De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo speelt VVV al een hele tijd hoor Gforce. Zwolle vind ik juist leuk positiespel spelen, eerste wedstrijd tegen VVV waren ze ook veel beter, meer gecreeerd enz. Doe mij Zwolle maar.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga regelmatig kijken maar dit is nog veel triester als normaal hoor.

Liever Zwolle voor het voetbal dat ze laten zien, maar VVV is dichtbij, vrienden en familie spelen of hebben er gespeeld. En ik kwam er vroeger als klein kind al wedstrijden kijken.

Toth 2x geel...

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    omg bij dat Coppa toernooi hoor je na elke penalty die erin gaat " braziiiil lalalala" of "Tulpen uit Amsterdam" 8) :lol:

edit: Ajax wint na de 6e penalty :)

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Copa binnen. Aww yeah! Van de wedstrijden die ik heb gezien denk ik dat deze het eerste halen:

Zekerheidjes:

- Denswil(centrale verdediger), dit is echt de meest indrukwekkende speler van het toernooi. Blijkt ook, 4 keer de nul gehouden. Fysiek is deze man een beest, erg sterk en fel in de duels en bovendien lost hij alles voetballend goed op.

- Klaassen (creatieve middenvelder), een speler die heel slim en snel de oplossingen ziet, nodige techniek heeft en ook een behoorlijk goed gevoel heeft voor positie kiezen voor het doel. Een soort Litmanen/Bergkamp dus. Zou evt. ook in de spits kunnen.

Twijfels
    - Bouy(middenvelder), gecharmeerd van deze speler. Doet werkelijk alles op traptechniek, vind ik altijd wel mooi om te zien. Wel erg nonchalant/laconiek en zwak in de omschakeling.

- De Sa(buitenspeler), passeert zijn man minstens 4 keer per wedstrijd maar heeft nog een matige voortzetting.

- Lukoki(buitenspeler), duidelijk potentie maar teveel acties mislukken nog. Gaat ook te vaak buitenom wat hem voorspelbaar maakt.

- Ligeon( back), deze speelde niet mee op het toernooi maar wel een indrukwekkende speler. Soort Van der Wiel, twijfels bij zijn verdedigende kwaliteiten.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ligeon, Klaassen, De Sa en Denswil gaan het zeker redden denk ik. Ook leuk dat Cruijff er is. :)
    Ik vraag me af of er iemand van Botafogo goed genoeg is voor Ajax en gescout is trouwens.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2-2 mooie goal van Musa al had hij hem al eerder moeten afspelen...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En VVV met 9 man na een beest van een overtreding van Timisela. Had al geel maar kreeg direct rood...

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet om te mierenneuken maar er is een edit knop :) Je post wel erg veel dubbel namelijk.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry heb je gelijk in. Normaal als er wedstrijden zijn hebben er altijd 20 mensen tussendoor gepost.

VVV blijft iig in de Eredivisie.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    aardige sliding idd 8)

zo al het voetbal zit er nu op
    volgens mij vanavond alleen nog Italiaanse bekerfinale

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IJselmeervogels trouwens 2x 2-0 gewonnen van FC Oss in de Topklasse play-off.

Wilden die trouwens promoveren?

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Oss is al gepromoveerd.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zag net de beker van de A1 van Ajax. Jesus die was bijna 2x zo groot als die Barca gister kreeg ^^

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat krijg je, met Shell als sponsor.....:+

(Of is de hoofdsponsor inmiddels een andere multinational?)

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor de liefhebbers:

20.00 uur Duitsland - Uruguay op ZDF...

Opstellingen:

Duitsland: Neuer: Lahm, Friedrich, Hummels, Schmelzer: Schurrie, Trasch, Ozil, Kroos, Podolski: Gomez

Uruguay: Muslera: Pereira, Lugano, Godin, Cacares: Perez, Arevalo, Pereira: Suarez, Forlan en Cavani

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inter pakt nog de beker..

Jammer, Palermo was leuk geweest!

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter-Palermo 3-1 :cool:

Toch nog een lekker gevoel overgehouden aan dit dramatische seizoen :D:D Het is slechts de Coppa, maar hij dekt een deel van de wonden. Volgend jaar weer keihard erop! Eto'o en Milito hebben gezegd te blijven. Hopelijk kunnen we met wat gerichte versterkingen volgend jaar weer de scudetto terugeisen.

Wat was ik blij voor Diego zeg!! :D Zo mooi ook hoe blij z'n ploeggenoten voor 'm waren. Prachtig. Schitterende emoties aan beide zijden gezien na de wedstrijd. De fans waren geweldig, wat een sfeer...

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik vind dat Palermo de overwinning meer verdiend had op basis van het getoonde spel. Maar gefeliciteerd.;)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat is een discussie die je altijd kunt voeren. Palermo was voetballend beter en stichtte veel gevaar, maar het gevaar dat Inter sticht wordt gewoon keihard afgestraft. Voor beide argumenten is iets te zeggen. Ik had Palermo wel meer gegund en dat hadden ze ook absoluut verdiend, maar dit spelletje beheerst Inter zo uitermate goed dat ik het allang niet meer zo duidelijk vind dat Palermo 'beter' was. Ze spelen een ander spelletje, en Inter speelt haar spelletje vanavond beter.

Om die reden denken Nederlandse ploegen ook altijd dat ze beter zijn tegen Italiaanse ploegen. Dat mogen ze denken, maar dat de Italianen negen van de tien keer zegevieren in zulke wedstrijden zegt wel iets :+

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Swansea is de eerste club uit Wales die naar de Premier League gaat :) Met de Dutchies van der Gun, Bodde en (hoe heet de keeper ook alweer :+)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina