emotie, passie, geluid: geweldig!!

Who the fuck is Barça!?

MILITO?? RETEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heel de wedstrijd niet gezien. Ben lekker naar the hangover geweest.

Het draait allemaal om vandaag. En over een half uur stap ik wat verrot in de auto maar dat trekt snel genoeg weer bij. Word een heerlijk dagje dit.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb het ook met wat vrienden en pils gekeken, was niet heel boeiend en erg voorspelbaar, al was de Hangover ook niet geweldig imo:+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ach, volgend seizoen komt de eerste ploeg die Barcelona gaat verslaan met puur aanvallend voetbal: Ajax. :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga toch weg jongen. Beelden uit het verleden posten....je bent dit seizoen door SCHALKE 2x vernederd....

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daarnaast....."Dit" Barca Nera? :+

Messi ipv Ibra in de spits had toch een behoorlijke impact op het spel van Barca.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Of Porto als Falcao blijft :eek:

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Boeiend, het is toch leuk om dat te zien.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen heeft hij dat filmpje al zo vaak hier gepost.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha wat is dit nou voor een post 8). Waarom is het nou weer zielig om persoonlijk te reageren op een internet forum 8). Je reageert altijd persoonlijk als je een quote knop gebruikt sjaak.
    Daarnaast zeg je steeds dat het een feit is dat barça het beste voetbal speelt, ik wijs je er op dat dat een mening is en nu ga je opeens mijn post counteren door te zeggen dat het een mening is wtf? Dat wil ik juist uitleggen maar in deze alinea's spreek je jezelf al keihard tegen?
    Plus, je reageerde persoonlijk PO mij, zielepoot! :+

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wow die schwable van Dani Alves :+ 8)

Barca overigens terechte winnaar, 3 mooie doelpunten maar heb verder weinig kunnen genieten van de wedstrijd..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Geen twijfel mogelijk. Wel slecht van ManU dat bij alle 3 de doelpunten, de doelpuntermakers zeker 10 meter vrijheid hadden. Wie laat Messi of Xavi nou ongedekt? Neem dat eerste doelpunt. Pass van Xavi was briljant. Echter wordt hem ook geen strohalm in de weg gelegd...

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Man U verliest (terecht, compleet weggespeeld) en dan gaan hier members persoonlijk reageren door onterechte verwijten te gaan maken 8) Dat is het kinderachtige natuurlijk. Inhoudelijk op posts reageren was er op een gegeven moment niet meer bij.

Daarnaast breng ik het als feiten maar blijven het meningen. Had verwacht dat je dat wel zou begrijpen.

"Barca speelt het beste voetbal ter wereld" blijft gewoon een mening.

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    In één herhaling (camera achter vdSar) zag je dat Pedro, Messi en (ik denk) Villa continue door elkaar heen liepen, dat viel niet te dekken en zo vond Pedro de ruimte, dat zag er echt prachtig uit vanaf die camera.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina