Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

More like Lame'ography.

Tering, wat slecht. :emo:

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Badumpum tssss

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht maar tot je de resultaten ziet :cool:
    Ding heeft me freakin' 40 euro gekost en hij is het nu al waard haha <3

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel heel erg om voor de zomervakantie toch nog een groothoeklens aan te schaffen.
    De twee lenzen waar ik over denk:

Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 APS-c > voor ongeveer 600 euro
    Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX APS-c > voor ongeveer 560 euro

Iemand ervaring met deze twee lenzen? Iemand voor en nadelen van deze lenzen? Ik hoor het graag! En mis je die ene mm. tussen de 11 en 10?

Ik zie de Tokina voor 470 euro nieuw staan. Wel geshipped uit Japan, maar toch. Edit: Maar daar zit een luchtje aan. Een filtersize van 84mm. terwijl hij bij andere sites 77mm. is.

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  5. Remco

Remco Guest

Haal dezelfde als ik! Sigma 8-16 :)

Fuck yeah, ik heb m'n lens gehaald! \o/

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het leuk voor je maar op een of andere manier wens ik je toch een langzame pijnlijke dood toe :+

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik zit te denken, ik wil een bepaald logo, op een bepaalde manier op een foto zetten. Zoals bijvoorbeeld dit:

Zit dus nu alleen te bedenken, hoe maak ik een foto, die mooi is, maar ook orgineel?

8. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik was van de week nog in de Lomography winkel in NY. Vond er weinig aan. Beetje een excuus voor mensen die het niet zo goed kunnen om maar overal foto's te maken zodat het gebrek aan kwaliteit niet opvalt. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Overigens ben ik druk aan het nabewerken van mijn foto's van mijn laatste trip. Hoop snel een link te kunnen plaatsen.

Overigens: koop gewoon een groothoeklens met een vast brandpunt (24 mm 1.4 of 1.8) ipv die minimale zoomlenzen met weinig diafragma mogelijkheden. Sowieso zijn vaste lenzen aan te raden boven zoomlenzen. Onder de 100 mm natuurlijk.

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Jezus ik dacht dat de 50mm. 1.8 II een cheapass lens was.

Kom ik deze tegen voor maar 50 euro. En hij schijnt beter te zijn als de standaard Canon Kitlens.

http://www.topdeals.nl/catalog/product_info.php?products_id=4692

Ik hoef hem niet, maar hij is wel echt cheap.

En dan kan je er ook nog garantie op zetten voor 4 jaar voor maar 5 euro.

Edit: God, wat is het stil in dit topic vandaag. Ik heb een vermoeden dat Luuk, Tom en Remco, de spullen van Remco aan het testen zijn :p Of ze zijn naar de kerk.

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    True.

Was pas bezig met die bowler voor techniek, maar die zei telkens af waardoor ik in de problemen kwam. Gister wat anders geschoten (helaas geen topsporter), zodat ik in ieder geval wat kan inleveren. 't Probleem is nu alleen dat de sportfoto's an sich echt kut zijn. Portretten en sociale context dingetjes zijn dan wel weer gelukt (wat bij de bowler dus dan weer miste).

11. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand een aanrader wat fototassen betreft en dan vooral rugzak. Zoek eigenlijk een soort tussenweg en wil aan de ene kant een tas waar mijn spullen inpast maar het moet ook weer niet te groot/zwaar worden.

Zat zelf aan een lowepro te denken (fastpack/flipside) maar twijfel nog aangezien er verschillende uitvoeringen zijn.

12. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een lowepro flipside 400 en die is voor mij precies goed, de flipside 200 is volgens mij een hele mooi middelmaat.

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb een Kata 3n1 20, erg fijn en redelijk compact!

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de Lowepro flipside 200. Net nieuw. Voor 60 euro is hij echt perfect. Er kan best veel in, in zo'n kleine tas. En dat de zak aan de binnenkant zit is alleen maar ideaal. Moet je eens naar dit filmpje kijken, op 30 seconden zie je hoe super handig dit is! En ook nog eens zeer veilig.

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt, zal eens kijken in de winkel om een goede indruk te krijgen. Misschien is de 300 variant qua grootte ook nog wel te doen :)

16. Remco

Remco Guest

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vind de nabewerking niet passen met de emotie van het meisje.. Te grauw.

18. Remco

Remco Guest

Ik vond het contrast juist wel tof. Maar bedankt voor je mening. :)

19. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja vind dat contrast ook niet zo geslaagd. Heb zin in morgen Remmie

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De sfeer doet mij ook juist denken aan iets engs en dan dat lachend meisje. Vind hem zelf ook niet helemaal kloppen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina