Ja zeker! Alleen hoop ik dat het vanavond ook werkt op de laatste baas van Zul Gurub. heb die dungeon al paar keer gedaan en nooit gefinished.
Merk wel steeds meer dat het niet aan mij ligt als we whipe. Dit is mijn eerste healer, ook mijn Main nu hoogste gear enzo en had altijd snel te neiging me eigen de schuld te geven als we whipe maar dit is gewoon niet het geval... het ligt echt ook veel aan de groep.
In een HC geeft het niet al heb je een slacker, of iemand die niet weet hoe het moet enzo maar in Zandalari moet gewoon iedereen zijn taak weten, weten ze het niet is het 80% van de bosses al een whipe.
En het is zo dat iedereen het een keer moet leren maar ook hun hebben net als ik youtube, ik vind altijd neem even een half uur voor de tactics en dan loopt het gewoon goed. Dan kan het nog wel een keer fout gaan door een mistap enzo maar dan wipe je 1 of 2 keer. maar op die laatste baas heb ik nu ongeveer 30 whipes staan omdat ik telkens dood ga door de spirits maakt niet uit hoevaak ik tegen ze zeg dat ze me moeten beschermen
Laatst bewerkt: 31 mei 2011